מה זה שמן אתרי

מה זה שמן אתרי ולמה הוא משמש?

מהו שמן אתרי? שמן אתרי הוא תמצית נוזלית מרוכזת המופקת מצמחים לרבות פרחים, עלים, קליפות עץ, שורשים וזרעים ומכילה את כל התרכובות המולקולריות והכימיות שלהם. לתמצית המרוכזת והחזקה הזאת יש יתרונות רפואיים וטיפוליים רבים. שמנים אתריים יכולים להאיץ ריפוי של מחלות, להפחית מתחים ולהרגיע, לאזן רגשות ולשפר את הבריאות הפיזית והרגשית שלנו.

שמנים אתריים מלווים את האנושות משחר ההיסטוריה ועד היום, וזה לא מפתיע. הם מכילים את כל הטוב שיש לטבע להציע ומשפרים את חיינו בדרכים רבות. רוצים להעמיק במתנת הטבע המופלא הזאת? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על שמנים אתריים.

 

מהם שמנים אתריים?

אז מה זה שמן אתרי? שמן אתרי הוא תוצר טבעי טהור ומופלא. הוא תמצית נוזלית המופקת מצמחי מרפא ומכילה את כל תכונות הריפוי שלהם. השמן האתרי מופק בתהליך ידני או מכני של זיקוק באדים או בכבישה קרה. תהליך זיקוק השמן הוא עתיק יומין, והוא נעשה בקפידה כדי לשמר את תכונות המרפא של הצמחים. לכל השמנים האתריים הטהורים יש יתרונות רפואיים וטיפוליים רבים. הם אנטי־דלקתיים, אנטי־מיקרוביאליים ואנטי־בקטריאליים ולכן מצוינים לריפוי מחלות ודלקות מכל סוג.

שמנים אתריים הם הבסיס לארומתרפיה, שהיא גישה טיפולית הוליסטית משגשגת. הארומתרפיה מאיצה תהליכי ריפוי בגוף הפיזי ובגוף הרגשי באמצעות הרחת שמנים או בעיסויים על הגוף. מלבד טיפולים ישירים על הגוף אפשר להוסיף שמנים אתריים למוצרי יופי וטיפוח ולהעשיר מוצרים שונים ביתרונות רפואיים ובריאותיים רבים. שמנים אתריים משפרים את בריאות הגוף והעור, מרפאים דלקות, משככים כאבים, מרגיעים חרדות, מחזקים, משרים ביטחון ושלווה, תורמים לניקיון הבית ומטהרים את האוויר.

במרכז נטורל ליביניג תמצאו את השמנים האתריים הטהורים והאורגניים של חברת דוטרה. שמנים אלה מומלצים לטיפול בכל הבעיות הרפואיות, הנפשיות והרגשיות שמעסיקות את האנושות. הם עומדים בסטנדרטים מחמירים, מובילים את תעשיית השמנים העולמית ומומלצים בכל בית.

 

שמנים אתרים מומלצים למגוון שימושים

-17%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.70 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 239.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 219.00 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.
-18%
המחיר המקורי היה: 81.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 67.00 ₪.
-14%
המחיר המקורי היה: 300.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 257.00 ₪.
-19%
המחיר המקורי היה: 270.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 220.00 ₪.
-12%
המחיר המקורי היה: 67.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.
-25%
המחיר המקורי היה: 158.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 119.00 ₪.
-24%
המחיר המקורי היה: 78.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.00 ₪.
-22%
המחיר המקורי היה: 269.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 209.00 ₪.
-14%
המחיר המקורי היה: 97.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 83.00 ₪.
-31%
המחיר המקורי היה: 144.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.90 ₪.
-13%
המחיר המקורי היה: 159.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.00 ₪.
-3%
המחיר המקורי היה: 123.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 119.00 ₪.
-1%
המחיר המקורי היה: 80.70 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 79.90 ₪.
-6%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 159.00 ₪.

יתרונות השמנים האתריים

אם כבר הבנו מהו שמן אתרי, נוכל לברר מה היתרונות שלו. אין ספק שלשמנים אתריים יש יתרונות עצומים רבים. יש להם היכולת לשפר את הבריאות הפיזית, הנפשית והרגשית שלנו במהירות ובקלות. די בטיפה אחת של שמן אתרי חזק או בכמה טיפות של כמה שמנים אתריים שמשלמים זה את זה להרגיש טוב ולחוש שלווה וביטחון.

שמנים אתריים עוזרים לנו להירגע, וזהו היתרון הגדול ביותר שלהם. יש שמנים שמסייעים לנו לאזן רגשות, לשפר את מצב הרוח ולהרגיש נמרצים, ויש שמנים שעוזרים לנו להתמודד עם קשיי שינה ולשפר את איכות השינה. אם נשלב שמנים אתריים בביתנו ובשגרת יומנו, נוכל ליצור לעצמנו סביבה הרמונית טבעית ומאוזנת שתומכת בנו, בבריאותנו וברווחה הרגשית שלנו. מרבית השמנים האתריים הם אנטי־דלקתיים ומצוינים לטיפול בדלקות ולריפוין.

השמנים האתריים תומכים במערכת החיסונית של הגוף, שומרים עליה ואף מחזקים אותה. נוסף על כך, שמנים אתריים אידיאליים לשיכוך כאבים, ובשל כך הם חלק בלתי נפרד מארון התרופות הביתי. רוצים להעשיר את ארון התרופות הביתי שלכם? עשו זאת עם שמנים אתריים ותיהנו מבריאות טובה ומחוסן גופני, נפשי ורגשי.

מה זה שמן אתרי ולמה משמש

 

מתי מומלץ להשתמש בשמנים אתריים?

אם נדע מתי להשתמש בשמנים אתריים, ואיך לעשות את זה, נוכל להפיק מהם תועלת רבה ולהשיב לעצמנו את האחריות על בריאותנו. אומנם יש דרכים רבות להשתמש בשמנים אתריים – אגב, לא רק בתקופות של חולי וכאב אלא גם, ובעיקר, בתקופות של בריאות טובה – אך כדאי להשתמש באלה שאתם נמשכים אליהם במיוחד, ולעשות את זה לכל אורך היום.

מומלץ מאוד להתחיל את היום עם שמנים אתריים ממריצים כמו שמני הדרים או שמן מנתה. שמנים אלה מעוררים, ממקדים ומזרימים אנרגייה לגוף. טפטפו כמה טיפות של שמן במבער, בדיפיוזר או באמבט ותרגישו את החושים שלכם מתחדדים ואת גופכם מתמלא באופטימיות ובמרץ.

שמנים אתריים מומלצים לטיפול ברגעי חרדה או בתקופות אינטנסיביות ולחוצות. שאפו מעט שמן לבנדר או שמן קמומיל ותחושו מייד רוגע והקלה. תוכלו להכין תערובת של שמנים אתריים מרגיעים ולמרוח אותה על נקודות הדופק בגוף או להוסיף אותה לדיפיוזר ולפוגג את החרדות, הלחצים והמתחים. לעת ערב ולפני השינה מומלץ לעסות את העור בתערובת שמנים הכוללת אקליפטוס, עץ התה, לבנדר וקמומיל ולפרוש לשינה איכותית ושלווה.

אפשר להשתמש בשמנים אתריים בכל עת ובכל צורך. אנחנו במרכז נטורל ליבינג מזמינות אתכם להתנסות בנפלאות השמנים האתריים, למצוא את השמנים האתריים שמושכים אתכם ולשלב אותם בשגרת היום שלכם לא רק כשאתם חולים אלא גם – ובעיקר – כשאתם בריאים ומרגישים טוב.

 

איך להשתמש בשמנים אתריים?

שמנים אתריים עוזרים לנו להפיק תועלת מעוצמת הטבע ולשלב אותה בחיי היום־יום שלנו. לפני שנסביר איך משתמשים בשמנים אתריים, נדגיש כי להוציא שני שמנים אתריים – לבנדר ועץ התה – אסור למרוח על העור שמנים אתריים שאינם מדוללים; יש לדלל את השמנים האתריים בשמנים נושאים כמו שמן זית, שמן שקדים ושמן קוקוס. רק שמן לבנדר ושמן עץ התה מותרים למגע ישיר בעור, ולמרבה המזל הם השמנים האתריים החזקים ביותר שיש. כמו כן אין לבלוע שמנים אתריים בהיעדר התוויה מפורשת על בקבוקון השמן. כך תשתמשו בשמנים האתריים ותפיקו מהם תועלת:

  • הרחה בדיפיוזר או במבער. הרחה היא אחת משיטות הטיפול העיקריות בשמנים אתריים. יש לטפטף כמה טיפות של שמן או של תערובת שמנים בדיפיוזר חשמלי או במבער וליהנות מהניחוחות שמתפזרים במרחב.
  • עיסוי. עיסוי הוא אחת משיטות הטיפול העיקריות בשמנים אתריים. אפשר לעסות את הגוף כולו בתערובות שמנים או להתמקד באזורים כואבים.
  • העשרת מי האמבט. אם תוסיפו כמה טיפות של שמנים מדוללים לאמבט, תיהנו מחוויית ספא מדהימה ומרגיעה ומכל היתרונות של השמנים.
  • הוספת שמנים לתכשירי טיפוח. אפשר להוסיף שמנים אתריים לתכשירי טיפוח כמו שמפו, קרם גוף, קרם פנים או קרם ידיים, להעשיר את התכשירים וליהנות מהיתרונות הרבים של השמנים. שמן עץ התה, למשל, מצוין לטיפול באקנה, ומומלץ להוסיף אותו למי הפנים או לסבון הפנים. שמן לבנדר מלחלח עור יבש, ומומלץ להוסיף אותו לקרם גוף או לקרם ידיים.
  • ניקוי הבית. שמנים אתריים עוזרים לשמור על בית נקי. אפשר להוסיף כמה טיפות שמנים לתכשירי הניקוי הביתיים או להכין תכשיר ניקוי טבעי המכיל מים, חומץ, סודה לשתייה ושמנים אתריים. תכשירי הטיפוח הביתיים בטוחים לשימוש, אינם רעילים ומרעננים את הבית בניקיון ובניחוחות נהדרים.

כשמשתמשים בשמנים אתריים בהרחה, בעיסוי או בהוספה לתכשירי טיפוח וניקוי, יש להתחיל במינונים קטנים מאוד – לא יותר מטיפת שמן אחת או שתיים – ולהגדיל אותם בהדרגה. מומלץ להשתמש בשמנים טהורים איכותיים כמו שמני דוטרה במרכז נטורל ליבניג כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

 

שמנים אתריים במרכז נטורל ליבינג

לפני שמשתמשים בשמנים אתריים, חשוב לוודא שהם טהורים, אורגניים ואיכותיים. השמנים האתריים במרכז נטורל ליבינג הופקו במרכזי הייצור של חברת דוטרה שעומדת בחוד החנית של תעשיית השמנים העולמית. השמנים האתריים של דוטרה הם תוצר של גידולים אורגניים משפחתיים; הם טהורים לחלוטין ונבדקים לפי סטנדרטים מחמירים שחברת דוטרה קבעה בעצמה והחילה על תעשיית השמנים כולה.

אז למה בדיוק מתכוונים כשמדברים על שמנים אתריים טהורים? ובכן, מתכוונים לשמנים שהם מיצוי מלא ושלם של הצמח שאין בו תוספים או רכיבים סינתטיים. רק שמנים אתריים טהורים ניחנים בסגולות ריפוי מדויקות, ורק לשמנים אתריים טהורים יש יתרונות בריאותיים. כשאתם בוחרים בשמנים האתריים של דוטרה אתם בוחרים באיכות, בטוהר ובעוצמה ללא גבולות; אתם בוחרים בכוח המרפא האמיתי של הטבע; אתם בוחרים את הטוב ביותר.

רוצים לדעת עוד על מוצרי השמנים שלנו? דברו איתנו; אנחנו במרכז נטורל ליבינג עומדות לרשותכם תמיד.