שמנים אתריים לפנים

שמנים אתריים לפנים שעושים את ההבדל

שמנים אתריים לפנים – למה להתפשר על פחות מבריא?

כשאתן מטפלות בעור שלכן אתן רוצות את הטוב ביותר. על אחת כמה וכמה כשמדובר בעור הפנים. לא רק שהפנים שלנו הן הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם פוגשים אותנו, אלא מדובר לרוב גם בעור רגיש במיוחד, שנוטה ליובש או לשמנוניות יתר, ושמגיב לכל חוסר איזון בפרצים של אדמומיות, פצעונים, התקלפויות, ועוד.
שמנים אתריים לפנים מאפשרים לך להיות בטוחה שלא התפשרת על פחות מאשר הטוב ביותר, שהזנת אותו במרכיבים מצוינים ושלא יצרת לו נזק לטווח הארוך עם שימוש בכימיקלים.

שמנים ותכשירים לפנים מבית דוטרה במחירים משתלמים!

-6%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: 212.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 199.00 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 119.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 109.00 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 467.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 429.90 ₪.
-31%
המחיר המקורי היה: 144.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.90 ₪.
-5%
המחיר המקורי היה: 419.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 399.90 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 255.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 229.00 ₪.

שמנים אתריים שעור הפנים שלך זקוק להם

ההתאמה הגבוהה של שמנים אתריים לפנים מתחילה בחומרים המועילים והתרכובות הביולוגיות שהם מכילים, כמו ויטמינים, נוגדי חימצון, חומצות שומן, ועוד הרבה רכיבים בריאים ומזינים – תלוי בסוג השמן שבו את משתמשת. המגוון הרחב של שמנים שקיימים בשוק מאפשר להתאים טיפול נכון לכל סוג עור ולהחזיר אותו בבטחה למצבו הטבעי.

שמנים אתריים לפנים הם בעצם תמצית כל הטוב שקיים בצמח או בפרח, אשר עבר תהליך מיצוי עדין, מדויק ואיכותי ואשר מאפשר לעור שלך לספוג את כל הסגולות הטבעיות.

 

השפעות הגיל על עור הפנים

ככל שאנחנו מתבגרות, כך עור הפנים שלנו זקוק יותר לטיפוח ותמיכה. זוהי תוצאה של נזקי שמש מצטברים, שנים של לחץ ועייפות, וגם תהליכים טבעיים שעוברים על החלבונים של העור שלנו עם השנים. שני חלבונים חשובים מאוד בהקשר הזה הם הקולגן והאלסטין, שבוודאי כבר שמעתן עליהם רבות.
אפשר לכתוב (ואכן נכתבו) ספרים שלמים בנושא, אבל נקצר את תפקידם של שני החלבונים האלה לשני משפטים: הראשון הוא חלבון חזק שנותן מבנה ועמידות לרקמות שלנו, בעוד שהשני מצוי בכמות קטנה יותר ואחראי לתת לעור גמישות ואלסטיות.
עם הגיל, ייצור החלבונים האלה בגוף שלנו הולך ומאט, המלאי שלהם מידלדל והתוצאה ניכרת בפנים שלנו. אבל חומרים מזינים ומחיים יכולים לפצות על המחסור הזה ולהשיב לנו את החיוניות שהיתה לנו תמיד.

לכן, בבחירת שמן אתרי לפנים נבחן את המרכיבים שלו, נבחר בתערובות אשר משלבות תכונות של גמישות ואלסטיות של העור, ונקפיד על חומרים שמגנים מנזקי השמש, שכן זוהי אחת הסיבות המרכזיות לנזקי עור.

 

טבעי זה הכי בריא

תהית פעם מה מכילים כל תכשירי הקוסמטיקה והטיפוח שאת קונה בבית המרקחת? כאשר מדובר בחומר מסחרי ולא מפוקח, גם כאשר נדמה לך שהוא שייך למותג יוקרתי ונחשב, ברוב המקרים הוא מכיל כמות גדולה של כימיקלים בלתי ידידותיים לעורך ולבריאות הכוללת של גופך.
הבעיה עם מוצרים מלאכותיים היא שלעולם לא תוכלי לדעת באמת אילו חומרים שנספגים בעור שלך ומה ההשפעה שלהם עלייך, על עורך ועל בריאותך לטווח הארוך. ישנם חומרים אשר גורמים להרגשה נפלאה בעת המריחה, אבל טומנים בחובם נזקים לא מעטים כאשר עושים בהם שימוש חוזר.

והחומר הפעיל? במקרים מסוימים מדובר בכימיקלים סינתטיים שמיוצרים במעבדה. לגוף קשה יותר להתמודד איתם והפירוק שלהם עלול לייצר חומרי לוואי מטבוליים בעלי השפעה שלילית. במקרים אחרים, נגלה שהחומר הפעיל בקרמים לטיפוח עור הפנים הם פשוט שמנים אתריים! חברות הקוסמטיקה מערבבות אותם בחומרים משמרים, מייצבים ומשני צבע וריח, ומוכרות אותם במחיר מופקע. לא פשוט יותר לגשת ישירות ולרכוש שמנים אתריים לפנים, שמיועדים למטרות הללו וליהנות מכל היתרונות שלו בלי רעש הרקע מסביב?

 

השפעות של שמנים אתריים על גוף האדם

שמנים אתריים הם מיצוי של חומרים פעילים אשר מופקים מפרחים, גבעולים, זרעים, עלים, שורשים, אגוזים, קליפות עצים ועוד. הם מכילים ריכוז של התכונות המרפאות והמייצבות של הצמח, ומביאים לנו אותן במספר טיפות בודדות של שמן ריחני. כשאת משתמשת באותם שמנים אתריים לפנים, את נותנת לחומרים להיספג בעור ומשם הם יכולים להשפיע על כלל הגוף. מחקרים מראים שלשמנים האתריים יש תכונות אנטי בקטריאליות, אנטיוויראליות, נוגדות חמצון, ומרגיעות דלקות. ההשפעה שלהם היא גופנית, נפשית ואפילו קוגניטיבית.

 

שמנים אתריים לפנים של דוטרה – תקנים מחמירים וייחודיים

חברת doTERRA היא חברה שמשמעות שמה הוא "מתנת כדור הארץ", וזו גם השקפת העולם שלה. היא הוקמה במטרה להביא את בשורת השמנים האתריים הטיפוליים לכל העולם עם שמנים אתריים איכותיים. כל מוצר של החברה הזו הוא טבעי ב-100% ומכיל רק שמן אתרי טהור מהאיכות הגבוהה ביותר. על מנת להבטיח איכות מעולה ועקבית בכל המוצרים שלה, החברה מנהלת תהליך ביקורת ובדיקת איכות קפדניים כדי לעמוד בתווי תקן בינלאומיים ומחמירים כמו תקני GMP תחת פיקוח של IQC, בנוסף לתקנים הישראליים מטעם משרד הבריאות. 

אבל החברה מבינה שתחום השמנים האתריים כיום הוא פרוץ והתקנים הקיימים אינם מספיקים, ולכן ייסדה תו תקן משלה: (Certified Pure Therapeutical Grade (CPTG, אותו היא מנטרת בקנאות בכל אחד מהמוצרים שלה.

תו ה-CPTG מבטיח לכם שבמוצר שלפניכם לא תמצאו מתכות כבדות וכמובן שגם לא רכיבים מלאכותיים ומזהמים, וכל זאת בלי להתפשר על חיי מדף ארוכים ועל אפקטיביות גבוהה של השמנים במשך שנים.

 

אילו שמנים אתריים לפנים שווה להכיר?

תערובת שמנים סליובל  SALUBELLE – תערובת לעור מתבגר ואנטי אייג'ינג.
תערובת זו מכילה  את השמנים האתריים של לבונה, סנדלווד הוואי, לבנדר, מור, הליקריסיום וורד.
תערובת זו שנרקחה במיוחד לעור מתבגר על ידי דוטרה מסייעת להפחתת קמטוטים ולהעלמת פגמים בעור הפנים.
השמנים הנכללים בתערובת זו ניתנים גם לרכישה כבודדים להכנת סרום אישי, וכמובן שניתן להשתמש בתערובת זו ולחסוך.

שמן אתרי לבונה – מחדש את עור הפנים, מפחית כתמים, ומסייע למראה עור צעיר, רענן ובריא.

שמן סנדלווד הוואי – אנטי דלקתי, משקם , מחזק רקמות. שמן אתרי סנדלווד ידוע ביכולתו לתמוך בריפוי ומראה עור צעיר ורענן.

שמן אתרי לבנדר – נמצא שנים רבות בשימוש בטיפוח עור הפנים, נוגד דלקות ופטריות, ומרגיע. כמו כן מאיץ ריפוי פעמים, מחדש עור, מונע צלקות, מחטא, ומעכב הופעת קמטים.

שמן אתרי מור – מחטא חזק, מחלקי קמטים, מכווץ ולכן נותן אפקט של מתיחה, נותן חיות לעור נפול ועייף, וכמובן נוגד פטריות ודלקות.

שמן הליקריסיום –  מאיץ את התחדשות תאי העור, מחזק נימי דם, מפזר שטפי דם, מונע הצטברות של תאים מתים, מכווץ וקוטל פטריות. שמן אתרי הליקריסיום ידוע בתכונות לרפא צלקות שנותרו מפצעי אקנה, או פגמים אחרים בעור שנוצרו במהלך השנים.

שמן אתרי ורד – הינו מבשם מצויין, מרכך, מאיץ חידוש תאים, נוגד דלקות ווירוסים, ומשפר מראה של עור עייף ומבוגר.

שמן גרניום – מומלץ להוסיפו לסרום לילה לעור הבוגר. הוא מסייע לבריאות ולניקיון העור, ומבריא עור בעייתי. בעל תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי דלקתיות ומרגיעות.

אכיאה רימונים YARROW POM – תערובת ייחודית המכילה שמן אתרי אכילאה ושמן זרעי רימונים. שמן אתרי אכילאה מחדש את העור, בעוד שמן זרעי רימונים עשיר בחומצה פונינית (אומגה 5), מחזק את ההגנה הטבעית של העור, ומקדם עור בהיר, אחיד וחלק.  תערובת מיוחדת זו המכילה שמן אתרי אכילאה ושמן זרעי רימונים בכבישה קרה, מסייעת להגנת העור, להאצת ייצור הקולגן, לשיקום ולהרגעת העור.

לתוצאה מקסימלית ניתן לערבב טיפה עד שתיים בשמן קוקוס קוסמטי של דוטרה, ולמרוח על עור הפנים בוקר וערב, התוצאות תהיינה מדהימות.

שמנים אתריים לבעיות עור בפנים

תשובות לשאלות שלכם בנושא שמנים אתריים לפנים

כן, יש להקפיד על כמה אמצעי זהירות בעת שימוש בשמנים אתריים על הפנים. שמנים אתריים חזקים ויכולים לגרום לגירוי בעור או לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים. חיוני לדלל את השמנים כראוי, להימנע ממגע עם העיניים, ולהפסיק את השימוש אם מתרחשות תגובות שליליות כלשהן. נשים הרות או מניקות ואנשים עם עור רגיש או מצבים רפואיים ספציפיים צריכים להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש בשמנים אתריים.

כן, שמנים אתריים מסוימים יכולים להיות מועילים לבעיות עור ספציפיות. לעור נוטה לאקנה, שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן גרניום עשויים להועיל בשל התכונות האנטי-בקטריאליות והאנטי דלקתיות שלהם. לעור מזדקן, שמנים אתריים כגון שמן ורדים, שמן לבונה ושמן זרעי גזר עשויים לקדם לחות, מוצקות והתחדשות העור. עם זאת, חיוני להשתמש בהם במתינות ולנטר כיצד העור מגיב לשמנים.

ניתן להוסיף שמנים אתריים לתכשירי ניקוי פנים, טונרים, קרמי לחות, סרומים ומסכות פנים. ניתן לערבב כמה טיפות מהשמן האתרי הנבחר עם שמן נשא (כגון שמן חוחובה או שמן שקדים מתוקים) או להוסיף למוצרי טיפוח ללא ריח.

מרכז נטורל ליבינג מייצג את דוטרה בישראל ומציע לכם מלאי זמין ומשתלם

לאחר ניסיון עשיר עם מוצרי החברה, שלי, של בני משפחתי ושל מכריי, החלטתי (פנינה ארד, הבעלים של נטורל ליבינג) לקחת צעד קדימה במטרה לסייע לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם ולהנות מהסגולות שאני והקרובים שלי נהנים מהם, כך ייסדתי את מרכז נטורל ליבינג שמוכר את מוצרי דוטרה ואף מציע סדנאות וקורסים שונים לאנשים שרוצים להצטרף למשפחה הנפלאה הזו. 

אני מזמינה אתכם להתנסות במוצרים הללו, גם אני והסביבה הקרובה לי היינו סקפטיים, והיום אנחנו לא יכולים בלעדיהם.