הכנסה נוספת מהבית

הכנסה נוספת מהבית עם משמעות

הכנסה נוספת מהבית נשמעת פעמים רבות כמו תחילתה של תוכנית זדונית או הצעה לא רווחית, אבל מה אם נאמר לכם שיש לכם הזדמנות לייצר הכנסה שכזו עם פוטנציאל גדול וגם עם משמעות לעבודתכם? פנינה ארד, רואת חשבון במקצועה, אשת עסקים מנוסה ומאמנת להצלחה, בעלת מאפיית נושה המוכרת ומייסדת נטורל ליבינג הבינה שמלבד לעשות לביתה אפשר לשלב גם משמעות ולעשות לאחרים טוב על הלב תרתי משמע, והיא כאן בשביל להרחיב את המעגל הזה. בשורות הבאות משתפת אתכם פנינה את הדרך שלכם להצטרף לעסק משגשג המייצר הכנסה נוספת, משתלמת וארוכת טווח. אם אתם מעוניינים לשפר את מצבכם הכלכלי ועל הדרך להפיץ טוב בעולם אז זה בדיוק בשבילכם, קראו בהרחבה ופנו אלינו לשאלות נוספות.

הכנסה נוספת בערב, ביום ובכל שעות היממה

תקופת הקורונה העבירה לנו שיעור חשוב אודות הצורך שלנו לגלות גמישות ולהיות פתוחים לאפיקים נוספים על מנת להבטיח הכנסה מתגמלת. טייסים, רבי חובלים ועוד בעלי מקצוע רבים מוצאים עצמם בנקודת אפס עם צורך להתחיל לבנות את עצמם מחדש. אנחנו אומרים – הקדימו תרופה למכה ותרפדו את עצמכם כבר היום עם מספר גדול יותר של אפיקי הכנסה ושכלול היכולות שלכם. פנינה ארד, רו"ח ואשת עסקים מנוסה משתפת מניסיונה: "עם פרוץ הקדמה הטכנולוגית וההבנה כי העולם מדלג בצעדי ענק לעבר מהפכות ותמורות רבות החלטתי לעשות שינוי בחיי. הרגשתי שכעת, יותר מתמיד, צריך להרחיב את סל הכלים והכישורים שבידי ולייצר לעצמי אפיקי הכנסה אקטיביים ופסיביים שישרתו אותי ביומיום וברגעי משבר דוגמת הקורונה. כמובן שלא חזיתי משבר כ"כ עצום אך כן התכוננתי ליום שחור. את ההכנות עשיתי באמצעות פתיחת שני עסקים והתמקדות בערוצים שמייצרים לי רווח". את הלקחים שלה משתפת היום פנינה במרכז נטורל ליבינג, באמצעות שיווק ברשת של מוצרי ארומתרפיה איכותיים מאוד, מבית היוצר של חברת דוטרה. המודל הוא פשוט – אנשים מהישוב הופכים להיות זכיינים ומפיצים את מוצרי החברה בתמורה להגדלת הרווח שלהם ויצירת ערוץ הכנסה משמעותי עבורם. היתרון הגדול של אותם זכיינים הוא היכולת לעשות את עבודתם מכל מקום ובכל זמן. הם יכולים לייצר הכנסה נוספת בערב מהבית, הכנסה נוספת מבית הקפה בשעת צהריים או במהלך שעות הלילה המאוחרות, יש להם גמישות מלאה.

הכנסה נוספת לצד עבודה עם משמעות

פעמים רבות נשמע שיווק רשתי כמו עסק מפוקפק של הפצת מוצרים שלאף אחד אין צורך בהם, אך כאן התמונה שונה לחלוטין – מדובר על מוצרים שמשנים חיים לאנשים. "לי ולמשפחתי המוצרים הללו שיפרו את הבריאות ברמה שלא ניתן לתאר, כך התחלתי את הצעדים הראשונים שלי עם מוצרי דוטרה. מדובר על שמנים אתריים עליהם קיבלתי המלצה מחברה, היא אמרה לי שאני חייבת לנסות. אני אדם פרקטי, עם רגליים על הקרקע, שמחוברת מאוד לרפואה המודרנית והקונבנציונלית, מה פתאום להשתמש במוצרי ארומתרפיה? היא קנתה לי ערכה ארומתרפית להתנסות והפצירה בי לנסות. מאותו רגע איכות החיים שלי השתפרה ברמה שקשה לי לתאר. אמרתי אולי זה פסיכולוגי בלבד אז אנסה את זה גם בקרב בני משפחתי, האמת לא האמנתי, גם למצבים רפואיים מורכבים  השמנים הנפלאים הלל מספקים פתרונות מדהימים. לאחר שזה קרה החלטתי שאני לא משאירה את כל הטוב הזה אצלי בלבד ושיש לי חובה מוסרית לשתף את זה עם אחרים (מיותר לציין שכל החברים והמשפחה המורחבת הפכו ללקוחות קבועים). כפי שאתם מבינים לא הגעתי לזה מהרצון לייצר ערוץ רווח משגשג אלא ממטרה להפוך את העולם למקום טוב יותר עם שמנים אתריים טבעיים ואיכותיים, כאלו שאין שני להם בתחום, ולצדם נוצרה גם ההזדמנות לגלגל עסק מצליח. היום, אני שמחה מאוד לומר בקול רם שמדובר על עסק מצוין, שתורם בריאותית, נפשית וכלכלית לכל מי שלוקח בו חלק. אם לא די בכך אז הטוב הזה לא מסתיים רק בהפיכת חייהם של אחרים לטובים יותר, אלא גם של עצמכם. הכנסה נוספת באמצעות שיווק רשתי היא בעלת פוטנציאל גבוה מאוד ללא תקרת זכוכית. אתם יכולים להמשיך, לטפס ולהגדיל את ההכנסה שלכם כל העת, כיצד? באמצעות הוספת זכיינים נוספים תחתיכם.

איך מתחילים ליצור הכנסה נוספת?

השלב הראשון בתהליך הוא הבנה של הצורך לפתח את עצמכם ולהרחיב את סל הכישורים שלכם. אל תחששו מאימוץ יכולות חדשות. אמנם כל שינוי מלווה בחשש מסוים, אך כאן הסיכון הוא אפסי, פשוט השקעה של זמן, אנרגיות וחשיבה. לאחר שהבנתם שמגיע לכם להיות במקום טוב יותר בחיים הגיע הזמן לקפוץ למים הרדודים (כי הם לא כאלה עמוקים). השלב הבא הוא ליצור איתנו קשר, זה במרחק של שיחת טלפון / וואטסאפ או מייל. לאחר שנקבל את פנייתכם נחזור אליכם עם מידע נוסף ונזמין אתכם להגיע להתרשמות, ולא, זה לא עולה לכם שקל. בצל הקורונה אפשר לערוך את ההכרות גם בזום ואין צורך לצאת מהספה. בפגישה אתם תיחשפו למוצרים של דוטרה, לפנינה ארד שתהווה מנטורית עבורכם בתהליך (חשוב לציין שפנינה הינה מנטורית עם ניסיון רב) ואתם זוכים בתהליך הליווי שלה כחלק טבעי מהתהליך. בתהליך עצמו אתם תגדירו יחד עם הצוות את המטרות והשאיפות שלכם. כמובן שתקבלו תשובות לכל השאלות, שכן מדובר על תהליך שקוף מאוד וללא סודות מדינה. התהליך יכלול הדרכות על המוצרים השונים, על הסגולות והתכונות שלהם, למי הם מתאימים ולמי פחות, איך הם משפרים את חיי המשתמשים בהם ועוד טיפים עסקיים של המנטורית להצלחה אישית ואורח חיים בריא. לאחר שהבנתם את כל הפרטים ואתם חמושים בידע שהצלחנו להנחיל לכם אתם מוכנים לפרוס כנפיים ולגלות עצמאות, אנחנו נהיה לצדכם בכל שלבי התעופה..

מה הן התכונות הנדרשות ממני?

במרכז נטורל ליבינג כבר שמענו את כל המחסומים שאנשים שמים לעצמם: "אין לי את זה במכירות" "אני לא בנוי להיות עצמאי" "אף פעם לא הצלחתי במה שעשיתי" "אין לי מזל" ועוד שלל ביטויים של הנמכה עצמית. כל מה שנדרש מכם זה מוטיבציה ורצון להצליח, את שאר הכלים אתם תקבלו מאיתנו. אנחנו מאמינים בלב שלם שמי שרוצה להיות במקום אחר בחיים שלו יכול לעשות את זה בעזרתנו. יש לנו מעטפת מעולה לשותפים שלנו, וכפי שאתם מבינים הם שותפים לכל דבר ועניין.

הכנסה נוספת לנשים ולגברים

האפשרות להכנסה נוספת אינה מוגבלת למין, מגדר או גיל. כל אחת ואחד יכולים לקחת חלק ולהתחיל להרוויח. מדובר על הכנסה נוספת מהבית לאמהות שעסוקות במרבית שעות היממה עם הילדים, הכנסה נוספת מהכורסא בבית לאבות שעובדים בעבודה נוספת וגם לחיילת המשוחררת או לסטודנט שיש לו מספר שעות פנויות. הכנסה נוספת לנשים ואמהות

אילו אפשרויות להכנסה נוספת מהבית אפשר למצוא בנטורל ליבינג?

אין רק דרך אחת להרוויח כסף מהבית, יש לנו מספר אופציות עבורכם, בהם ניתן להתמקד בנפרד או יחדיו. אפשרות ראשונה – שיווק שותפים (Affiliate marketing) – מה זה בעצם אומר? במילים פשוטות הפניה של לקוחות אחרים לרכישת המוצרים שלנו. כל לקוח שרוכש אצלנו מוצר מזכה אתכם בעמלה מסוימת מגובה הרכישה. כלומר, אתם לא צריכים להוציא שקל מהכיס אלא רק לקדם את המוצרים שלנו. ניתן לבצע את הקידום הזה בשלל דרכים, מעמוד הפייסבוק שלכם, בקבוצת הוואטסאפ של החברים, בשיחות מסדרון עם שליחת קישור ועוד. אפשרות שנייה – צירוף חברים נוספים לקהילת מרכז נטורל ליבינג. אתם יודעים שיש לכם חברים עם ניסיון בשיווק רשתי, אתם מכירים אנשים נוספים שישמחו לייצר הכנסה נוספת מהבית? נפלא, אתם יכולים להרוויח כסף בעזרתם. כל חבר שתצרפו ויפנה אלינו לקוחות יזכה אתכם בעמלה.  אפשרות שלישית – הצטרפות פיזית לקהילה ולמכירה של המוצרים. על מנת לעשות זאת תצטרכו להתנסות בעצמכם באמצעות ערכת התנסות הנמכרת לכם במחיר סיטונאי ולא במחיר הפורמלי. ערכת ההתנסות תחשוף אתכם לסגולות ולייחודיות של המוצרים שלנו, תסייע לכם להרגיש הרבה יותר טוב ותאפשר לכם לשווק את המוצרים ממקום של נגיעה אישית. האמת, זוהי האופציה המועדפת, הרבה יותר קל לשווק מוצר שהתנסית בו ואתה מאמין בו.

אם הגעתם עד כאן – עשיתם כבר חצי דרך להצלחה

אם קראתם את השורות ואמרתם לעצמכם שהגיע הזמן לעשות מעשה עבור עתיד טוב יותר – אתם כבר בחצי הדרך להצלחה. הכנסה נוספת מהבית בערב, בלילה או בכל שעה אחרת ביממה היא לא תורה מסיני אלא עבודה ממוקדת ויעילה, שבאמצעות הכוונה נכונה, אנשים טובים ומשמעות יכולה להיות ברת השגה. אנחנו מבטיחים לכם שלאחר שתעברו איתנו תהליך אתם תהיו במקום טוב יותר בחייכם, מקום עם ארגז כלים רחב יותר, יכולות משוכללות ומצב כלכלי טוב יותר. שיפור יכולת המכירה שלכם, שיפור התקשורת עם לקוחות ובכלל, סגירת עסקאות וכל זה לצד שיפור איכות החיים שלכם יכולה להיות עסקה לא רעה עבורכם. על הדרך תרוויחו גם סכומי כסף משמעותיים שירשו לכם להנות קצת יותר מהחיים. זכרו כי זוהי החובה שלכם עבור עצמכם ועבור העולם כולו להגשים את הפוטנציאל הטמון בכם, ואתם יודעים שאתם מסוגלים ליותר. היום קיבלתם הזדמנות לעשות את הצעד הראשון והמשמעותי לעבר עתיד טוב יותר, צרו איתנו קשר.

.