שמן אתרי לכאבי שרירים

שמן אתרי לכאבי שרירים

רבים מאיתנו סובלים מכאבים בשרירים אחרי פעילות ספורטיבית מאומצת או מאמץ פיזי מכל סוג שהוא, ולעתים גם כתוצאה מחבלה או טראומה כלשהן. ישנם טיפולים רבים לכאבים בשרירים, החל ממתיחות פשוטות ועד משחות ותרופות. 

משחה לכאבי שרירים לספורטאים ובכלל שנמכרות בבית מרקחת כוללות הרבה פעמים חומרים פעילים סינתטיים וחזקים ביותר, חומרים שלא הייתם מודעים להימצאם בתוך התרופה או פשוט חומרים שתופעות הלוואי שלהן והשפעותיהן על הגוף עדיין לא נבדקו מספיק. 

על מנת לטפל בכאבי שרירים באופן היעיל ביותר מבלי להתפשר על איכות ובטיחות החומרים שאתם מכניסים לגוף שלכם, מומלץ להתנסות באחד מהתכשירים הרבים שמציע עולם הארומתרפיה להקלה על כאבים אלה, הכירו את השמנים האתריים לכאבי שרירים ובראשם משפחת דיפ בלו ושמנים האתריים שנמצאו יעילים בהקלה על כאבי שרירים.

 

שמן אתרי לכאבי שרירים תכופים Deep Blue

עבור מי שנוח לו ביותר להשתמש באופן ישיר בשמן אתרי לכאבי שרירים  בצורה הגולמית שלהם, ניתן לרכוש את תערובת דיפ בלו עצמה – Deep Blue Soothing Blend. התערובת מכילה שמנים אתריים שנבחרו בקפידה על מנת ליצור אפקט הרגעה, שחרור, והרגעה על כאבי שרירים, שלד ומפרקים, כולל שמנים אתריים של קמפור, קמומיל גרמני, חרצית כחולה, מנטה, הליקריסום, אוסמונט, וינטרגרין, ילנג ילנג ועוד. התערובת מבוקשת ומומלצת ביותר אצל ספורטאים מקצועיים להכנת השרירים לקראת אימון אינטנסיבי או להקלה ועיסוי לאחר מאמץ ממושך.

לשימוש יומיומי ניתן למרוח את תערובת השמנים על הברכיים לפני ואחרי פעילות ספורטיבית. התערובת מועילה גם בתור גורם משחרר ומרגיע אצל מתבגרים, ניתן להוסיף את התערובת לשמן בסיס ולתת למתבגר עיסוי רגליים לפני השינה. להקלה אחרי ישיבה ממושכת מול מחשב, ניתן להשתמש בכמה טיפות של תערובת השמנים ולעסות על אזור הגב התחתון.

 

משחה לכאבי שרירים לספורטאים

משחה פופולרית ביותר בקרב ספורטאים, מעסים ומטפלים מקצועיים בפיזיותרפיה – Deep Blue Rub. מדובר במשחה לכאבי שרירים לספורטאים המיועדת לשימוש חיצוני ומכילה את תערובת השמנים האתריים Deep Blue Soothing Blend בנוסף לחיזוקים בצורת שמנים של צמחים נוספים הידועים ביכולתם ליצור תחושת קרירות או דווקא תחושת חימום במקומות הזקוקים לכך.
ניתן להשתמש במשחה באופן יומיומי לטיפול בכאבים חוזרים ונשנים כמו הקלה על שרירים מתוחים לאחר יום עבודה ארוך ומתיש, בסופה של נסיעה ארוכה באוטו או אחרי אימון פיזי מאומץ.

בנוסף, המשחה מבוקשת גם בקרב בעלי מקצוע כגון מטפלים ומאמנים בשל יכולתה יוצאת הדופן להרגיע ולשחרר שרירים ושלד. ספורטאים מקצועיים ממליצים למרוח את המשחה עוד לפני תחילת האימון על מנת לחמם ולמתוח את השריר מראש.

משחה לכאבי שרירים לספורטאים

 

כמוסות שמן אתרי לכאבי שרירים

טיפול נכון בשרירים כואבים או מתוחים צריך לפעמים לכלול גם פתרון מערכתי וארוך טווח, ולא רק טיפול נקודתי במקומות ובזמנים שבהם אנחנו נתקלים בכאבי השרירים. לשם כך פיתחה חברת דוטרה את כמוסות דיפ בלו עם הפוליפינולים – Deep Blue Polyphenol complex. כמוסות אלה מכילות רכיבים עוצמתיים לשיכוך כאבי שרירים ולהרגעת חוסר נוחות בשרירים ובמפרקים. בין השאר, ניתן למצוא בתוכן תמצית לבונה המשולבת בתרכובת בזמינות ביולוגית גבוהה על מנת לאפשר לגוף ספיגה אופטימלית והפקת מקסימום תועלת מהחומרים. תמציות כורכום, זרעי רימונים, זרעי ענבים ועוד – משמשים כנוגדי דלקות ונוגדי חמצון רבי עוצמה. ניתן ליטול פעם ביום שתי כמוסות ביחד עם ארוחה על מנת לשמור על חוסן ובריאות שרירי השלד באופן יומיומי, או להעלות את המינון עד 4 כמוסות ביום על מנת להילחם בעייפות או אתגרים יוצאי דופן בחיים.

עכשיו בנטורל ליבינג סדרת השמנים Deep Blue במחירים משתלמים במיוחד!

-15%
המחיר המקורי היה: 351.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 299.00 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 239.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 219.00 ₪.
-13%
המחיר המקורי היה: 217.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 189.90 ₪.

שמן אתרי מנטה לכאבי שרירים

שחרור והרגעה דורשים לפעמים גם ריענון ותחושת נמרצות ואנרגיה. בדיוק בשביל זה מומלץ להפחתת כאבי שרירים להשתמש בשמן אתרי מנטה המופק מצמח המנטה (peppermint) אשר יוצר תחושת קרירות נעימה, מרגיע וממלא באנרגיות. מנטה, שמן אתרי לכאבי שרירים ולהרבה יותר מכך, אשר אחד היתרונות הבולטים שלו הוא בוורסטיליות שלו: הוא בטוח לשימוש פנימי, כלומר ניתן לבלוע אותו או לטפטף על הלשון, וכמו כן ניתן להשתמש בו באידוי לאוויר החדר או במריחה על העור. 

 

תערובת שמנים אתריים להורדת לחץ

תערובת השמנים Adaptive המצוינת הזו נותנת מענה נרחב לשלל צרכים וקשיים, נפשיים וגופניים כאחד. היא מוכרת בעיקר בתור תערובת המפחיתה תחושות לחץ וחרדה, מעניקה מוטיבציה ומקדמת את הרצון ללמוד, ועוזרת להתמקד ולהתרכז. עם זאת, יש לה שימוש מרכזי גם כמענה למכאובים פיזיים יותר, ביניהם כאבי שרירים וחולשה בשריר. במקרה של חולשה מקומית בשריר או עייפות, ניתן למרוח את השמן על האזור הרלוונטי עד 4 פעמים ביום.

 

שמן אתרי פסט טנס -Past Tense

שמן אתרי פסט טנס -Past Tense שמן אתרי לשרירים תפוסים, להפחתת כאבי שרירים ולהפגת מתח צווארי וכתפיים תפוסות. השמן אתרי לכאבי שרירים "פסט טנס" מכיל תערובת מנצחת של בזיליקום, קמומיל, מנטה, לבנדר, וינטרגרין, כוסברה, מרג'ורם, לבונה ורוזמרין. הארומה הרעננה והקלילה של השמן מקלה גם על לחצים ומקדמת תחושת נינוחות ורוגע משכרת. להשגת תוצאות מיטביות יש לעסות את השמן באזורים הכאובים. מעבר להקלה הרצויה תהנו גם מארומה ומריחות נפלאים.

 

שמן אתרי כורכום – קלאסי לכאבי שרירים

לא ניתן לכתוב על בעיות שרירים ודלקות באזורים הללו מבלי להזכיר את שמן אתרי כורכום.
כורכומין בפרט ושמן הכרכום ככלל עשה לו שם של נוגד דלקת טבעי ואיכותי וכתוסף נהדר לשמירה על שגרת בריאות יומיומית. שמן אתרי כורכום ממוקד מאוד למסייע בהפחתת דלקות שרירים מקומיות, כמו גם חיזוק המערכת החיסונית. 

-29%
המחיר המקורי היה: 279.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 199.00 ₪.
-17%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: 118.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.00 ₪.
-5%
המחיר המקורי היה: 208.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 197.90 ₪.
-25%
המחיר המקורי היה: 158.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 119.00 ₪.

שמנים אתריים לשרירים במרכז נטורל ליבינג

מרכז נטורל ליבינג מציע לכם מגוון רחב מאוד של שמנים אתריים איכותיים ומומלצים המיוצרים על ידי חברת הארומתרפיה המובילה בעולם, חברת דוטרה העולמית.

כל השמנים מגיעים עם תקן CPTG להבטחת איכות של המוצר והחומרים המרכיבים אותו.

כמו כן, מציע מרכז נטורל ליבינג מלאי גדול של מוצרים, על מנת שלא תמצאו את עצמכם עם מחסור בשמנים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מחייכם.

אנחנו מציעים שמנים אתריים במחירים אטרקטיביים במיוחד, זאת על מנת לעודד אנשים להשתמש בשמנים שהם עבורנו מצילי חיים של ממש – קראו כאן על סיפורה של פנינה ארד, מייסדת מרכז נטורל ליבינג