שמנים אתריים מומלצים

שמנים אתריים מומלצים – הבחירה של נטורל ליבינג

הרפואה ההוליסטית והאלטרנטיבית מציעה שמנים אתריים כטיפול טבעי ומיטיב בבעיות רפואיות, רגשיות ואף נפשיות. שמנים אתריים הם המיצוי הטהור והצלול ביותר של פרחים, עצים וצמחי מרפא, וככאלה הם מכילים את כל הטוּב ותכונות המרפא שיש לעולם הצומח להציע. לעיתים די בטיפה אחת של שמן אתרי על דש הבגד כדי להרגיש טוב, להתאושש, להפיג כאבים ולהתחזק.

טיפול בשמנים אתריים הוא למעשה עתיק יומין. לכל אורך הדורות אנשים השתמשו במיצויים שומניים של צמחי מרפא כדי לרפא חוליים ולחזק את הגוף ואת הנפש. השמנים האתריים מלווים את האנושות זה מאות ואלפי שנים ומוכיחים שוב ושוב את נחיצותם ויעילותם בתהליכי ריפוי, הבראה והחלמה. אנחנו במרכז נטורל ליבינג ממליצים תמיד לשמור בארון התרופות הביתי מבחר שמנים אתריים מומלצים שמסייעים בטיפול בבעיות רפואיות ורגשיות רבות ונותנים עזרה ראשונה מהירה בעת הצורך. פעמים רבות די בטיפול בשמנים אתריים כדי להתאושש במהירות ולהחלים, ולכן כל כך חשוב שהם תמיד יהיו בהישג יד.

לכל אחד יש שמנים אתריים החביבים עליו. גם לנו בנטורל ליבינג יש זיקה וחיבה אישית לשמנים מסוימים ולא בכדי. שמנים אתריים מומלצים מאפשרים כאמור טיפול מהיר, יעיל ומלא בבעיות רבות, ודי בטיפה של שמן אחד או בכמה טיפות של בלילת שמנים ייעודית כדי להרגיש טוב ולהתחזק במהירות. סקרנים? רוצים לשמוע את הבחירה האישית של צוות נטורל ליבינג? הינה היא לפניכם.

 

"כָּל-עֲצֵי לְבוֹנָה" – לבונה, מלך השמנים האתריים המומלצים

אין זה מקרה ששמן לבונה מוזכר פעמים רבות כל כך במקרא. מאז ומתמיד שמן הלבונה נחשב כמלך השמנים הודות לסגולות המרפא הרבות שלו. שמן הלבונה מופק מעץ הלבונה השכיח כל כך בארצנו, ובעבר נהגו כוהני בית המקדש להשתמש בו בתערובות קטורת שהונחו בקודשי הקודשים ובטקסי פולחן חגיגיים. ולא רק בקודש אלא גם בחוֹל – ידוע שנשים בעת העתיקה אהבו למשוח בלילת שמן לבונה על עורן ונהנו מהניחוח המיוחד והעדין שלו ומיכולתו לאושש ולרפא כל מצב רגשי או גופני.

שמן אתרי לבונה הוא חיוני בארון התרופות הביתי. הוא יעיל במיוחד בתקופת החורף ומרפא במהרה את כל תסמיני השפעת. שמן הלבונה מאט את הנשימה ומעמיק אותה, ובשל כך הוא מצוין להוצאת ליחה מהריאות ולהקלה בשיעול ובכל קושי נשימתי אחר. הלבונה מצוינת גם לטיפול בתהליך הזדקנות העור. זהו שמן ממריץ שמרענן את עור הפנים ומונע קמטים. נשים רבות מעידות שמשיחה קבועה של בלילה המכילה שמן לבונה, על עור הפנים מטשטשת קמטים, מבריקה את העור ומצעירה אותו.

שמן לבונה מסייע מאוד לריפוי דלקות בדרכי השתן. הוא גם מקל כאבי מחזור ובאופן כללי מרגיע חרדות ומאזן רגשות. הניחוח הייחודי שלו מענג ומומלץ מאוד להוסיף אותו למשחות, לקרמים ולתערובות בשמים טבעיות.

שמן אתרי לבונה

תערובת שמנים אתריים 'אייר' להקלה על הנשימה

תערובת שמנים אתריים 'אייר' היא אחת התערובות המומלצות ביותר במרכז נטורל ליבינג. תערובת זו מכילה שמנים אתריים מומלצים כמו מנטה, דפנה, עץ התה, אקליפטוס, לימון, רבנסרה והל. כל השמנים הללו מצוינים לפתיחת דרכי הנשימה, להקלה על חולים שסובלים מדלקות ריאות, ולטיפול באנשים המתמודדים עם מחלות נשימה כרוניות כמו קצרת. תערובת אייר מצוינת במיוחד כטיפול משלים לשפעת. היא מכייחת, מקילה את השיעול ומזרזת ריפוי והחלמה. תערובת אייר מעולה לשינה עמוקה, רגועה ובריאה, היא מפחיתה הפרעות נשימה בשינה ובאופן כללי מנקה את האוויר שאנו שואפים.

תערובת שמנים אתריים אייר בריד

שמן אתרי קופאיבה

שמן אתרי קופאיבה הוא ההמלצה האישית של צוות מרכז נטורל ליבינג לכל אחת ואחד מכם. למה? כיוון שאין טוב ממנו כדי להגן על הגוף מפני טפילים ומחלות. שמן אתרי קופאיבה מופק משרף עץ הקופאיבה הגדל בברזיל. הוא מלווה את המקומיים זה דורות רבים ושומר עליהם בריאים. כעת גם אתם יכולים ליהנות מהייחודיות הברזילאית הזאת ולהגן על עצמכם ועל יקיריכם בכל עת.

אז מה מיוחד בשמן אתרי קופאיבה? ובכן, הוא מונע זיהומים ומטפל ביעילות בדלקות. הוא מצוין לשימוש יום־יומי באנשים הסובלים ממערכת חיסונית חלשה כמו מטופלים אונקולוגיים או אנשים לאחר ניתוח. שמן קופאיבה הוא אנטי־דלקתי, אנטי־פטרייתי ואנטי־בקטריאלי ובשל כך הוא חיוני בכל בית, וכדאי שיהיה נגיש לכל בני הבית בכל עת. שמן קופאיבה ידוע ביכולתו לשכך כאבים ובמיוחד כאבי ראש ומגרנות. הוא מחטא את העור ולפיכך מצוין לטיפול בעור שומני. הוא גם נחשב אחד השמנים המומלצים ביותר לטיפול באקנה.

מתמודדים עם מחלות אוטואימוניות ורוצים לחזק את מערכת החיסון? שמן קופאיבה יעזור לכם להתמודד עם מחלות אוטואימוניות כרוניות ויעזור לכם לחזק את מערכת החיסון ולהחזיר אותה לתפקוד תקין. סובלים מלחץ דם גבוה? שמן אתרי קופאיבה יעזור לכם להוריד את לחץ הדם בגוף ולאזן אותו ובכך יפחית את הסיכון להתקף לב, שבץ או לבעיות דם אחרות.

שמן אתרי קופאיבה

שמן אתרי לבנדר

כשמדברים על שמנים אתריים מומלצים, מתכוונים במיוחד לשמן לבנדר. לבנדר, אזוביון בשמו העברי, הוא אחד משני השמנים האתריים היחידים שאפשר למרוח ישירות על העור בלי לדלל בשמן נשא. השמן השני הוא שמן עץ התה, ושניהם יחד יוצרים מעין 'פאוור קאפל' ארומטי שכל מטפל בארומתרפיה ממליץ עליו וכמובן גם אנחנו במרכז נטורל ליבינג. שמן לבנדר הוא שמן רב־תכליתי. הוא השמן העיקרי שמשתמשים בו לטיפול בחוליים רבים של הגוף ושל הנפש. הוא משכך כאבים, מפיג חרדות וחששות, מסייע בתהליך ההתאוששות מדיכאון ומרומם את הנפש. שמן לבנדר הוא אחד משמני החיטוי היעילים ביותר שהטבע נתן לנו. הוא מחטא ומרפא דלקות, קוטל בקטריות ופטריות ואף מרחיק מזיקים, חרקים ותולעים מהבית. שמן לבנדר הוא השמן האתרי המבוקש ביותר בעולם. הוא שמן מרפא ידוע ומקובל גם ברפואה המודרנית, ובשל כך עד היום הוא מופיע בספר התרופות של בריטניה.

שמן אתרי לבנדר מצוין לטיפול בכוויות. הוא מרגיע את העור ומרפא פצעים במהירות. מומלץ להשתמש בו בעונת השפעת כיוון שהוא מנקה את דרכי הנשימה ומקל את הנשימה. הוא מזרז את החלמת הגוף משפעת ומצינון. הוא נלחם ביעילות בדלקות, משכך כאבי שרירים ומצוין לעיסוי שרירים לאחר אימון גופני אינטנסיבי. יש בבית מזיקים? אל דאגה. שמן לבנדר מרחיק ביעילות חרקים ומגן על הבגדים ועל כלי המיטה בארונות. אם תמרחו שמן לבנדר על העור, היתושים יתרחקו מכם ותוכלו להרגיע במהרה עקיצות מגרדות. לבנדר יעיל מאוד בהרחקת פשפשים מחיות מחמד ואף כינים מראשם של ילדים חמודים. רוצים לשמור על גופכם בריא ועל ביתכם נקי מחרקים? אל תוותרו על שמן לבנדר. השתמשו בו מדי יום ותיהנו מבריאות טובה.

שמן אתרי לבנדר

כמוסות 'און גארד' לחיזוק מערכת החיסון

כמוסות 'און גארד' של דוטרה חביבות במיוחד על צוות נטורל ליבינג. תערובת און גארד היא תערובת שמנים לבליעה יום־יומית באמצעות כמוסות ומצוינת לשימוש בעיקר בעונות השנה שבהן התחלואה שכיחה. תערובת און גארד נהדרת לחיזוק כללי של הגוף ולשמירה על מערכת חיסונית בריאה, חזקה ומתפקדת. התערובת מכילה שמנים אתריים מומלצים וחזקים כמו תפוז בר, ציפורן, פלפל שחור, קינמון, אקליפטוס, אורגנו, רוזמרין ומליסה.

מדובר יותר מכל בתערובת הגנה ומכאן שמה. תערובת זו היא מקור הגאווה של חברת דוטרה, ובשל כך היא מבוקשת מאוד בקרב הלקוחות. תערובת און גארד מנטרלת השפעה של רדיקלים חופשיים שנכנסים לתאים ומחלישים את הגוף. השפעותיה החיוביות של התערובת על הגוף וסגולותיהם של השמנים האתריים המרכיבים אותה, מעודדים אנשים רבים ברחבי העולם להשתמש בה בקביעות ולהיעזר בה בכל אתגר בריאותי.

און גארד דוטרה

תערובת שמנים אתריים 'סרניטי'

'סרניטי' היא תערובת שמנים מצוינת להרגעה. היא תומכת באנשים המתמודדים עם בעיות שינה ומאפשרת להם ליהנות משנת לילה עמוקה, טובה ובריאה. התערובת מכילה שמנים אתריים הידועים ביכולתם להשרות שלווה ורוגע כמו ארז, לבנדר, ילנג־ילנג, קמומיל, מיורן, סנדלווד, וניל ועוד. מדובר בשמנים איכותיים במיוחד, ואנו ממליצים להשתמש בתערובת בעיקר בתקופות רוויות אתגרים, מתחים ולחצים כדי להשרות רוגע ושלווה על הנפש ועל הגוף. אנחנו במרכז נטורל ליבינג ממליצים ליהנות מהפלא של סרניטי גם באמצעות נטילת כמוסות ג'ל המכילות את תערובת השמנים המיוחדת הזאת. כמוסות הג'ל מטפלות במערכות הגוף מבפנים ומבטיחות תוצאות מהירות. מחפשים קצת שלווה? רוצים לישון טוב בלילה? אתם לא צריכים לחפש רחוק. תנו לתערובת שמנים אתריים סרניטי לתמוך בכם, להפיג חששות ולהרגיע אתכם במהרה.

סרניטי דוטרה

שמנים אתריים מומלצים במרכז נטורל ליבינג

כן, אנחנו מודים – יש שמנים שאהובים עלינו במיוחד. השמנים האתריים המומלצים מציעים טיפול ממוקד בכל בעיה וריפוי מלא ומהיר. אפשר להשתמש רק בשמן אחד בכל פעם ואפשר להשתמש בתערובת שמנים מוכנה או ביתית. רוצים לדעת עוד על איכויות הריפוי של השמנים האתריים? דברו איתנו. צוות מרכז נטורל ליבינג כבר ממתין לשיחה מכם. והעיקר הבריאות!

-17%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.70 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.
-19%
המחיר המקורי היה: 270.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 220.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.
-28%
המחיר המקורי היה: 269.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 194.90 ₪.