שמנים אתריים לתינוקות

שמנים אתריים מומלצים לתינוקות

אנשים שמשתמשים בשמנים אתריים בקביעות, מודעים לאיכות הרפואית והטיפולית שלהם ונהנים מיתרונותיהם הרבים. טיפולים ארומטיים מומלצים בכל גיל ובמיוחד לתינוקות מגיל לידה ואילך. כדאי לנצל את החומרים הפעילים האיכותיים המצויים בשמנים האתריים, ולהעניק לתינוקות את יכולות הריפוי הטבעיים שלהם.  אך כדי להשתמש בבטחה בשמנים אתריים ביילודים, בתינוקות בני יומם ובפעוטות יש לנקוט אמצעי זהירות ולהקפיד על שימוש בטוח לפי הנחיות המטפל או הרופא. הארומתרפיה הטהורה נפלאה לתינוקות רכים, ומומלץ לנצל את איכויות המרפא שלה ואת יתרונותיה כדי להעניק להם את הטוב שבטע. בין שאתם משתמשים בשמנים אתריים להרגעת התינוק או להקלה על כאבי בטן והצטננות, ובין שאתם מתמודדים עם מצבים רפואיים מורכבים יותר (לא לוותר על רפואה קונבציונלית במקרים כאלה), שמנים אתריים מסוימים מצוינים כטיפול משלים וגם כטיפול העומד בפני עצמו.

בשורות הבאות נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפול בשמנים אתריים לתינוקות, על אמצעי הזהירות הנדרשים ועל היתרונות הרבים של הארומתרפיה בגיל ינקות.

 

אמצעי זהירות בטיפול ארומטי בתינוקות

לפני שמתחילים טיפול עם שמנים אתריים לתינוקות, חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל ולקרוא בעיון את ההתוויות המוטבעות על אריזת המוצר. חשוב מאוד להשתמש אך ורק בשמנים ארומטיים הנושאים תווי תקן מחמירים ונבדקים בקפידה על ידי גופים אמינים.

טיפול ארומטי מדויק ומועיל לתינוקות נעשה במגע (בעיסוי הגוף) או בשאיפה. כדי לטפל בתינוקות ביעילות יש לדלל את השמנים האתריים בשמנים טבעיים כמו שמן קוקוס או שמן שקדים ולמרוח את המרקחת בעדינות על גוף התינוק או להוסיפה לאמבט.

אין למרוח שמנים לא מדוללים על הגוף, ויש להיזהר במיוחד ממגע בעיניים או מבליעה. לפני שמוסיפים שמנים לאמבט החם, חשוב לזכור שהם לא מתמוססים במים ומתפשטים בשכבה דקה על פני המים. התינוק עלול לגעת בנוזלים, להכניס את ידיו לפה או לשפשף את העיניים. אם השמנים באמבט אינם מדוללים, הם עלולים להזיק לו מאוד ואף לפגוע בכושר הראייה שלו או ברקמות הפה העדינות. שמנים מדוללים באמבט אינם מזיקים אך יש לוודא שהתינוק לא מכניס את ידיו לפה או לעיניים. די בטיפה אחת של שמן אתרי להרגיע את התינוק, להרדים אותו ולחולל תהליכי ריפוי בגופו. את טיפת השמן יש לדלל בכמה כפיות של שמן טבעי ולא יותר מ־5 מיליליטר של שמן טבעי לטיפה אחת של שמן אתרי.

אפשר לעסות את גופו של התינוק במרקחת המדוללת ואפשר להוסיף אותה לאמבט החמים. טיפול בשאיפה מצוין לתינוקות ומשפיע עליהם במהירות. יש לטפטף טיפה או שתי טיפות של שמן אתרי לדיפיוזר או למכשיר אדים רפואי ולתת לו לעבוד ביום או בלילה. אם אין בבית דיפיוזר או מכשיר אדים רפואי, אפשר לטפטף טיפת שמן על הסדין במיטתו של התינוק – ולוודא שהוא לא מגיע אליה – או על הפיג'מה שלו. התינוק ישאף את המולקולות המיטיבות של השמן ויחוש הקלה מיידית.

 

השמנים המומלצים לטיפול בתינוקות

רשימת השמנים האתריים המומלצים לתינוקות אינה ארוכה, אך כל אחד מהשמנים מצוין לתינוקות, מרגיע אותם, משכך כאבים נפוצים ומרפא בטבעיות חוליים רבים. שמן לבנדר הוא השמן החשוב והמומלץ ביותר לתינוקות. מלבד הלבנדר נזכיר גם את שמן הקמומיל (בבונג) את הקמומיל הרומאי ואת שמן האקליפטוס. את תערובת השמנים ADAPTIV של דוטרה תוכלו למצוא במרכז נטורל ליבינג ולהשתמש בה כדי להרגיע את התינוק, להפחית חרדה ולעודד שינה. כל אחד מהשמנים הללו מצוינים לתינוקות בני יומם, לתינוקות גדולים יותר ולפעוטות. ככל שהתינוק גדל אפשר להגדיל את מינון השמנים ולטפטף לשתי טיפות שמן לתערובת של חמישה מיליליטר ואף לערבב שני שמנים אתריים או יותר ולייעל את הטיפול.

עיסוי עם שמנים אתריים לתינוקות

 

מצבים רפואיים שכיחים שמתאימים לטיפול ארומטי

טיפול בשמנים אתריים מחולל פלאים בכל גיל ובמיוחד בגיל הינקות. הארומתרפיה מתאימה למצבים רפואיים שכיחים גם כטיפול עיקרי וגם כטיפול משלים. מתי כדאי להשתמש בארומתרפיה? אם התינוק סובל מגזים ומכאבי בטן; אם התינוק אינו רגוע, חסר מנוחה ומתקשה להירדם; אם התינוק מצונן וסובל מקשיי נשימה; אם התינוק סובל מכאבי שיניים; אם התינוק סובל מכאבי אוזניים; אם התינוק סובל מתפרחת חיתולים או מפריחה אחרת.

עיסוי בשמנים אתריים ישפר את הרגשתו של התינוק ויסייע לגופו להילחם בווירוסים ובחוליים אחרים ולהבריא. עיסוי בשמנים אתריים מחזק את הקשר בין התינוק להוריו, מרגיע אותו ונוסך בו ביטחון. מומלץ לחמם מעט את מרקחת העיסוי לפני הטיפול כדי להנעים המגע ולזרז את הריפוי. עסו את גופו של התינוק בתנועות עדינות וסיבוביות עם כיוון השעון ועזרו לתינוק להירגע וליהנות מהתהליך. אם התינוק סובל מכאבי אוזניים, עסו בעדינות שמן קמומיל מדולל סביב האוזן ובאזור העורף. אם התינוק מצונן או סובל מקשיי נשימה, טפטפו כמה טיפות של שמן לבנדר או שמן אקליפטוס בדיפיוזר או במכשיר האדים, הציבו אותו בחדרו של התינוק ותנו לקסם להתרחש. טיפול ארומטי בתינוקות הוא הדרך הטובה ביותר לריפוי ולהחלמה.

שמנים אתריים מומלצים לתינוקות

-16%
המחיר המקורי היה: 129.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 109.00 ₪.
-12%
המחיר המקורי היה: 78.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 69.00 ₪.

 

ארומתרפיה לתינוקות במרכז נטורל ליבינג

רוצים לתת לתינוק היקר שלכם טיפול אוהב, מסור, יעיל ואיכותי בשמנים אתריים? דברו איתנו. צוות מרכז נטורל ליבינג עומד לרשותכם ויעזור לכם לבחור את השמנים המתאימים והטובים ביותר לתינוקכם. אל תוותרו על קסמי המרפא של השמנים האתריים ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר – ממרכז נטורל ליבינג ומריפוי ארומטי שלם ומושלם לתינוק.