נדודי שינה תרופות סבתא

תרופות סבתא לנדודי שינה

אנשים רבים סובלים מנדודי שינה בשלב כזה או אחר בחיים. חלקם מתגברים עליהם כעבור זמן קצר, אך מיעוטם מתמודדים עם חוסר שינה כרוני. מרביתנו זקוקים לשבע או שמונה שעות שינה ביממה אם כי לכל אחד מאיתנו יש צורכי שינה אישיים ודפוסי שינה שונים. אם אתם סובלים מנדודי שינה, בין שאתם מתמודדים בעיות שינה נקודתיות ובין שאתם סובלים ממחסור כרוני בשינה, כדאי שתנסו להיעזר בתרופות הסבתא המועילות והאיכותיות שעוזרות לכולנו במצבים שונים בחיים.

תרופות סבתא תומכות בתהליכי ריפוי טבעיים וכוללות שימוש בצמחי מרפא ובתכשירים טבעיים שנמצאים בכל בית, ולכן אנחנו תמיד מעדיפים אותן כאמצעי ריפוי ראשוני. תרופות סבתא מצוינות לטיפול בנדודי שינה ותומכות בדפוסי שינה איכותיים ובריאים. רוצים לשמוע עוד? הינה כל מה שחשוב לדעת על נדודי שינה ותרופות סבתא.

 

תרגול מדיטציה לשינה עמוקה ואיכותית

בהתמודדות עם נדודי שינה תרופות סבתא עוזרות מאוד. אנחנו יכולים להשפיע השפעה פעילה על השינה שלנו אם נתרגל מדיטציה מדי לילה לפני השינה. לא צריך להיות מתרגלי מדיטציה מנוסים כדי ליהנות מהשפעותיה המרגיעות והמיטיבות של המדיטציה. צריך רק להבין את חשיבותה וליישם אותה לפי היכולת האישית. מדיטציה לשינה מטיבה כוללת נשימה איטית ויציבה בישיבה או בשכיבה. התמקדות בנשימה העמוקה מסיחה את דעתנו ממחשבות טורדניות ומדאגות היום־יום וממקדת אותנו בפעילותו השלווה של הגוף לכדי רגיעה מוחלטת. מחקרים מעידים שמדיטציה משפרת את דפוסי השינה של המתרגלים ועוזרת להם להתגבר על נדודי שינה וליהנות משינה עמוקה, רגועה וטובה. נסו לתרגל מדיטציה לפני השינה, והשינוי לא יאחר להגיע.

 

אמבט שמנים ותה קמומיל

הקדחתנות והאינטנסיביות של העולם המודרני אינן תורמות לדפוסי השינה שלנו. למעשה, הן רק מזיקות לו. גם אם הימים שלנו עמוסים, וגם אם אנחנו מדלגים בין מטלה למטלה ומתמרנים בין אין־ספור משימות ומחויבויות, אנחנו לא צריכים לתת לזה להשפיע על הלילות שלנו. נסו לחדול מכל פעילות לקראת הערב וסיימו את היום באמבט שמנים מפנק שישקיט את המחשבות וירגיע את הגוף. אתם לא צריכים יותר מרבע שעה באמבט כדי להכין את הגוף לשינה איכותית. השתמשו בתערובות שמנים מתאימות לאמבט הכוללות שמני קמומיל ולבנדר ותנו להן לעשות את העבודה. החליפו את הקפה הלילי בתה קמומיל מרגיע. שתו אותו ממש לפני השינה, והעיניים כבר ייעצמו מעצמן.

שמן קמומיל רומאי

 

כמוסות סרניטי לשינה שלווה

מבקרים רבים המגיעים למרכז נטורל ליבינג, שואלים איך להתגבר על נדודי שינה. מבחינתנו התשובה לכך ברורה. כמוסות סרניטי של חברת דוטרה מתאימות במיוחד לכל מי שסובל מנדודי שינה או מרגיש ששנת הלילה שלו אינה עמוקה או איכותית. כמוסות הג'ל המיוחדות הללו מכילות תערובות שמני לבנדר, ילנג־ילנג, סנדלווד, לימון, פסיפלורה וקמומיל וכן חומצה אמינית ממקור איכותי. הכמוסות בטוחות לבליעה, משפיעות במהרה, מרגיעות את הגוף ואת הנפש ותורמות לשנת לילה איכותית.

כמוסות סרניטי – כשמן כן הן – משרות שלווה ומאפשרות גם לגוף וגם לנפש להירגע לקראת שנת הלילה. כיוון ששנת לילה רגועה מתחילה בהכנה ראויה, כמוסות סרניטי הן תרופת הסבתא האולטימטיבית שאתם צריכים אם אתם סובלים מנדודי שינה. איך הן מכינות את הגוף לשינה? הן משקיטות את הדאגות ואת המחשבות הטורדניות ועוזרות לכם להרפות את האיברים, להירגע ולשקוע בשינה. כמוסות סרניטי מטפלות במצבים של נדודי שינה. הן מרגיעות את מערכת העצבים, מסייעות להפחתת מתחים, תורמות לשינה איכותית ומעודדות יקיצה טבעית רעננה ונמרצת בבוקר. רוצים להיפרד לתמיד מנדודי השינה ולשפר את איכות השינה? נסו את כמוסות סרניטי של דוטרה. השינה כבר תגיע מאליה.

סרניטי דוטרה

 

תרופות סבתא לריפוי טבעי ולשינה טובה

תרופות סבתא הן חלק בלתי נפרד מתהליך החזרה לטבע ולשיטות הריפוי הטבעיות. גם אם אתם מתמודדים עם נדודי שינה, התרופה הטובה ביותר היא זו שרקחו לנו הסבתות באהבה רבה לאורך הדורות מצמחי המרפא העוצמתיים של הטבע. הכמוסות של סרניטי מבוססות על האהבה של סבתא ומגלמות אותה בדרך הטובה ביותר.