שמנים אתריים לבליעה דוטרה

ניקוי רעלים עם שמנים אתריים לבליעה וכמוסות

היום כל אחד כבר יודע שכדי לזכות לחיים ארוכים ואיכותיים, אנחנו חייבים להימנע כמה שיותר מרעלים, כימיקלים וחומרים מזיקים שזמינים לצערנו בכל מקום בחיי היומיום שלנו: באוויר, באוכל, במוצרי הקוסמטיקה והטיפוח, ועוד. 

עם זאת, עד כמה שחשוב להימנע מהרעלים האלה מלכתחילה – לפעמים זה פשוט לא מספיק. כיום מומלץ לכל אחד לעבור ניקוי רעלים באופן טבעי, וטוב יותר אם יעשה זאת עם שמנים אתריים לבליעה שיש בהם גם ערכים מוספים לעבר למלאכת הניקיון.

ניקוי רעלים עם שמנים אתריים איכותיים של דוטרה אחת לתקופה מסוימת, בהתאם לאורח החיים וההרגשה הכללית הוא דרך מצוינת לחזק את הגוף. הניקוי יסייע לגוף בפעילותו החשובה לשמור על הגוף שלנו נקי, בריא, ומתפקד בצורה תקינה. יחד עם זאת, יועיל הניקוי גם לשיפור התחושה הכללית בשל סגולות נפלאות נוספות המצויות בתוך השמנים, פרטים בהמשך.

 

איך בוחרים תוכנית ניקוי רעלים שנכונה עבורי?

ניתן למצוא בשוק כיום מאות מוצרים, תוכניות ותערובות שמבטיחות כל מיני תוצאות מופלאות שלמעשה לא תמיד מעוגנות במציאות. כדי להיות בטוחים שאתם בוחרים בתוכנית ניקוי הרעלים הנכונה ביותר, כדאי להקפיד ולבחור בתוכנית טבעית לחלוטין, עדינה ובדוקה, מטעם חברה עולמית מוכרת ומקצועית.

ניקוי רעלים עם שמני דוטרה היא הדרך האופטימלית לעבור את התהליך בצורה נקיה, בלי להכניס אף חומר מלאכותי לגוף, ולהשיג תוצאות טבעיות ונהדרות שאפשר ממש להרגיש בגוף.

הדגש במציאת תוכנית אופטימלית עבורך הוא היכולת לבחור בחברה עם בקרת איכות קפדנית במיוחד, עם חומרים מזוקקים ואיכותיים בלבד ועם עבר טיפולי עשיר.

-25%
המחיר המקורי היה: 2,257.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 1,697.00 ₪.
-5%
המחיר המקורי היה: 221.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 209.00 ₪.
-13%
המחיר המקורי היה: 204.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 179.00 ₪.
-9%
המחיר המקורי היה: 196.70 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 179.00 ₪.

3 השלבים של ניקוי רעלים עם שמנים אתריים לבליעה של דוטרה 

תוכנית ניקוי הרעלים המלאה של דוטרה נמשכת 30 יום ומחולקת ל-3 שלבים: התנעה, איפוס והתחדשות. כל אחד מהשלבים האלה מתמקד באספקט שונה של תהליך הניקוי, וכל אחד מהם קריטי כדי להגיע לתוצאה אידיאלית של גוף ונפש נקיים ובריאים.

אחד היתרונות הבולטים של התוכנית הוא כמה קל לעקוב אחרי ההוראות ולהתמיד בהן: כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לקחת מספר כפסולות לפי ההוראות ביחד עם האוכל, ולהמשיך עם סדר היום שלכם כרגיל.

 

שלב 1: התנעה

השלב הזה נמשך מיום הראשון של התוכנית עד היום העשירי. מטרתו להתחיל את התהליך ולהכין את הגוף להתנקות באופן מלא מכל הרעלים שהצטברו ברקמת הכבד, בכליות, ובכלל מערכת העיכול. זוהי הדרך המושלמת להתחיל את התהליך, וסביר להניח שכבר בשלב זה תתחילו להרגיש את ההשפעות על הגוף שלכם.

בשלב זה יש ליטול כמוסה אחת של זנדוקרין (Zendocrine) פעמיים ביום, לפני ארוחת הבוקר והערב. כמוסות אלה מכילות תערובת שמנים אתריים לבליעה שמקנים לגופנו יכולת ניקוי וטיהור של שארי חומרים בלתי רצויים. הכמוסות מעודדות את פעילות הכבד וכיס המרה ומעודדים את בריאותם הכללית, בנוסף לסילוק רעלים ורדיקלים חופשיים שהצטברו במערכות הגוף השונות ועלולות לגרום לנזקים עם הזמן. בתערובת ניתן למצוא תמצית פרחים ועלי רוזמרין, קליפת טאנג'רין, גרניום, כוסברה, ג'וניפר ברי, ועוד הרבה חומרים טבעיים ומצוינים לתהליך. את כמוסות הזנדוקרין ניטול במהלך כל החודש.

בנוסף לזנדוקרין, ניקח במהלך כל החודש את כמוסות DDR PRIME, שכוללות תערובת להגנה על התאים מפני "סטרס חימצוני". תערובת זו תומכת בפעילות התקינה והטבעית של התאים, ופועלת ברמה התאית.

את כמוסות ה DDR PRIME ניקח בוקר וערב עם האוכל, במהלך כל 30 היום של הניקוי.

 

שלב 2: איפוס

בשלב זה יש ליטול כמוסה אחת של GX ASSIST עם כל ארוחה, כלומר 3 פעמים ביום: בוקר, צהרים וערב. תערובת זו בנויה במיוחד כדי לעזור לנקות ולטהר את מערכת העיכול מסוגים שונים של טפילים, רעלים, ושארי חומרים שהצטברו שם במהלך השנים ועלולים לגרום לנזקים רבים אם לא יטופלו. התערובת מחזקת את מערכת החיסון, ונלחמת בצורה טבעית ואפקטיבית בדלקות, חיידקים ופטריות בכלל מערכות הגוף. 

יש להמשיך ליטול את הכמוסה במהלך ימים 11-20 של תהליך ניקוי הרעלים, בין השאר על מנת להכין את הגוף לשלב הבא של התוכנית. הניקוי היסודי מסלק למעשה את החיידקים והמזהמים המזיקים מסביבת מערכת העיכול שלנו, ומכין את הקרקע להשתרשות ושגשוג של חיידקים ידידותיים שאנחנו מעוניינים להשאיר בגופנו ושמסייעים לנו לשמור על בריאות מערכת העיכול ותפקוד תקין של הגוף.

הכמוסות מכילות תערובת שמנים אתריים לבליעה, נשימה ומריחה הכוללת אורגנו, עץ התה, לימון, מנטה, למון גראס וטימין. הכמוסה היא צמחית לחלוטין, עשויה מחומרים טבעיים בלבד, ללא גלוטן וללא הנדסה גנטית. חשוב מאוד לבחור שמנים אתריים איכותיים וטבעיים בלבד, שכן אלה נכנסים היישר אל גופנו ומטרתם לסייע לנו בניקוי מרכיבים ופסולת שצרכנו בעבר.

 

שלב 3: התחדשות

בימים 21-30 של התהליך יש ליטול פעמיים ביום, בוקר וערב על קיבה ריקה, כמוסה אחת מסוג PB ASSIST פרוביוטיקה. מטרתו של השלב הזה היא להכין את הגוף לקראת סוף התהליך, שכן לא מספיק להסיר מהגוף שלנו את החומרים המזיקים שהצטברו בו אלא גם לספק לו מנה נדיבה של חומרים מועילים ומזינים שיעזרו להגן בהמשך ולשמור עליו נקי וחזק לאורך זמן.

תוספות הפרוביוטיקה מסדירות את איזון המיקרו-פלורה במעי (אוכלוסית המיקרואורגניזמים הטבעית שקיימת בגוף), מחזקות את מערכת החיסון, ועוזרות לגוף לשמר חילוף חומרים אופטימלי.

 

ניקוי רעלים עם מרכז נטורל ליבינג

בוודאי חשבת על ניקוי רעלים לא אחת, אף פעם לא מצאת לזה זמן מתאים, אז אנחנו פה בשביל לומר לכם עכשיו!

עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להיות נדיב עבור הגוף שלך, לנקות אותו ביעילות וביסודיות ולהזין אותו באבני בניין איכותיות. לאחר שתעברו תהליך ניקוי רעלים ממוקד, יוכל הגוף לתפקד ביעילות רבה יותר ולסייע לכם לחזק את עצמכם בהיבטים נוספים.

אנחנו במרכז נטורל ליבינג עושים כל שביכולתנו על מנת לסייע לכם לעבור את התהליך ביעילות רבה: אנחנו מחזיקים מלאי רחב של שמנים אתריים לבליעה, דוגמת שמן מנטה לבליעה, שמן לימון ושמן לוונדר (אותם תמצאו בקיט ההכרות שלנו) כמוסות, ויטמינים ותוספי תזונה, מוכרים לכם אותם במחירים אטרקטיביים במיוחד ונמצאים כאן בשבילכם למענה על כל שאלה ותהייה. 

אנחנו גם נבנה לכם תפריט לתקופת ניקוי הרעלים, ונצרף אתכם חינם ללא כל עלות נוספת לקבוצה לליווי בתהליך הניקוי.

אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר.

-9%
המחיר המקורי היה: 87.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 79.00 ₪.
-11%
המחיר המקורי היה: 133.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 119.00 ₪.
-16%
המחיר המקורי היה: 201.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 169.00 ₪.
-16%
המחיר המקורי היה: 201.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 169.00 ₪.
-5%
המחיר המקורי היה: 409.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.
-22%
המחיר המקורי היה: 1,272.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 997.00 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 649.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 597.00 ₪.
-15%
המחיר המקורי היה: 247.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 209.00 ₪.