שמנים אתריים אורגניים

שמנים אתריים אורגניים

לפני שנדבר על שמנים אתריים אורגניים, כדאי שנבין מהם גידולים אורגניים ובמה הם שונים מגידולים בשיטות שאינן אורגניות. לאחר שנבין את ההבדל בין שני סוגי הגידולים, נוכל לקבל החלטה מושכלת גם בנוגע לשמנים האתריים שבהם אנו משתמשים ולחדד את ההעדפות שלנו. גידולים אורגניים הם תוצר של חקלאות אורגנית שנמנעת משימוש בחומרי הדברה מזיקים המכילים כימיקלים סינתטיים, וחותרת להבראת הקרקע ולשימור טיבה ואיכותה.

תוצרים חקלאיים נחשבים אורגניים רק אם עמדו בתקנים מחמירים של גופים בין־לאומיים שהוסמכו להחליט על כך. מוצרים אורגניים נושאים תו תקן מוגדר וייעודי, ותו התקן כשלעצמו עוזר לצרכן להבדיל בין מוצר אורגני לבין מוצר שאינו אורגני. שמנים אתריים אורגניים מופקים מצמחים שגודלו בתנאי גידול אורגניים ובשיטות של חקלאות אורגנית. הם נושאים תו תקן המעיד על היותם אורגניים, הם בטוחים ובריאים לשימוש ויש להם תועלת רפואית רבה. ההבדל בין השמנים האורגניים ובין שמנים לא אורגניים הוא משמעותי ביותר.

שמנים אורגניים עשויים להיות בטיחותיים יותר ובעלי ערך טיפולי רב יותר משמנים שאינם אורגניים. עם זאת הם יכולים להיות יקרים יותר משמנים לא אורגניים, וכדאי להביא זאת בחשבון. אז לפני שתחליטו אילו שמנים אתם מעדיפים, הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על שמנים אתריים אורגניים.

 

אורגני או לא אורגני, זאת השאלה

חברת דוטרה העולמית, יצרנית השמנים האורגניים הגדולה והמובילה בעולם, מחויבת לשיטות גידול אורגניות, לייצור אורגני ולתקנים מחמירים ביותר. הפרחים, הצמחים והעצים שמהם מופקים השמנים האתריים של דוטרה, גדלים בשטחים אורגניים, באדמה הנקייה מכימיקלים ומחומרים סינתטיים מזיקים, ומטופלים לפי הסטנדרטים המחמירים המחייבים את החקלאות האורגנית.

בשל כך הם איכותיים יותר, טבעיים לחלוטין, טהורים ובטוחים לשימוש, וערכם הטיפולי והתועלת הרפואית שלהם גבוהים לאין שיעור מערכם הטיפולי והתועלת של שמנים לא אורגניים. אם אתם מתלבטים באילו שמנים אתריים להשתמש, כדאי שתדעו ששמנים אתריים לא אורגניים עלולים להכיל את אותם כימיקלים סינתטיים מזיקים שבהם דושנו הקרקעות והצמחים, ונוכחות החומרים הללו עלולה לפגום באיכות הטיפולית של השמנים. שמנים אתריים אורגניים אינם מכילים חומרים זרים שעלולים לפגום באיכותם ולהזיק למשתמשים. ולכן הם בריאים בהרבה.

שמנים אתריים אורגניים וטבעיים

 

איך אפשר לדעת אם שמן אתרי הוא אורגני?

תו תקן של גידול אורגני הוא האמצעי היחיד שיכול להעיד על אורגניות של שמן אתרי. חברות המייצרות שמנים אתריים לא אורגניים, אינן יכולות להשתמש בתו תקן המעיד על גידול אורגני, ולפיכך השמנים האתריים שלהן אינם אורגניים. חברת דוטרה מחויבת לגידולים אורגניים ולייצור שמנים אתריים בתהליכים אורגניים ועוברת בדיקות תקופתיות מחמירות המוודאות את המחויבות שלה לייצור אורגני נאות החל בשלב הכנת הקרקעות, דרך השתילה, הנטיעות והטיפול היום־יומי בצומח וכלה בתהליכי הפקת השמנים וייצורם (תקן CPTG). השמנים האתריים האורגניים של חברת דוטרה הוכחו כשמנים המזוקקים, הטהורים והאיכותיים ביותר בעולם, ומיליוני המשתמשים בהם יכולים להעיד על טיבם, על איכותם ועל יעילותם.

 

לצעוד בדרך הטבע

הביקוש למוצרים אורגניים בכלל ולשמנים אתריים אורגניים בפרט הגיע לשיא בשנים האחרונות, וזה לא מפליא. אנשים רבים הבינו שהתנהלות אחראית בשמירה על הטבע ועל משאביו משפיעה במישרין על בריאות האדם, משפרת את איכות החיים שלו ומאריכה את תוחלת החיים של האנושות. ואם אנו שואפים לבריאות מיטבית, מוטב שנתחייב לשימוש במוצרים טבעיים ואורגניים שטופלו בדרך הטבע. מוטב שנעדיף שמנים אתריים אורגניים ונבטיח את איכותם, את יעילותם ואת ערכם.

 

שמנים אתריים אורגניים במרכז נטורל ליבינג

במרכז נטורל ליבינג תמצאו את כל המוצרים האורגניים של חברת דוטרה – שמנים אתריים, תערובות שמנים, כמוסות לבליעה ומוצרים קוסמטיים – ותוכלו ליהנות מהטוב ביותר שיש לטבע להציע. והאמת? מי צריך יותר מזה?