שמן מנטה

כל הסגולות של שמן מנטה

שמן מנטה הוא שמן אתרי המאופיין בניחוח חזק מאוד, והניחוח הזה הוא סימן ההיכר הבלתי מערוער שלו. השמן מופק מעלי המנטה פיפריטה שהוא צמח בן כלאיים של מנטה ונענע. השמן מופק בזיקוק בקיטור ומכיל תרכובות כימיות רבות־עוצמה כמו מנטול, מנטון ולימונן. תעשיות שונות משתמשות בשמן מנטה בזכות הארומה החזקה שלו ותכונותיו המקררות והמרגיעות. בתעשיית המזון משתמשים בו כתוסף טעם בממתקים, במאכלים למיניהם ובמשקאות.

בתעשיית התרופות משתמשים בו כתוסף לסירופים לשיעול, לטבליות ולתרופות שונות. בתעשיית הקוסמטיקה משתמשים בו כתוסף למשחות שיניים, למי פה ולמוצרי טיפוח. לשמן מנטה סגולות רפואיות רבות, ולכן הוא אחד השמנים הבולטים בארומתרפיה. הוא מצוין לטיפול במתח, בחרדה ובעייפות נפשית ונהדר לשיכוך כאבי שרירים, כאבי ראש ובעיות עיכול. הניחוח העוצמתי שלו מתאים במיוחד לטיפול בבעיות בדרכי הנשימה.

שמן מנטה הוא תוספת נפלאה לארון התרופות הביתי. אנחנו במרכז נטורל ליבינג ממליצות לא להעביר את החורף בלעדיו וגם לא את שאר עונות השנה. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על שמן מנטה ועל הסגולות המופלאות שלו.

 

הכירו את העוצמה של המנטה

רבים שואלים אותנו "שמן מנטה למה זה טוב?". ובכן לפני שנדבר על שמן מנטה, בואו נדבר על המנטול, שהוא הרכיב העיקרי בשמן מנטה, ונדון בסגולות המרפא שלו. אם נבין מה החשיבות של המנטול, נוכל להבין למה חשוב להוסיף את שמן המנטה לארון התרופות הביתי.

  • אם אנחנו מדברים על שמן מנטה סגולות עיקריות שלו הן שיכוך כאבים. למנטול יש השפעה מקררת על הגוף, והוא יכול להרגיע כאבי שרירים, כאבי ראש ואף דלקות. כפי שהבנו, שמן מנטה תוסף חשוב בתעשיית התרופות בזכות המנטול שבו, לכן אפשר למצוא אותו בתרופות לשיכוך כאבים כמו קרמים או ג'לים.
  • פותח את מעברי האף. רכיב המנטול בשמן המנטה פותח את מעברי האף, מקל את הגודש האופייני להצטננות ולשפעת, ומפחית שיעול. מי שמחפש שמנים אתריים יעילים לטיפול בצינון ובשפעת בהחלט ירצה להצטייד בשמן מנטה.
  • הפגת מתח וחרדה. מנטול מרגיע את הנפש והגוף, ולכן שמן מנטה יעיל מאוד להפגת למתח וחרדה.
  • משפר את יכולת המיקוד והריכוז. הניחוח הממריץ של המנטול משפר את יכולת המיקוד, הריכוז והבהירות המחשבתית.
  • מפחית בחילות והקאות. המנטול מרגיע בעיות עיכול ואף מטפל בהן בהצלחה. הוא מפחית בחילות והקאות ומשפר את פעולת העיכול.
  • מרגיע גירויים בעור. המנטול מרגיע גירויים בעור הנגרמים מעקיצות חרקים, מפריחות ומכוויות בשל תכונותיו המקררות והאנטי־דלקתיות.
  • משפר את תפקוד מערכת הנשימה. המנטול מרגיע את דרכי הנשימה ומפחית דלקת בריאות. הוא מטפל ביעילות באסתמה ובבעיות נשימה אחרות.

כיוון שרכיב המנטול בשמן המנטה עלול לגרות את העור, אין לבלוע אותו בלי לקבל ייעוץ מאיש מקצוע בתחום הבריאות. נוסף על כך, אנשים הסובלים מאסתמה צריכים להימנע משאיפת שמן מנטה כיוון שהוא עלול לחולל התקף אסטמה.

שמן מנטה סגולות

סגולות שמן מנטה וארומתרפיה

אז אם אנחנו מדברים על סגולות שמן אתרי מנטה שלו בארומתרפיה הן שם דבר. בזכות ארומת המנטה המרעננת שלו מטפלים רבים בארומתרפיה לא מסכימים לוותר עליו, וגם אנחנו בנטורל ליבינג לא נפרדות ממנו. הינה כמה סיבות טובות לכך:

  • שמן מנטה מרגיע את מכלול הגוף־רגש־נפש, ולכן הוא מתאים לטיפול בחרדות, במתחים ובדאגות. אפשר לפזר אותו בחדר או להוסיפו לאמבט כדי ליהנות מתכונותיו המרגיעות.
  • הריח הממריץ של המנטה עוזר לכל מי שמתקשה להתמקד במשימות ולהתרכז בלימודים או בעבודה. אפשר לפזר אותו בחדר או להוסיף אותו למשאף אישי כדי לשפר את התפקוד הקוגניטיבי ולהתרכז בכל משימה.
  • ההשפעה המקררת של שמן המנטה מקילה כאבי ראש ומיגרנות. אפשר לדלל אותו בשמן נשא ולעסות בתערובת את הרקות, את מצח או את הראש.
  • שמן מנטה חזק דיו לפתוח את דרכי הנשימה ולטפל בקשיי נשימה או בדלקות בריאות. אפשר לפזר אותו בחדר או להוסיפו למכשיר אדים כדי להקל את הנשימה.
  • שמן מנטה משכך כאבי שרירים ומרגיע כאבי מפרקים בזכות תכונותיו המקררות. אפשר להוסיף אותו לשמן עיסוי או למרוח אותו על אזורי הגוף הכואבים.
  • הניחוח הממריץ של שמן המנטה מחדש אנרגייה ומפחית עייפות. אפשר לפזר אותו בחדר או להוסיפו למשאף אישי אם יוצאים מהבית.

-25%
המחיר המקורי היה: 158.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 119.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 100.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 89.90 ₪.

שמן מנטה במרכז נטורל ליבינג

לקוחות רבים שלנו כבר הכירו את התכונות המדהימות של שמן המנטה והתאהבו. אם גם אתם בדרך להתאהב בשמן הריחני והעוצמתי ביותר, חשוב שתדעו שיש להשתמש בו בזהירות כיוון שהוא יכול לעורר גירוי בעור. נוסף על כך, אין לבלוע אותו. נשים הרות או מניקות ואנשים שסובלים ממצבים רפואיים מורכבים, צריכים להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני טיפול ארומטי בשמן מנטה. רוצים להתאים טיפול ארומטי בשמן מנטה לצרכים שלכם? דברו איתנו. צוות מרכז נטורל ליבינג נמצא כאן בשבילכם ולמען הבריאות שלכם.