שמנים אתריים לשיעול והצטננות

שמנים אתריים לטיפול בהצטננות ובשיעול

נראה ששפעת, נזלת ושיעול הם חלק בלתי נפרד מהחורף הישראלי, וכל משב רוח, זרזיף קל או סימן לקרה עלולים להביא עימם גם עיטושים, חולשה, קשיי נשימה ואף חום. אנחנו כבר מכירים את הנוהל ויודעים שאין מה להיבהל מהתסמינים, ושהצטננות חורפית היא טבעית ודרכו הייחודית של הגוף לנוח, להתנקות ולהסתגל לשינויי הטמפרטורה. למרבה המזל, אפשר לטפל בהתקררות ובתסמינים שלה בקלות, ביעילות ובטבעיות. הארומתרפיה מציעה לנו מבחר רב של שמנים אתריים מועילים שמסייעים לגוף להתמודד עם תהליך הניקוי, להחלים במהירות ולהבריא. הינה כמה שמנים אתריים מוכרים שיקלו את תסמיני ההצטננות וישמרו עליכם בריאים וחזקים.

רגע לפני שמתחילים – המלצות שימוש בסיסיות

מטפלים מוסמכים בארומתרפיה ממליצים על כמה וכמה שמנים אתריים לשיעול ולהצטננות אך מדגישים שיש לשמור על כללי השימוש בהם.

כללי זהירות חשובים

  • הכלל הבסיסי ביותר הוא שאין למרוח על העור שמנים אתריים שאינם מדוללים בשמנים צמחיים או בנוזלים. שני השמנים היחידים שמותר למרוח על העור ללא דילול, הם שמן עץ התה ושמן לבנדר. כל השאר עלולים לעורר גירוי, כאב ואף כוויות, אז היזהרו.
  • שנית, הטיפול בשמנים אתריים מתאפשר באמצעות מבער, דיפיוזר או מכשיר אדים (שאיפה), עיסוי (מגע ישיר) וטבילה באמבט (השריה). כל אחד יכול לבחור בשיטת הטיפול שמתאימה לו, זאת משום שהמולקולות של השמנים חודרות לגוף ונכנסות למחזור הדם גם בשאיפה וגם דרך העור. ולכן כל שיטת טיפול תניב תוצאות מהירות ותסייע לגוף להחלים.
  • ולבסוף, שמנים אתריים מיועדים לשימוש שכתוב עליהם. התוויות לבליעת שמן רשומות על גבי האריזה, ולפני שבולעים את השמן יש לעיין בהן היטב. מתעטשים? משתעלים? כך תקדימו תרופה טבעית למכה.
    בנוסף, ניתן לפנות אלינו לקבלת מידע מהימן.
 

שמן אתרי און גארד

שמן “און גארד” בעל הניחוח הייחודי מכיל תערובת שמנים אתריים בדרגה טיפולית, תערובת המוגנת בפטנט. השמן משמש להגנה טבעית על מערכת החיסון, תומך בהגנה מפני זיהומים, מכיל תכונות הנוגדות חיידקים ווירוסים ואף מסייע לניקוי וטיהור האוויר.
השמן מכיל שמנים אתריים מניצני ציפורן, תפוז בר, רוזמרין, אקליפטוס וקליפת קינמון.

-22%
המחיר המקורי היה: 269.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 209.00 ₪.

שמן אקליפטוס לצינון

שמן אתרי אקליפטוס הפופולרי זוכה לרוב לשבחים על הפוטנציאל שלו במתן הקלה בעונת החורף. מרכיב המפתח שלו, סינאול, מציג תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות שעשויות לעזור להקל על הסימפטומים הקשורים לזיהומים בדרכי הנשימה. בשימוש בארומתרפיה, שאיפת האדים המכילים שמן אקליפטוס עשויה לסייע בהקלת גודש באף, להרגיע שיעול ולספק תחושה של הקלה בצינון.

-12%
המחיר המקורי היה: 78.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 69.00 ₪.
-1%
המחיר המקורי היה: 80.70 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 79.90 ₪.

שמן אתרי אייר

אין ספק שמדובר על אחד מה-"בסט סלרים" של שמני החורף. שמן אתרי אייר בסיוע של שמן נשא מסייע בניקוי והקלה על דרכי הנשימה. אם אתם מעוניינים בדרכי נשימה פתוחות ונקיות בחודשי החורף הקרירים, שיפור בהפרשת הליחה וחיזוק מערכת החיסון אז זה השמן המושלם.
תערובת השמנים הכלולים באייר הינם: שמן עץ התה, אקליפטוס רדיאטה, לימון, מנטה, רבינטסרה והל. השמן זוכה ניחוח מנטה מרענן ומפנק.

-17%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.70 ₪.

שמן אתרי עץ התה

אי אפשר לספר על שמנים אתריים לצינון בלי להתייחס לשמן עץ התה, שמן מבוקש מאוד בקרב חובבי הז'אנר. לשמן עץ התה – או עץ הטי – אין כל קשר לתה שאנחנו נוהגים לשתות להנאתנו. מדובר בעץ ששייך למשפחה בוטנית אחרת שאחת התכונות העיקריות שלה היא יכולתה להילחם בדלקות, בבקטריות, בפטריות ובחיידקים. שמן עץ התה מומלץ לטיפול בשפעת, בהצטננות, במחלות ילדות מידבקות ובמחלות בקטריאליות. הוא ממריץ את מערכת החיסון ומחזק אותה. אפשר למרוח את השמן ישירות על העור בלי לדלל אותו. הוא חזק מאוד ודי בשאיפה של כמה טיפות במבער או באדים כדי להרגיש טוב ולהניע תהליכי החלמה בגוף

-31%
המחיר המקורי היה: 144.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.90 ₪.

שמן אתרי לבנדר (אזוביון)

שמן לבנדר הוא רב־תכליתי, ויש לו שימושים רבים. כמו שמן עץ התה גם הוא מוצע לטיפול בבעיות רפואיות, רגשיות ונפשיות רבות, ומותר למרוח אותו ישירות על העור. אפשר לומר שהתכונה הבולטת ביותר של שמן הלבנדר, היא יכולתו לחטא, לקטול בקטריות, להרחיק חיידקים ואף להשמיד אותם. הודות להשפעתו המרפאה של הלבנדר הוא מצוין לטיפול בהצטננות, במחלות נשימה ובשפעת. מלבד היותו מחטא וקוטל חיידקים רב עוצמה הלבנדר גם משכך כאבי ראש וכאבי שרירים. לטיפול בנזלת מומלץ לעסות כמה טיפות של שמן לבנדר על הגבות, סביב האף והנחיריים. לטיפול בשיעול ובדלקות בדרכי הנשימה מומלץ לשאוף אותו באדים. אפשר לערבב את הלבנדר עם שמנים איכותיים אחרים, אך הוא בהחלט מסוגל להשפיע על הגוף לבדו ולזרז תהליכי החלמה.

-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.

שמן אתרי לשיעול – לימון

שמן הלימון ממריץ את תאי הדם הלבנים שמגינים על הגוף מפני דלקות, ולכן הוא מהותי לטיפול בהצטננות ובשיעול. שמן הלימון עוזר להוריד חום ולפיכך מצוין לטיפול בשפעת. כיוון שהלימון הוא קוטל בקטריות רב עוצמה, אפשר למרוח אותו על הגוף או לטפטף כמה טיפות במבער או בדיפיוזר ולחולל תהליכי החלמה מידיים. אדי השמן גם מגינים על בני משפחתו של החולה מפני הידבקות וגם מפזרים ניחוחות נעימים בבית.

-18%
המחיר המקורי היה: 81.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 67.00 ₪.
 

שמן אתרי בזיליקום (ריחן)

 
צמח הריחן מלווה את האנושות ואת הרפואה המסורתית לאורך ההיסטוריה. במדינות אגן הים התיכון הוא נחשב מלך הצמחים, וזה לא מפליא. לריחו החזק יש השפעה מיטיבה ומבריאה, ולכן הוא מצוין לטיפול בשיעול, במחלות נשימה ובדלקת ריאות. הוא מקל את כאבי הראש הנלווים למחלת השפעת וכן מחטא ומטהר את סביבתו של החולה. הבזיליקום הוא שמן ממריץ ומרומם ומשפיע לטובה על מצבו הרגשי של החולה. לא נוהגים להשתמש בבזיליקום לבדו בעיסוי הגוף ומערבבים אותו עם שמנים אחרים.
-3%
המחיר המקורי היה: 113.80 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 109.90 ₪.

שמן אתרי מנטה

כמו צמח הריחן גם למנתה שימושים רווחים ברפואה המסורתית. הרפואה המערבית המודרנית משתמשת ברכיביו הפעילים של צמח המנתה להשבחת תרופות, משחות ומוצרים טיפוליים אחרים. שמן המנתה מצוין לטיפול בהצטננות ובשפעת. ראשית, יש לו השפעה מחממת והוא עוזר להתמודד עם תחושת הקור האופיינית לטמפרטורות גוף גבוהות. לחלופין, הוא מצנן את הגוף ועוזר להוריד חום. שנית, הוא מקל את תסמיני ההצטננות. הוא פותח את מעברי האף והסינוסים ומטפל ביעילות בשיעול ובבעיות נשימה. ולבסוף, יש לו השפעה מרוממת שמשפיעה על מצבו הרגשי של החולה ועוזרת לו להיאבק במחלה ולהחלים.

-25%
המחיר המקורי היה: 158.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 119.00 ₪.

שמן אתרי לבונה

עדויות ליעילותו של השמן המיוחד הזה יש למכביר והוא נזכר פעמים רבות במקרא ובכתבים עתיקים אחרים. אחת התכונות המדהימות של שמן הלבונה היא יכולתה להאט את הנשימה ולהעמיק אותה. בשל התכונה הייחודית הזאת שמן הלבונה מסייע לטפל במחלות בדרכי הנשימה, בקצרת ובדלקת ריאות. הלבונה מחטאת את הריאות, מרגיעה שיעול, מכייחת ליחה ומניעה תהליכי החלמה מיידיים. לטיפול בשיעול ליחתי כבד, בברונכיט ובדלקת ריאות מומלץ לטפטף כמה טיפות של שמן לבונה לסיר עם מים רותחים ולשאוף את האדים במשך עשר דקות או רבע שעה. אפשר גם לעסות את החזה בשמן לבונה מדולל או לטבול באמבט שמנים ובהם לבונה.

-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.

סט רופא המשפחה

דוטרה כמובן חבר חשבו על הכל וארזו את זה יופי יופי בסט מושקע הכולל 10 שמנים אתריים בגודל של 5 מ"ל.
ערכת המשפחה של דוטרה דואגת לכל בני המשפחה בחיי היומיום בכלל ובימי החורף בפרט. 

הסט כולל שמן לבנדר, און גארד, שמן עץ התה, שמן לימון, כחול עמוק, נשימה, שמן לבונה, נענה חריפה, שמן אורגנו ודייג'סט זן. 

הערכה המושלמת עבור משפחה שרוצה לשמור על עצמה בחורף.

-7%
המחיר המקורי היה: 770.80 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 719.00 ₪.

שמנים אתריים לשיעול וצינון

מרכז נטורל ליבינג מציע מבחר עצום של שמנים אתריים איכותיים שיסייעו לכם לצלוח את החורף הקרוב ולשפר את בריאותכם בהתמודדות עם הצטננות ושיעול. שמנים אתריים הם דרך מצויינת וטבעית לטיפול בשפעת. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ותהיה – נשמח לסייע. שיהיה חורף גשום וללא מחלות 🙂