שמן קינמון

הסגולות של שמן הקינמון

שמן קינמון הוא שמן אתרי מרוכז מאוד שמופק מקליפת עץ הקינמון או מהעלים שלו. שמו המדעי הוא Cinnamomum Verum אוCinnamomum Zeylanicum. בזכות היתרונות הבריאותיים הרבים שלו שמן הקינמון הוא אחד השמנים המובילים בארומתרפיה ותוספת נהדרת לתרופות טבעיות. הרכיב הפעיל העיקרי בו הוא הקינמאלדהיד בעל הניחוח החמים החריף־המתוק האופייני לקינמון. לקינמון תכונות אנטי־מיקרוביאליות חזקות שממגרות חיידקים, וירוסים, פטריות ומזיקים, ותכונות אנטי דלקתיות שמפחיתות דלקות בגוף. כמו כן שמן הקינמון מווסת את רמות הסוכר בדם ואף מפחית ייצור יתר של אינסולין. נוסף על כך הוא מסייע לעיכול תקין של המזון.

שמן אתרי קינמון מעודד ייצור של אנזימי עיכול ומפחית דלקות במעיים. שמן קינמון משכך כאבים טבעי ואידיאלי לטיפול בכאבי ראש ובכאבי מחזור. חשוב לציין שהוא מרוכז מאוד, ואין לבלוע אותו בלי לקבל ייעוץ מקדים מאנשי מקצוע. אם יש לכם עור רגיש, השתמשו בו בזהירות כיוון שהוא עלול לגרות את העור ולעורר אלרגיות. מתמוגגים מהניחוח המדהים של הקינמון? הינה כל מה שכדאי לדעת על השמן האהוב ביותר בארומתרפיה.

שמן קינמון סגולות

 

הכירו את הסגולות של הקינמון

אם מדברים על סגולות שמן קינמון אז הן מרובות ומגוונות. לקינמון יתרונות רבים, והבולטים בהם מקדמים רווחה נפשית ורגשית. הניחוח החמים החריף־מתוק של שמן הקינמון משפיע על האווירה בכל חדר ובכל מקום. הוא חמים ומנחם, מרגיע ומפיג מתחים. אז למה כדאי להכיר את שמן הקינמון מקרוב? הינה כמה סיבות טובות.

  • הפגת מתחים ושיפור השינה. הניחוח החמים והמרגיע מפיג מתחים, חששות וחרדות אפשר לשאוף את השמן באמצעות מבער או דיפיוזר או לדלל אותו בשמן נשא ולעסות אותו על הגוף כדי להירגע וליהנות משינה שינה טובה.
  • שיפור התפקוד הקוגניטיבי. שמן קינמון משפר את התפקוד הקוגניטיבי, מחדד הזיכרון ומייעל את יכולת הריכוז. הוא גם משפר את מצב הרוח ומגביר מוטיבציה ולכן מומלץ לאנשים שמתמודדים עם דיכאון או עם אנרגייה ירודה.
  • טיפול בבעיות בדרכי הנשימה. שמן קינמון מכייח ליחה, ולכן הוא מומלץ במיוחד לאנשים שסובלים מבעיות בדרכי הנשימה, משיעול, מהצטננות ומגודש.
  • אפרודיזיאק (מעורר תשוקה). שמן אתרי קינמון נחשב באופן מסורתי כאפרודיזיאק טבעי בזכות הארומה החמה והחושנית שלו. הוא יכול לחזק את התשוקה ואת התפקוד המיני ומומלץ במיוחד לאנשים שסובלים מהפרעות בתפקוד המיני או מיצר מיני נמוך.

חשוב לציין כי יש להשתמש בשמן קינמון בזהירות כיוון שהוא מרוכז מאוד ועלול לגרום לגירוי בעור או לתגובות אלרגיות שונות. יש לדלל אותו לפני השימוש, ואין לבלוע אותו ללא ייעוץ והדרכה.

-2%
המחיר המקורי היה: 119.80 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 116.90 ₪.

 

שמן קינמון לשפתיים

לקוחות רבות שלנו במרכז נטורל ליבינג שואלות על שמן אתרי קינמון לשפתיים. נשים רבות מניחות ששמן קינמון מגדיל את השפתיים ומשווה להן מראה תפוח ומעוצב. למרבה הצער, אין ראיות מדעיות ששמן קינמון מגדיל את השפתיים או מנפח אותן. עם זאת, נשים אחדות דיווחו על נפיחות זמנית או על תחושת עקצוץ בשפתיים לאחר מריחת שמן קינמון. תופעות אלה נגרמות מרכיב הקינמאלדהיד בשמן הקינמון שמגביר את זרימת הדם לאזור הטיפול וגורם לגירוי קל.

אומנם הנפיחות הזמנית בשפתיים משווה להן מראה מלא ומעוצב, אך לא מומלץ למרוח שמן קינמון על השפתיים לאורך זמן. למעשה, מריחת שמן קינמון על השפתיים עלולה לגרות את העור, לעורר תגובות אלרגיות ואף לייבש אותן, והיובש כשלעצמו עלול לשוות להן מראה דק ומצומק. אם את מעוניינת לשפר את מראה השפתיים שלך, כדאי שתעשי זאת בדרכים אחרות שיעילותן הוכחה. את שמן הקינמון תשאירי לדברים היעילים והנחוצים באמת. רוצה לדעת עוד על נפלאות הקינמון? דברי איתנו במרכז נטורל ליבינג. אנחנו ממתינות לך, וגם הקינמון.