סגולות שמן אתרי אורגנו

הסגולות הרפואיות של שמן אתרי אורגנו

שמן אתרי אורגנו מיטיב עם האנושות מזה מאות שנים הודות לסגולותיו הרפואיות הרבות והמדהימות. שמן אורגנו הוא מיצוי מזוקק וטהור של צמח האורגנו שידוע כאנטיספטי ואנטי־דלקתי ועשיר בנוגדי חמצון. שמן אורגנו מצוין לטיפול בצינון, בשפעת חורף ובזיהומים בדרכי הנשימה וכן משלים טיפול רפואי במחלות רבות אחרות. אצלנו במרכז נטורל ליבינג שמן אורגנו הוא אחד השמנים המובילים והמבוקשים וחלק בלתי נפרד מרשימת ההמלצות שלנו לטיפול משלים בדלקות ובחיידקים וכן בשפעות, בהצטננויות, בקשיי נשימה ועוד.

לקוחות רבים שואלים אותנו על הסגולות הרפואיות של שמן אתרי אורגנו ורוצים לדעת איך להשתמש בו כדי לשפר את המצב הרפואי, לתמוך בבריאות טובה ובחיים איכותיים. אז במיוחד בשבילם ובשבילכם, הינה כל מה שחשוב לדעת על הסגולות הרפואיות של שמן אתרי אורגנו.

 

מי אתה שמן אורגנו?

אם כבר מדברים על סגולות שמן אורגנו, כדאי לדעת שאין מדובר בשיח האורגנו הירוק והריחני שכולנו מכירים שצומח בגינות רבות בעיר ובכפר. השמן האתרי מופק מעלי צמח האורגנו הפראי, ה־Origanum vulgare. הוא מכיל תרכובות רבות שיש להן יתרונות בריאותיים עצומים ובכללן קרוואקרול, תימול וחומצה רוזמרינית. בזכות היכולות הרפואיות המדהימות של התרכובות המרוכזות הללו שמן האורגנו מלווה את הרפואה המסורתית מזה מאות שנים בהיותו אנטי־בקטריאלי, אנטי־פטרייתי ואנטי־ויראלי. הוא עזר – ועודנו עוזר – לריפוי בעיות בדרכי הנשימה כמו שיעול, ליחה והצטננות, לטיפול בבעיות עיכול וגם לטיפול בדלקות עור.

הארומה החזקה שלו מפוגגת מתחים ועייפות, ובשל כך מטפלים בארומתרפיה ממליץ עליו למטופלים הסובלים מחרדות ומדאגות וגם לכאלה שאינם מרגישים נמרצים וחיוניים. בכל טיפול ארומטי יש להשתמש בשמן אתרי אורגנו מדולל. יש למרוח אותו על העור בעדינות או לשאוף אותו במבער, בדיפיוזר או במכשיר אדים.

-17%
המחיר המקורי היה: 179.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 149.00 ₪.

 

איך מפיקים את שמן האורגנו?

כדי להבין לעומק את יתרונותיו של שמן אורגנו סגולות רפואיות הן הדבר העיקרי שיכול לסייע. שמן אתרי אורגנו מיוצר בזיקוק העלים של השיח והפרחים שלו. כדי למצות את כל התכונות שלו יש לקטוף אותם בשיא פריחתם. תהליך הזיקוק בקיטור כולל הרתחת מים לאידוי העלים והפרחים וחילוץ השמן מהם. לאחר מיצוי השמן האתרי אפשר להשתמש בו למטרות רפואיות ולטיפולים ארומטיים. תהליך המיצוי מניב שמן טהור ומרוכז להפליא. טיפה אחת מכילה שישים תרכובות שונות שלמרביתן יש יתרונות רפואיים רבי־עוצמה. לשמן אורגנו יש ריח טבעי חזק ומתקתק שאי אפשר לטעות בו. כשאתם קונים שמן אתרי אורגנו, חשוב שתוודאו שהשמן טהור וטבעי. יש יצרנים ומשווקים שמוסיפים לשמנים האתריים כימיקליים או ריחות מלאכותיים ואף מדללים אותם בשמנים אחרים כדי להוזיל את עלותם, אך בד בבד הם גורעים מהאיכות של השמנים, מעוצמתם ומיעילותם. אצלנו במרכז נטורל ליבינג תמצאו רק שמנים אתריים טהורים וטבעיים ובכללם שמן אתרי אורגנו צלול, זך ונקי לבריאותכם המיטבית.

 

היתרונות של שמן האורגנו

לשמן אתרי אורגנו יש סגולות רפואיות רבות, ולכן הוא תרופה טבעית נהדרת לחוליים רבים. שמן אורגנו עשיר בנוגדי חמצון ובתרכובות אנטי־דלקתיות, ובשל כך הוא סוכן אנטי־בקטריאלי רב־עוצמה שעוזר להילחם בזיהומים. שמן אורגנו מומלץ מאוד לטיפול בהצטננות ובתסמיני שפעת. הוא מפחית שיעול, מפחית גודש בריאות ומשכך כאבי גרון. הוא מכייח ומנקה ליחה מהריאות ומהסינוסים. שמן אורגנו מצוין גם לטיפול בהפרעות עיכול כמו בחילות, נפיחות וגזים. הוא מרפה את שרירי המעיים ומאפשר למזון לעבור בהם בקלות רבה ללא עוויתות כואבות. שמן אורגנו מטפל גם בזיהומים פטרייתיים רבים. תכונותיו האנטי־פטרייתיות ממגרות פטריות מחוללות זיהומים, ולכן מטפלים רבים ממליצים על שמן אורגנו למיגור החיידק הליקובקטור. נוסף על כך, שמן אורגנו מפחית אדמומיות וגרד בעור. בהיותו נוגד חמצן רב־עוצמה הוא נלחם ברדיקלים החופשיים בתאי הגוף. רדיקלים חופשיים מאיצים את תהליך הזדקנות העור והגוף, ולכן שמן אורגנו מומלץ לשמירה על עור צעיר ובריא.

 

איך משתמשים בשמן אתרי אורגנו?

אפשר להשתמש בשמן אתרי אורגנו בשאיפה, בעיסוי ובבליעה.

  1. שאיפה. אפשר להוסיף טיפה או שתיים של שמן אתרי אורגנו למבער או לדיפיוזר כדי למלא את האוויר בניחוח המרענן והממריץ שלו. אפשר לעשות זאת כמה פעמים ביום לתועלת מרבית.
  2. עיסוי. אפשר לעסות את העור בשמן אורגנו. לפני השימוש חשוב לדלל אותו בשמן נשא כמו שמן שקדים, שמן קוקוס, שמן חוחובה או שמן זית כדי למנוע גירוי בעור. לאחר הדילול אפשר למרוח את התערובת על האזור הכואב או הפגוע ולעסות אותו בעדינות. אם אתם חולמים על שיער בריא ועשיר, עסו שמן נשא מדולל עם שמן אורגנו לשיער, והתוצאות לא יאחרו להגיע.
  3. בליעה. אפשר לבלוע שמן אורגנו בכמויות מזעריות. התחילו עם טיפה ביום והגדילו את המינון לפי הצורך. בטיפול פנימי בשמנים חשוב להשתמש רק בשמנים האתריים הבטוחים לבליעה של מרכז נטורל ליבינג, להתייעץ עם צוות המרכז וליישם בקפידה את התוויות השימוש המופיעות על הבקבוקונים.

שימוש יעיל ובטוח בשמן אתרי אורגנו יעזור לכם ליהנות מהיתרונות הרפואיים המדהימים שלו ולהכניס בריאות לגוף, לבית ולחיים.

סגולות רפואיות אורגנו

 

לפני טיפול בשמן אתרי אורגנו עוברים במרכז נטורל ליבינג

חשוב לזכור ששמן אורגנו הוא אחד השמנים החזקים והמרוכזים שיש. שימוש לא זהיר בשמן אורגנו עלול לגרום לגירוי בעור אם אתם רגישים מאוד, ולכן יש לדלל את השמן לפני העיסוי ולבדוק איך התערובת משפיעה על העור לפני שימוש מסיבי. אם אתם מפתחים תגובה אלרגית כמו אדמומיות, גרד או נפיחות, הפסיקו את הטיפול וצרו קשר עם הצוות המקצועי של נטורל ליבינג.

אנחנו תמיד מדגישות ללקוחות שלנו ששמן אורגנו הוא חזק מאוד, ויש לנקוט זהירות בשימוש בו. אנחנו גם מוודאות שהם יודעים ששמן אורגנו אינו מומלץ לנשים בהיריון (לחצו כאן לשמנים אתריים מומלצים בהריון) או לאנשים המתמודדים עם אפליפסייה כיוון שהוא עלול להאיץ התקפים אפילפטיים. ולכן, לפני טיפול בשמן אורגנו עוברים במרכז נטורל ליבינג ומקבלים סיוע מיטבי, ייעוץ מקיף והתאמה אישית. רוצים להכניס בריאות לחיים? הכניסו שמן אורגנו לחיים, בשביל זה הוא נוצר.