שמנים אתריים בהריון

שמנים אתריים בהיריון

הריון הוא תקופה מרגשת ומיוחדת בחיים של אישה. הוא התנסות חווייתית ובלתי נשכחת שממלאת את החיים בציפייה, בשמחה, בסיפוק ובנחת אך גם מלווה בדאגות ובחששות. האישה ההרה חווה בהנאה את השינויים הפיזיים המתרחשים בגופה, מקבלת ייעוץ רפואי תדיר, נבדקת לעיתים קרובות ונדרשת לטפל בעצמה בתשומת לב ובעדינות. נשים הרות רבות מעדיפות לטפל בעצמן לבד ונעזרות בארומתרפיה כדי להתגבר על רגישויות ועל כאבים למיניהם. תקופת ההיריון מעוררת את הרגישות של האישה לריחות ולניחוחות ומאפשרת לה להפיק תועלת משמנים אתריים, לטפל בבעיות גופניות ורגשיות שנלוות להיריון ולהרגיש נפלא. אף על פי שיש שמנים אתריים שאסורים לשימוש בזמן ההיריון, מרבית השמנים מומלצים לנשים הרות ומסייעים להן לעבור את התקופה המיוחדת הזאת בקלות, ברוגע ובשמחה. הריונית? רוצה להכיר את נפלאות הארומתרפיה? הינה כל מה שאת צריכה לדעת על שמנים אתריים בהריון ועל דרכי השימוש בהם.

 

הכירי את נפלאות הארומתרפיה

ארומתרפיה היא שיטת טיפול טבעית, איכותית ויעילה שמשתמשת בשמנים אתריים טהורים שמופקים מצמחים, מפרחים, מעצים ומפירותיהם, ובניחוחות המבריאים שלהם. שמנים אתריים הם מיצוי של הסגולות הרפואיות ושל התכונות המבריאות של הצמחים. כשאנחנו שואפים את הניחוחות העזים של השמנים האתריים, אנחנו סופגים מולקולות זעירות שמכילות את ההרכב הכימי הייחודי של הצמחים ומטמיעים אותן במחזור הדם. ההשפעה הטובה שלהן מיידית ומאפשרת טיפול מהיר בכל בעיה וריפוי מיטבי. נשים הרות רגישות מאוד לריחות, ולכן השפעת השמנים עליהן היא מהירה. כיוון שתקופת ההיריון רצופה באתגרים גופניים, בבעיות ובקשיים שלא תמיד אפשר לטפל בהם בתרופות רגילות, שמנים אתריים בהיריון הם טיפול אידיאלי שלרוב מייתר את הצורך בתרופות או בכל טיפול אחר.

שימוש בשמנים אתריים בזמן הריון

 

כך תפיקי תועלת משמנים אתריים

את לא חייבת להרגיש לא טוב כדי להשתמש בשמנים אתריים ולהפיק מהם תועלת. היתרון של השמנים האתריים הוא שאפשר להשתמש בהם גם כשמרגישים טוב וגם אם הכול בסדר. השמנים האתריים עוזרים לנו להרגיש מצוין. הם מייעלים תהליכים בגוף, ממריצים או מרגיעים, משככים כאבים, מטפלים בדלקות, ממגרים זיהומים, וירוסים וחיידקים ומאזנים את כל היבטי הגוף, הרוח והנפש. נשים הרות יכולות להשתמש בשמנים אתריים מדי יום, להיעזר בסגולות המבריאות שלהם ולעשות את זה בדרכים שונות. כיוון שארומתרפיה היא בראש ובראשונה טיפול בהרחה, מספיק לפתוח בקבוקון של שמן אתרי כזה או אחר ולשאוף עמוק את ניחוחותיו כדי להתחזק, להתמלא במרץ ולהרגיש טוב או להפך – כדי להירגע, להירדם ולישון שינה עמוקה ומיטיבה. את יכולה לטפטף טיפת שמן או שתיים על דש החולצה לפני שאת יוצאת מהבית; את יכולה לטפטף מעט שמן מרגיע על הכרית לפני השינה; את יכולה להוסיף שמנים אתריים למבער או לדיפיוזר חשמלי וליהנות מהניחוחות המבריאים המתפזרים בבית; את יכולה להעשיר אמבט חם בשמנים אתריים נהדרים ולעסות את הגוף במקומות רגישים או דואבים; את יכולה לדלל את השמנים האתריים החביבים עלייך בשמנים נשאים (שמן זית, שמן קוקוס או שמן שקדים) ולמשוח את התערובת המבריאה על הגוף; את יכולה למצוא תערובות שמנים מומלצות לנשים בהיריון במרכז נטורל ליבינג ולהשתמש בהן בכל עת. יש דרכים רבות להפיק תועלת משמנים אתריים, ואת יכולה לבחור בדרך הנוחה ביותר והטובה ביותר בשבילך.

 

שאלי אותנו על שמנים אתריים לנשים בהיריון

נשים הרות עלולות לסבול מקשיים פיזיים או מבעיות רפואיות בזמן ההיריון. שמנים אתריים מטפלים ביעילות במרבית הבעיות הרפואיות וגם במצבים הנובעים מלחץ רגשי וממתח נפשי. ארומתרפיסטים רבים וגם רופאי נשים ממליצים על שמנים אתריים כטיפול ראשוני לכל בעיה, מצוקה או מועקה. אם את סובלת מבחילות, מחרדות, מדיכאון או מעייפות, את יכולה להשתמש בשמן לימון להפחתת הבחילות, בשמן תפוזים להמרצת הגוף והנפש, בשמן אשכוליות לשיפור מצב הרוח או בשמן לבנדר להרגשה כללית טובה. שמנים אתריים מרגיעים עור יבש, רגיש או מגורה, מטפלים בכאבי גב ושרירים, ממגרים וירוסים עונתיים ומפחיתים מועקות נפשיות. הם בדרך כלל מייתרים את הצורך בתרופות רגילות או בייעוץ רפואי ומאפשרים לך לחזק את עצמך ולהתחזק וליהנות מהיריון בריא.

 

ארון התרופות הטבעי

נשים הרות רבות שואלות אותנו על שמנים אתריים מתאימים לטיפול בבעיות היריון שונות, ותמיד מקבלות מאיתנו את אותה התשובה – רוצה לעבור את ההיריון בקלות ובהנאה? הכיני ארון תרופות טבעי בבית ואחסני בו שמן לבנדר, שמן עץ התה, שמן לבונה, שמן קמומיל ושמן לימון. אלה הם השמנים הבסיסיים הטובים ביותר לנשים הרות, והם יעזרו לך לטפל בכל בעיה כמעט.

-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.
-18%
המחיר המקורי היה: 81.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 67.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.
-31%
המחיר המקורי היה: 144.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.90 ₪.

 

טיפול ארומתי לתקופת ההיריון

חשוב לזכור שאף על פי שהשימוש בשמנים אתריים בהיריון יכול להועיל, יש שמנים שכדאי להימנע מהם. שמנים אסורים לשימוש עלולים לגרום לגירוי, לחוסר נוחות או לתגובות אלרגיות קשות בשל הריכוז הגבוה של המרכיבים הפעילים בהם. לכן חשוב לנקוט משנה זהירות ולהתייעץ עם מטפלים בארומתרפיה, עם רופאי נשים או עם הצוות שלנו כאן במרכז נטורל ליבינג. אנחנו תמיד ממליצות להשתמש בשמנים אתריים עדינים שמדיפים ניחוחות נעימים כמו לבנדר, גרניום, ורד או תפוז. שמנים אלה מרגיעים את הגוף ואת הנפש ואף מקילים את צירי הלידה ותומכים בלידה קלה. כדי להפיק תועלת משמנים אתריים כדאי להשתמש בהם בזהירות ובמשורה. הקפידי לדלל את השמנים בשמן נשא וטפטפי רק טיפה אחת או שתיים לכל היותר בחמישה מיליליטר של שמן נשא. התייעצי עם ארומתרפיסט מנוסה לפני כל טיפול. הארומתרפיסט ימליץ על השמנים המתאימים בשבילך ועל המינונים הרצויים. הוא יזהיר אותך משמנים מסוכנים ויעקוב אחר התקדמות הטיפול שלך. כמו כן, תמיד כדאי לבקש ייעוץ מאיש מקצוע רפואי אשר לו הכשרה מתאימה וידע בתחום.

 

לעבור את ההיריון בקלות ובבריאות

היריון הוא תקופה מיוחדת, מרגשת ומלאת שמחה וציפייה. ארומתרפיה היא שיטה טיפולית נפלאה לנשים בהיריון ודרך נהדרת להתמודד עם ההיריון ועם כל התופעות המאפיינות אותו. כדי לעבור את ההיריון בשלום ולהרגיש נהדר את מוזמנת לנסות את השמנים האתריים להריוניות במרכז נטורל ליבינג. כל בקבוקון שמן מכיל את כל הטוב של הטבע, וכל הטוב של הטבע מחכה לך כאן כבר עכשיו.