שמנים אתריים

בכל ערכת עזרה ראשונה בבית יש מינימום סט של שמנים

השמנים המפורטים להלן זולים יחסית. הם פועלים עם כמות מינימלית של תופעות לוואי. עם זאת, יש להיות מודעים לאי סבילות אישית לחומרים מסוימים. זה חשוב במיוחד כשמדובר לסובלים מאלרגיה, קשישים, נשים בהריון וילדים צעירים.

לפעמים ריחות הריפוי משמשים בהצלחה במתן הטיפול הראשון (טרום רפואי). ובכל זאת, אנו מדגישים כי שמן אתרי אינו מחליף טיפול רפואי, אבל משלים את הטיפולים הרפואיים המסורתיים. 

המלצות לשימוש בשמנים אתריים

  • במהלך מגיפת שפעת
  • ניטרול ריחות
-12%
המחיר המקורי היה: 78.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 69.00 ₪.
-27%
המחיר המקורי היה: 81.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.70 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.

 

כתום – התפוז

אזכור של "תפוח שמש" – כתום – נמצא בכתבי היד הסיני של 2200 לפנה"ס. ה. הוא גדל בדרום איטליה, ארה"ב, ברזיל, ספרד, ישראל. ועד עכשיו, שמן שלה מתקבל קליפת כתום מתוק על ידי לחיצה קרה. הערך הטיפולי של שמן כתום תואר לראשונה על ידי הערבים. זהו אחד האמצעים הפופולריים ביותר בייצור של משקאות שונים, ממתקים, עוגות. יחד עם אפקט חיטוי טיפוסי של צמחי הדר, יש לו נכס הרגעה חזק. יש לו השפעות מצוינות על דיכאון, חרדה, מתח עצבי, נדודי שינה, חום, התכווצות שרירים ועוויתות.

תערובות המכילות שמן כתום לא צריך למרוח על העור. שמן כתום מתדרדר במהירות. הוא מאוחסן במקרר סגור היטב.


ציפורן

שמן זה מבודד מן ניצני הפרחים של ציפור ירוקי ארץ הולדתו היא הפיליפינים. צורת הניצנים דומה לציפורן באורך של 1-1.5 ס"מ, ומכאן שמו של הצמח. הוא שייך לתבלינים הידועים ביותר של הודו, אינדונזיה, סין ומצרים.

אחד הרופאים הראשונים ששימשו ציפורן לטיפול בחולים היה היפוקרטס. זה היה מומלץ לאנשים כאשר הם חוו קור או סבלו מחום (כדי לאזן את חום הגוף). II. חצרנים סינים נצטוו להחזיק ציפורן בפה כדי לחסל את הריח הרע בנוכחות הקיסר. סופרים מימי הביניים רשמו את זה לכאבי ראש, מיגרנות, טיפות וחירשות שהתעוררו לאחר הצטננות. הוספת ציפורן לבשר מבושל שמרה אותו ללא מקרר ליום.

שמן ציפורן הוא חומר אנטיספטי רב עוצמה. בשנות העשרים, ד"ר ו. בריגס השתמש בה כדי לחטא את ידיהם של מנתחים, מיילדות ודיילות בבית החולים, כמו גם תיאטראות. בתרגול מילודי, זה שמן אתרי משמש לחבל הטבור. לאחר מכן, התברר כי שמן ציפורן גם מסדיר את חילוף החומרים של השומן ואת מערכת העיכול, מגרה פעילות נפשית, מגביר חסינות ולחץ דם. יש לו אפקט משכך כאבים ואנטי דלקתי.

שמן ציפורן הוא נחשב לחזק. זה לא יכול להיות מיושם על ידי ילדים ומתבגרים מתחת לגיל 15 שנים.


גרניום

שמן זה מתקבל מגרניום ריחני שגדל במצרים, באלג'יריה, באפריקה, בצרפת, באיטליה, בספרד ובסין. בימי קדם, גרניום נחשב תרופה יוצאת דופן המסוגלת ריפוי סדקים ואפילו ריפוי סרטן. מאז ימי קדם, גרניום נקרא "הרופא הביתה", "רופא האף-אוזן-גרון". מכיוון שהוא מחטא מעולה, הוא מבטל זיהומים של מערכת הנשימה העליונה, דלקת של האוזן התיכונה, שקדים, הלוע והסינוסים (במיוחד סינוסיטיס). שמן גרניום מרגיע את מערכת העצבים, משמש פיטוהורמון טבעי ולכן מקל על גיל המעבר אצל נשים. מסדיר את תהליכי העיכול, יש השפעה בולטת ריפוי הפצע, משפר את מערכת החיסון.

זה שמן אינו מומלץ לילדים מתחת לגיל 6, נשים בהריון באמצעות תרופות למניעת הריון. כאשר מורחים על העור, עלולה להתרחש תגובה טבעית – תחושת צריבה קלה בתוך 1-2 דקות. אין סיבה לדאגה.


ארז

המולדת של ארז אטלס – צפון אפריקה. מאז ימי קדם הוא סימל פוריות ושפע. בעיקר בגלל שמן ארז, פפירוס מצרי ייחודי שרד עד עצם היום הזה. ספוג בזהירות עם שרף ארז, הם עדיין לא ניזוק על ידי חיידקים וחרקים. יש להבחין בין ארז האטלס לבין ארז ההימלאיה, הלבנון והארז הסיבירי. אגב, את האחרון, את האגוזים שאנחנו אוהבים כל כך הרבה, הוא יותר נכון נקרא אורן סיבירי.

שמן ארז אטלס הוא חומר חיטוי חזק. זה יעיל בזיהומים ויראליים, הצטננות, שיעול, נזלת, ברונכיטיס, משחרר דלקת מפרקים שגרונית, יש השפעה משתן (במיוחד דלקת שלפוחית השתן ו urethritis), מקדם ריפוי מהיר של פצעים.


לבנדר

שמן זה מופק על ידי לבנדר , אשר גדלים בדרום אירופה. שני הבשמים העתיקים והמודרניים השתמשו בו כדי לחבר את יצירותיהם. הוא הבחין כי ריח של אזוביון מפחיד את העש וכמה חרקים מזיקים אחרים.

שמן לבנדר יש מגוון רחב של פעילות: אנטיבקטריאלי, אנטי פטרייתי, אנטי ויראלי, antiparasitic. בהיותה חומר חיטוי טבעי וממריץ חסינות, הוא תורם לריפוי מהיר של כוויות, דלקת בעור ופצעים (כולל ססגוניים). יש לו השפעה מרגיעה, היפנוטית ואנטי דפרסיבית על מערכת העצבים. שמן לבנדר מפחית את לחץ הדם, משחרר עוויתות, משחרר כאבים במהלך שיגרון, מיגרנות וסת, ויש לו השפעה מועילה על מערכת העיכול.

שמן לבנדר לא יכול להיות מיושם בחודשים הראשונים לאחר הפלה, הפלה והריון מוקדם.


לימון

שמן אתרי לימון מופק על ידי לחיצה על הקליפה של לימון צפון אמריקה ודרום אמריקה. פירותיה הובאו לאירופה בימי הביניים. אז הוא האמין כי לימון מגן מפני המגפה. אביסינה כינתה אותו התרופה הטובה ביותר לצהבת ומחלות לב, והמליצה לנשים בהריון לאכול.

לימון, כמו כל שמן הדרים אחר, בעל תכונות אנטיספטיות ואנטיבקטריאליות. זה שימושי עבור זיהומים בדרכי הנשימה ודלקות בעור. יש לו אפקט משתן, עוזר להמיס אבנים, מסדיר את תפקוד מערכת העיכול, מורידה את לחץ הדם, מנקה את הקירות של כלי הדם. לימון מסייע לאלה הסובלים מהפרעות פסיכו-רגשיות.

עם זאת, שמן זה לא ניתן להשתמש עבור לחץ דם נמוך, למרוח על העור מיד לפני שיזוף. זה מידרדר במהירות, ולכן הוא נשאר סגור היטב במקרר.


ג'וניפר

השמן שלה מתקבל ערער רגיל – שיח שימושי מאוד גדל באירופה ובאסיה. כדי לעשות זאת, טריים או מעט מיובשים bennries bennies כפופים זיקוק אדים. גם לייצור שמן (אם כי זול יותר גרוע באיכות) להשתמש בעץ.

עבור עמים רבים, ערער הוא סמל של חיי נצח ואת להתגבר על המוות. זה קשור למנהג הפגאני של שריפת ענפי ערער בהלוויה ומכסה אותם בדרך האחרונה של המנוח. ביוון העתיקה וברומא, צמח זה נחשב אמצעי בטוח נגד נחשים. מיתוס Argonauta המפורסם מספרת איך Medea וג 'ייסון לשים את הנחש המפלצתי שמירה על פליס הזהב עם סניפים ערער. הרומאים טעמו את הצמח הזה באוכל והעריכו אותו כתרופה משתנת וחומרי חיטוי. זה היה מומלץ לטיפול בכבד.

זה כבר זמן רב ציין כי האוויר בשיחי ערער הוא נקי במיוחד. יש חיות מותשות וחולות. אכילת פירות יער, הם לשחזר כוח. אינדיאנים מצפון אמריקה הונחו בשיחי ערער של חולים עם שחפת, ואפשרו להם להגיע להחלמה מלאה. בגרמניה ובצרפת נחשבה הערער כמעט תרופת פלא לכל המחלות. אנשים רוסים הלכו לבית המרחץ לא רק עם ליבנה, אלא גם ערמונים ערער. ברוסיה ובמרכז אסיה, ספוגי רוטב שמן ערער הוחלו על פצעים טריים ומפחידים. הוא גם עיקר את חוטי הגוזלים שעליהם נפצעו הפצעים.

ואכן, ערער מגביר את עמידות הגוף למחלות זיהומיות ודלקתיות, יש פעילות חיונית ומיקרוביאלית נגד הגורם הסיבתי של שחפת ודלקות ריאות אחרות. יש לה אפקט משתן וריפוי פצע, מפחית סדקים בעור. משמש לשיגרון ודלקת פרקים. זה מגרה את התיאבון ואת הפונקציות של דרכי העיכול, משחרר את כל הקשורים לקלקול קיבה ו גזים (bloating). זה מוריד את לחץ הדם, מווסת את חילוף החומרים, מנקה את הדם, מסיר "סיגים" מהגוף, מאזן את תכולת הסוכר בדם. הוא משמש עבור וסת לא סדירה וכואבת. ג'וניפר מפחיתה עייפות נפשית, מרגיעה, מבטלת את מצב הפחד ומאפשרת להירדם.

עם זאת, שמן זה הוא התווית הריון, מחלות כליות חריפה כרונית, יתר לחץ דם וסרטן.


מנטה

המולדת של מנטה היא אירופה, צפון אמריקה, סין ומצרים. זהו הצמח הארומטי העתיק ביותר. המצרים השתמשו בו כניחוח פולחני בקברים. היפוקרט מעריך מאוד את מנטה כגורם משתן וממריץ. הרומאים האמינו כי הריח שלה היה מרומם ועובד. המנהג של עטיפת זרעי מנטה היה קיים בין התלמידים עד ימי הביניים. בדרך כלל המליצו על דימום פנימי, כאבי ראש ומחלות של מערכת העיכול.

הוכח מדעית כי מנטה יש antispasmodic מעולה, immunostimulating, משכך כאבים פעולה משתן. כמו חיטוי חזק, הוא משמש זיהומים של דרכי הנשימה התחתונות (ברונכיטיס, דלקת קרום, דלקת ריאות, וכו ').

-9%
המחיר המקורי היה: 87.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 79.00 ₪.
-11%
המחיר המקורי היה: 133.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 119.00 ₪.
-16%
המחיר המקורי היה: 201.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 169.00 ₪.
-16%
המחיר המקורי היה: 201.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 169.00 ₪.
-5%
המחיר המקורי היה: 409.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.
-22%
המחיר המקורי היה: 1,272.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 997.00 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 649.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 597.00 ₪.
-15%
המחיר המקורי היה: 247.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 209.00 ₪.