תוספי תזונה מומלצים

7 תוספי תזונה מומלצים

בעולם המודרני המהיר והאינטנסיבי דרישות המערכת קודמות בדרך כלל לשלוֹמוּת האישית, ונראה ששמירה על בריאות גופנית, נפשית ורגשית היא אתגר לא פשוט. לאמיתו של דבר, בריאות פיזית, נפשית ורגשית צריכה תמיד להיות בראש סולם העדיפויות שלנו, ועל כך אי אפשר לערער. אך בגלל השגרה הקדחתנית ואורח החיים הדינמי רובנו מתקשים להקדיש זמן לגוף ולנפש וזקוקים לפתרונות מהירים, טבעיים ואיכותיים שיעזרו לנו לשמור על הבריאות. תוספי תזונה המבוססים על שמנים אתריים, הם התוצר המדויק לשמירה על בריאות בעולם הקשוח שלנו, ובמרכז נטורל ליבינג אין דבר טבעי יותר מהם.

 

תוספי תזונה טבעיים

לא נגזים אם נאמר שתוספי תזונה הם הגשר המחבר בינינו ובין השלומות שלנו; הם מגשרים על פערי התזונה בגוף, בונים ומחזקים אותו. תוספי תזונה המועשרים בשמנים אתריים – התמחות ייחודית במרכז נטורל ליבינג – תומכים בגישה טיפולית הוליסטית ותורמים לתהליכי ריפוי בגוף וגם בנפש. מה מיוחד בתוספי התזונה של מרכז נטורל ליבינג? ובכן, הם לא יותר מאשר תרופות מסורתיות טבעיות שקיבלו חיזוק וגושפנקה מהמדענים המובילים בעולם וזמינות לכולם ובמיוחד לכם. אם אתם מרגישים שאתם צריכים חיזוק אמיתי בדרך לבריאות איתנה, אל תפספסו את תוספי התזונה שלנו. הינה כמה מהתוספים המומלצים של מרכז נטורל ליבינג שיתרמו לסינרגיה החשובה כל כך בין הגוף שלכם ובין הנפש ויעזרו לכם להתמודד עם אתגרי החיים בעולם המודרני.

תוספי תזונה טבעיים

 

1. תוסף פיטואסטרוגן לאיזון הורמונלי

הראשון מבין תוספי תזונה הוא תוסף פיטואסטרוגן לאיזון הורמונלי. התוסף המיוחד הזה מתאים גם לנשים צעירות ום לנשים בשלות החל בגיל ההתבגרות וכלה בגיל המעבר ולאחריו. התוסף תומך באיזון הורמונלי בגוף האישה ושומר על הבריאות הפיזית והנפשית שלה. בין שאת מתמודדת עם תסמונת קדם־וסתית ובין שאת חווה את תופעות גיל המעבר, התוסף הטבעי המכיל זרעי פשתן, תמצית רימון ותמציות צמחים, יקל על חוסר הנוחות של ויעורר אותך לחיים בכל גיל.

-15%
המחיר המקורי היה: 329.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 279.00 ₪.

 

2. תוסף תזונה טבעי לחיזוק עצמות (120 כמוסות)

תוסף לחיזוק עצמות 120 כמוסות הוא תוסף תזונה טבעי לחלוטין, ואחד התוספים המבוקשים במרכז נטורל ליבינג. וזה לא מפתיע. מדובר בתוסף רב־עוצמה לחיזוק מסת העצם בגוף המכיל ויטמינים ומינרלים שחשובים לבריאות הגבר בגיל העמידה וכן לבריאות האישה החל בגיל ההתבגרות וכלה בגיל המעבר. מבין הוויטמינים והמינרלים שמעשירים את התוסף לחיזוק עצמות, אפשר למנות ויטמין C, ויטמין D, מגנזיום, אבץ וסידן ותמציות צמחים חזקות.

-5%
המחיר המקורי היה: 136.50 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 129.00 ₪.

 

DDR Prime doTerra Cellular Complex – תוסף הגנה לתאים 30 יחידות

תערובת צמחית מיוחדת להגנה על תאי הגוף ולחיזוקם. התערובת מכילה שמנים אתריים טהורים שמשמשים כנוגדי חמצון רבי־עוצמה ותורמים לבריאות הגוף מדי יום ביומו. התוסף מכיל שמנים אתריים כמו לבונה, עשב לימון וניאולי המחזקים את המערכת החיסונית ושומרים על בריאות הגוף.

-23%
המחיר המקורי היה: 469.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 359.00 ₪.

 

3. PB Assist Jr Probiotic Powder – תוסף פרוביוטיקה 30 שקיקים

תוסף פרוביוטיקה המיועד לילדים או למבוגרים שמתקשים לבלוע כמוסות. כל שקיק מכיל אבקת פרוביוטיקה שבה תערובת של שישה זני פרוביוטיקה שונים שתורמים לפעילות הגוף ולדרכי העיכול, מעשירים את המעיים ומחזקים את המערכת החיסונית.

-13%
המחיר המקורי היה: 204.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 179.00 ₪.

 

4. אנטי אוקסידנטים – Cellular Vitality Complex ALPHA CRS – 90 כמוסות

תוסף תזונה שמגשר על הפערים שנפערו בין התזונה הלקויה המאפיינת את העולם המודרני, ובין אבות המזון החיוניים לגופנו. התוסף מכיל 22 ויטמינים ומינרלים שתומכים בהתחדשות תאי הגוף ומחזקים אותם; נוגדי חמצון; מינרלים כמו סידן, מגנזיום ואבץ; חומצה פולית טבעית מקליפת לימון; מזונות־על כמו אצות וקייל; אנזימי עיכול; שמנים אתריים טהורים כמו מנטה, קימל וג'ינג'ר; ותמציות צמחים. כל הטוב של הטבע מתגלם בכל כמוסה ומבטיח את בריאותכם ואת שלומותכם.

-8%
המחיר המקורי היה: 379.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 349.00 ₪.

 

5. מולטי ויטמינים מינרלים 90 כמוסות – Microplex VMz Nutrient Complex

תוסף תזונה צמחי ומיוחד, שהוא פיתוח ייחודי של חברת דוטרה ומקור לחומרים חיוניים הנדרשים לגופנו מדי יום ביומו. התוסף כולל לא רק 22 ויטמינים ומינרלים לחיזוק העצמות אלא גם נוגדי חמצון להגנה מיטבית על התאים, חומצה פולית, אנזימי עיכול ושמנים אתריים טהורים לרבות פלפל שחור, קמומיל, שומר, שיח ורדים פראי שפותרים בעיות עיכול ומחזקים את מערכת העיכול.

-25%
המחיר המקורי היה: 239.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 179.00 ₪.

 

6. doTERRA Mito2Max – כמוסות לאנרגייה וסיבולת

תערובת ייחודית של צמחי מרפא וחומרים טבעיים לחילוף חומרים בסיסי ואיכותי, לתפקוד מיטבי של המיטוכונדריה – גרעין התא, להוספת אנרגייה ולבניית סיבולת. התוסף יעיל לכל מי שסובל מתת־פעילות של בלוטת התריס, מאלרגיות, מחולשה ומבעיות פוריות. הוא מאזן את המערכת ההורמונלית, מחזק את המערכת החיסונית ומשפר את הפוריות, את זרימת הדם ואת סיבולת השרירים.

-15%
המחיר המקורי היה: 351.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 299.00 ₪.

 

7. doTERRA a2z Chewables – טבליות לעיסה 60 יחידות

טבליות לעיסה טעימות שמתאימות במיוחד לילדים ולקשישים המתקשים לבלוע כמוסות. הטבליות מכילות ויטמינים מקבוצת B וכן ויטמינים מסוג C, A ו־E וכן תמציות בוטניות. תוסף התזונה המיוחד הזה מחזק את תאי הגוף ושומר על חוסנו הטבעי ועל הבריאות.

-9%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: 119.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 109.00 ₪.

 

שפע של בריאות במרכז נטורל ליבינג

כן, גם בעיצומה של שגרה תובענית אנחנו יכולים – וצריכים – להקצות זמן לעצמנו ולהקדיש תשומת לב לבריאותנו. אפשר לעשות הכול בעת ובעונה אחת – גם לשמור על אורח חיים בריא וגם לענות על הדרישות האין־סופיות של החברה – ובזכות תוספי התזונה של מרכז נטורל ליבינג זה קל, פשוט ויעיל. רוצים לחזק את גופכם, לשמור על הבריאות ועל שלוות הנפש? אתם יכולים ומגיע לכם! בואו ליהנות מהמבחר העצום של תוספי התזונה המומלצים של מרכז נטורל ליבינג. הבריאות שלכם בהישג ידכם, וגם אנחנו.