תוספי תזונה מומלצים

תוספי תזונה מומלצים של דוטרה לניקוי רעלים ולתמיכה בהרזיה

דוטרה, החברה שחרטה על דגלה להפוך את עולם הרפואה הטבעית לנפוץ ונגיש לאנשים בכל רחבי העולם – היא חברה שכולנו מכירים בעיקר בזכות עבודתה עם שמנים אתריים איכותיים ברמת CPTG. אבל האם ידעתם שהחברה הזו מצטיינת גם ביצירת תוספי תזונה מקיפים ומוכחים שמותאמים בדיוק לצרכים שלכם?

אם אתם מחפשים תוספי תזונה מומלצים במיוחד בשבילכם, הנה כמה מוצרים שלא כדאי לכם לפספס:

 

תוסף תזונה של דוטרה לניקוי הכבד: Zendocrine

תוסף התזונה זנדוקרין הינו התוסף האולטימטיבי לניקוי וסילוק רעלים מהגוף, שנלקח כחלק מתוכנית ניקוי רעלים.

קפסולות זנדוקרין מכילות את השמנים האתריים טנג'רין, גרניום, ג'וניפר ברי וכוסברה, כל זאת בתוספת שמן זית כתית טהור.

הגוף שלנו צובר רעלים כל הזמן, הם נובעים מסטרס, מתח, אכילת מזונות מתועשים ועוד. קפסולות הניקוי זנדוקרין מסייעות לניקוי הגוף מחומרים מזיקים ורדיקלים חופשיים, היכולים לפגוע ולהאט את פעילות מערכות הגוף. זוהי תערובת שמנים ברמה טיפולית, המוגנת בפטנט, ותומכת ביכולת הטבעית של הגוף לנקות את עצמו מרעלים.

היא כוללת שילוב עוצמתי של רוזמרין, ערער (ג'וניפר ברי) וכוסברה, שמוכרים הודות לתכונותיהם לניקוי רעלים, והשפעה חיובית על הכבד. השמנים טנג'רין וגרניום מצידם מסייעים לנקות את הגוף מחומרים מזיקים.

זנדוקרין משמשת אותנו לניקוי רעלים תקופתי, ומעצימה את יכולות הניקוי של הגוף.

נוטלים קפסולה אחת בוקר וערב, על קיבה ריקה, ונפטרים מהכאבים.


תוסף תזונה לניקוי מערכת העיכול: GX Assist GI Cleansing Formula

מבין כל הסוגים של תוספי תזונה מומלצים, הארון שלכם איננו שלם בלי בקבוק של תוסף התזונה GX Assist. כמוסה אחת או שתיים עם האוכל בבוקר ובערב מסייעת למערכת החיסון ולמערכת העיכול שלכם לעשות את עבודתן בצורה יעילה ונכונה יותר, כך שאתם תישארו נקיים, חזקים, ובריאים יותר. 

התערובת עוזרת להילחם בטפילים המתגוררים במערכת העיכול ומשמשת כנוגד דלקות, נוגד חיידקים ונוגד פטריות חזק במיוחד. אולם בניגוד לסוגים שונים של אנטיביוטיקה שאפשר להשיג בבית המרקחת, התוסף הזה איננו מכחיד את אוכלוסיית החיידקים הידידותיים והמועילים הפועלים בגופנו אלא דווקא משפר את סביבת המחיה שלהם כדי שיוכלו לשגשג ולפעול ביעילות.

הכמוסה היא צמחית לחלוטין, ללא גלוטן וללא הנדסה כימית. היא מכילה שמנים אתריים איכותיים של דוטרה, ביניהם שמן אתרי עץ התה (מללוכה) אורגנו, מללוכה, לימון, למון גראס, מנטה וטימין. עוד ניתן למצוא בכמוסה חומצה קפרילית, חומר שמסייע לניקוי הטבעי של מערכת העיכול.

 

תוסף תזונה פרוביוטיקה: PB Assist – Probiotic Defense Formula

אף טיפול בתזונה ובמערכת העיכול שלנו איננו שלם ללא תמיכה פרה-ביוטית וגם פרו-ביוטית שתתמוך באוכלוסיית המיקרופלורה בתוך מערכת העיכול שלנו ותשמור על איזון ועל פעילות עיכול נכונה ומועילה. לשם כך מומלץ להצטייד בתוסף PB Assist, כמוסה שיש ליטול על קיבה ריקה, בוקר וערב, על מנת לחזק את מערכת העיכול ומערכת החיסון. 

התערובת מכילה פרה-ביוטיקה, שהינם למעשה סיבים תזונתיים שמשמשים כמצע מצויין לחיידקי הפרוביוטיקה, ביחד עם שישה סוגים שונים של פרוביוטיקה. כל זאת על מנת להסדיר את איזון המיקרופלורה בגופנו ולהכין סביבה פורייה וידידותית להתפתחות החיידקים הידידותיים שבלעדיהם לא היינו יכולים לשמור על תזונה נכונה. הכמוסה בנויה משתי שכבות על מנת לספק הגנה ולאפשר ספיגה מקסימלית בגוף. נטילה של התוסף לאורך זמן מסייע לבריאות של המעי הדק והמעי הגס, ועוזרת לנו לשמור על חילוף חומרים אופטימלי, כך שנספוג את מלוא החומרים המזינים והמינרלים שבמזון שלנו.

 

דוטרה – תוספי תזונה שהם מתנת האדמה

רופאים בכל העולם כבר למדו לזהות את ההצטיינות של חברת דוטרה לא רק בתחום הארומתרפיה אלא גם ברקיחת תוספי מזון מקיפים ומועילים לכל גיל.

מומחים לתזונה מסכימים כי ערכות תוספי המזון של דוטרה מכילים את הקשת המלאה ביותר של ויטמינים ומינרלים שהגוף זקוק להם. בנוסף, בניגוד לתוספי מזון מחומרים סינתטיים, כאן מדובר בערכים תזונתיים שמופיעים בצורתם הטבעית והמלאה, ולא בכימיקלים המופקים מלאכותית מחומרים שאינם מזון, ושכלל אינם נספגים בגוף ולכן לא מועילים למשתמש בשום צורה. 

מחסור בוויטמינים או מינרלים חיוניים לגוף הוא אחד הגורמים העיקריים לחולשה, כאבים ומחלות חוזרים ונשנים שהרופא שלכם יתקשה מאוד למצוא את המקור שלהם. נטילת תערובת תוספי התזונה של דוטרה עוזרת לכם להבטיח שהגוף שלכם נהנה מכל הוויטמינים והמינרליים הקריטיים לבריאותכם, כך שתוכלו להיות רגועים ובריאים תמיד.

 

לסיכום,

הגוף שלכם הוא המקדש הטהור אליו מכניסים רק חומרים ראויים, יעילים ואיכותיים. תוספי התזונה של דוטרה הם בעלי ערכים מעולים ויתנו לכם ערך מוסף לתזונה ולנפש.

אם יש לכם שאלות אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ונסייע לכם עם מידע מקצועי, זמין ומהיר.

מרכז נטורל ליבינג – מלאי רחב של תוספי התזונה של דוטרה במחירים אטרקטיביים ובמלאי רחב.

תוספי תזונה ושמנים אתריים מומלצים