שמנים אתריים להרגעה - נטורל ליבינג

שמנים אתריים להרגעה ולהפגת תחושות חרדה

כיום, ישנה עלייה משמעותית במספר האנשים שנחשפים לשמנים ארומטיים בשל היכולת המופלאה שלהם להשפיע על מצבנו הנפשי והגופני. התופעה הרווחת, שצוברת לה תאוצה, מובילה לכך שטיפולים אלטרנטיביים רבים אינם שלמים ללא שמנים אתריים להרגעה, לניקוי, ולחידוש הגוף והנפש. עבור הסובלים מחרדה, ובכלל כל מי שמנסה להשרות רוגע על חייו או על ביתו – שמנים אתריים הם פתרון קל, יעיל, ריחני ונוח מאוד לשימוש.

אז אם גם אתם סובלים מתחושות חרדה, סטרס בלתי נשלט או תחושה בה המציאות מכבידה עליכם, אנחנו במרכז נטורל ליבינג מציעים לכם לקרוא את השורות הבאות ולהכיר את סגולותיהם של השמנים. שנייה לפני שאתם מנסים "תותחים כבדים" המכילים כימיקלים עוצמתיים בעלי השלכות משמעותיות, כדאי לנסות פתרונות אלטרנטיביים בעלי המלצות רבות. זכרו כי מרבית האנשים שהתנסו בזה לראשונה היו סקפטיים בהתחלה, אך לאחר שזכו לשיפור באיכות חייהם התמכרו גם הם ללהיט טבעי ובריא, פרטים בהמשך.

הפתרון הטבעי משחר ההיסטוריה

לחלקנו נדמה אולי ששילוב של שמנים אתריים להרגעה הוא המצאה של העידן המודרני וחלק מגל הניו-אייג', אבל האמת היא שהאנושות והשמנים האתריים הולכים יד ביד עוד מהתקופה העתיקה. בני אדם הפיקו שמנים אתריים והשתמשו בהם בימי בית המקדש, במצרים של הפרעונים, ביוון העתיקה ועוד. כבר אז נוכחו לדעת כי הגוף שלנו מתמודד היטב עם מה שהוא מכיר הכי טוב – מרכיבים טבעיים, והם אלו שתורמים לו במרוצת השנים.

מבחר שמנים אתריים להרגעה

-6%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 159.00 ₪.
-5%
המחיר המקורי היה: 219.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 209.90 ₪.
-17%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: 118.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.00 ₪.
-24%
המחיר המקורי היה: 78.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 188.50 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 169.00 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.

המלצתה של ד"ר הת'ר פיקט לשמנים אתריים להרגעה

מהם שמנים אתריים וכיצד הם מסייעים?

שמן אתרי הוא חומר הקיים באופן טבעי בצמחים ובפרחים רבים, ספציפית באלו הריחניים. הוא מתנדף בקלות, מתפזר באוויר וכך מתפשט בכל החדר ויוצר למעשה את הריח שאנחנו חשים. הפקת שמן אתרי מתוך הצמח היא הדרך שלנו להשתמש בהשפעתו המרפאה של הצמח באופן מרוכז ונקודתי. השמן מאפשר לנו להנות מהתמצית האיכותית של הפרח מבלי לשלב כימיקלים ולהנות אך ורק מחומרים טבעיים.

 

איך משתמשים בשמנים אתריים להרגעה?

ישנן דרכים רבות ומגוונות ליהנות מהאפקטיביות של שמנים אתריים להרגעה, לניקוי ולריפוי. חלקן מערבות את עיסוי השמנים לתוך העור, טיפטוף מספר טיפות שמן לתוך מי האמבטיה, הרחה ישירה (למשל, טיפטוף מספר טיפות על ממחטה ואז קירובה אל הפנים) או דרך מכשיר אינהלציה או מבער (דיפיוזר), שיעזרו לחומר להתפזר בחלל החדר.

 

המומלצים: שמנים אתריים להרגעה

אחד השימושים הפופולאריים ביותר בארומתרפיה הוא להרגעה. החומרים הארומתיים נספגים בגוף ויוצרים אפקט משחרר ומרפה במוח ובמערכת העצבים ההיקפית. קיימים כיום פתרונות מלאכותיים ותעשייתיים יותר לחרדה וסטרס, כגון כדורים נוגדי חרדה פסיכיאטריים, אולם אלה עלולים להיות ממכרים או לעורר תופעות לוואי בלתי רצויות בגוף. לכן מומלץ תמיד לנסות תחילה את הטיפול האלטרנטיבי של שמן אתרי לחרדה, במיוחד במקרים קלים או כאשר מחפשים תוספת קבועה לשגרת היומיום שלנו.

קחו בחשבון ששמנים אתריים מגיעים במגוון רחב ובעלי אפקטים שונים על הגוף והמחשבה. ישנם מספר סוגים של שמנים אתריים להרגעה, ניתן לצפות במגוון שמנים פופולריים להרגעה, טיפול בחרדה וסטרס מבית דוטרה ולקבל פרטים נוספים בשורות הבאות:

שמן אתרי לבונה לרוגע ושלווה

שמן אתרי לבונה (FRANKINSENSE), ידוע כמלך השמנים. הוא משמש להרגעה במצב של סטרס וחרדות, מסייע לחילוף חומרים תקין ומחזק את מערכת החיסון.

מדענים הוכיחו כי לבונה מכיל אינסנסול אצטט, נוגד דיכאון רב עוצמה. בכמות קטנה, הלבונה מכיל את אותו  החומר כמו חשיש – טטרה-הידרוקנאביול, ביו-קטליסט מוח. זו הסיבה כשמשתמשים בשמן אתרים של לבונה מגיע שלווה, הקלה על מתח עצבי, ייצור עוצמתי של סרוטונין, הורמון של שמחה. שמן לבונה משמש לתשישות עצבים, מצבי דיכאון, התקפי חרדה, רעידות עצבים. טיפה אחת של שמן אתרי טהור לבונה מתחת ללשון, בוקר וערב, תסייע רבות לשקט נפשי ורוגע. השמנים האיכותיים של חברת דוטרה, הינם כאמור טהורים לחלוטין, בדרגת טוהר CPTG וניתנים לבליעה.

 

שמן אתרי תפוז להקלה על דכאון וחרדה

ריח ההדרים נעים ומרענן במיוחד, ולכן שמן אתרי תפוז הוא המועדף על אנשים רבים. יש לו מקום של כבוד בין סוגים של  שמנים אתריים להרגעה עוד מימי סין הקדומה, והתרבות הערבית השכילה לשלב אותו בממתקים, משקאות, עוגות ועוד. כיום אנו יודעים שהוא מסייע בהקלה על דיכאון, חרדה, נדודי שינה, מתח עצבי, ועוד. מלבד אפקט חזק של הרגעה, השמן הכתום מצוין גם לחיטוי וניקיון, כפי שאפשר לצפות מצמחי הדר. שימו לב: שמן כתום ותערובות המכילות אותו לא מומלצים למריחה על העור לפני היציאה לשמש, אלא רק בשעות הערב, מאחר והינו פוטוטוקסי.

 

שמן אתרי לבנדר להרגעה והקלה על מצבי סטרס

אחד השמנים הפופולריים הוא שמן אתרי לבנדר, הן בשל ריחו הנעים והן בשל טווח הפעולות הרחב שלו: אנטיבקטריאלי, אנטי-פטרייתי, אנטי-ויראלי ואנטי-פרזיטי. שמן אתרי לבנדר מצוין לכל צרכי החיטוי והריפוי שלכם, כולל כוויות בעור, דלקות ופצעים. מבחינת מערכת העצבים המרכזית, יש לו השפעה מרגיעה ואף היפנוטית, ומשתמשים רבים מדווחים שהוא מקל על מצבי חרדה ודיכאון. הוא שימושי גם בהרפיית שרירים ולכן הוא מועיל לפעילות מערכת העיכול ומסייע בהרגעת עוויתות, הורדת לחץ דם, כאבי שיגרון, כאבי וסת ומיגרנות.

 

תערובת שמנים ארומטיים באלאנס להרגעה ומתן תחושה של רגליים על הקרקע

תערובת שמנים אתריים איכותיים של חברת DOTERRA בדרגת CPTG, המכילה שמנים אתריים טהורים הו-ווד, לבונה, קמפור, חרצית כחולה, אשוחית וקמומיל גרמני כחול, על בסיס של שמן קוקוס נוזלי של דוטרה.

תערובת BALANCE מסייעת להפגת לחץ וחרדה, ומאזנת מצבי רוח מתחלפים. כמו כן היא מסייעת לרוגע ולמתן תחושה של רגליים על הקרקע, ועשויה לסייע בהתפרצויות והתקפים. תורמת להרפייה של הגוף, ולשליטה עצמית, הרמוניה ואיזון.

להרגעה ואיזון ניתן להתחיל את היום במריחת 2 טיפות מהתערובת בתנועות עיסוי על כפות הרגליים, וכן על שורשי כפות הידיים, ובעורף. כמובן שניתן להוסיף 3-4 מטיפות מתערובת באלאנס למפיץ שמנים ארומטיים איכותי של דוטרה – דיפיוזר, לסיוע בהשגת רוגע ושליטה עצמית.

 

עזרה ראשונה וארומטית

שמנים ארומטיים מסייעים לנו בטווח רחב של בעיות ומכאובים, וכל שמן מומלץ לטיפול בסט שונה של בעיות. לכן, מומלץ להחזיק בכל בית סט בסיסי של השמנים הארומתיים ההכרחיים ביותר לריפוי, חיזוק, וכמובן – להרגעת חרדות ומתחים. כמו כן, חשוב מאוד לבחור בשמנים אתרים איכותיים, מיצרן המקפיד על בקרת איכות ועל חומרים מצוינים.

מאחלים לכם תקופה רגועה, נעימה ונינוחה. אתם מוזמנים לפנות למומחים שלנו בכל שאלה – מרכז נטורל ליבינג.

-17%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.70 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 239.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 219.00 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.
-27%
המחיר המקורי היה: 81.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.70 ₪.
-14%
המחיר המקורי היה: 300.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 257.00 ₪.
-12%
המחיר המקורי היה: 67.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.00 ₪.
-19%
המחיר המקורי היה: 270.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 220.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.