חיזוק מערכת החיסון - שמנים אתריים

הכן גופך לחורף – השנה יותר מתמיד נערכים מוקדם

העונה הגשומה עומדת בפתח, או אולי נכון יותר לומר: עונת השפעת והצינון. בכל שנה מומלץ להיות קשובים לגוף שלנו ולתת לו את החיזוקים שהוא זקוק להם במהלך החורף, ובמיוחד לתת בוסט למערכת החיסונית לפני שנכנסים לעונה הזו, אבל השנה – יותר מתמיד.

גם בעונה הקשה הזו, וגם תחת המציאות המאתגרת – תמיד יש מה לעשות. קבלו את המדריך הקצר כיצד לחזק את המערכת החיסונית שלכם בצורה הטבעית והאפקטיבית ביותר.

 

מוצרי ארומתרפיה מומלצים לחורף

כמו במקרים רבים, גם כאן יש לעולם הארומתרפיה הרבה מה להציע. שמנים אתרים הם מצוינים כאשר אנחנו רוצים לחזק את הגוף ולעזור לו לנצל עד תום את המערכות האורגניות שטבועות בו מלידה. את השמנים האתריים אפשר לצרוך ישירות על ידי הרחה או אידוי, או להוסיף אותם לתערובת מורכבת יותר של שמנים וקרמים כדי למרוח על העור. במקרים מסוימים, אפשר אפילו לצרוך את השמנים האתריים דרך הפה. אם כי שימו לב ששמנים אתריים הם חומרים פוטנטיים ביותר, ולכן חשוב מאוד להכיר את השמנים שאיתם אתם עובדים וללמוד כמה וכיצד לצרוך אותם בצורה חכמה ובריאה.

On Guard – תערובת שמנים אתריים

מדובר בתערובת מופלאה של שמנים אתריים, בעלת ניחוח יוצא דופן שממלא את החדר ונותן לכם אווירה מחזקת ומרפאת. ניתן לצרוך אותה על מנת לעודד את ההגנה הטבעית של הגוף ולתגבר את מערכת החיסון שלכם. יש לה תכונות חיטוי שיגנו עליכם ממזהמים וחיידקים מסוגים שונים וישאירו אתכם בריאים ונקיים לאורך זמן. התערובת מכילה תמצית שמנים אתרים של צמחים שונים כגון תפוז בר, ניצנים של ציפורן, עלי אקליפטוס ורוזמרין, ואפילו עלים וקליפה של קינמון.

ניתן לנצל את תכונות החיטוי הגבוהות של התערובת הזו ולהשתמש בה גם כחומר חיטוי טבעי למשטחים וכלים שונים בבית, במשרד, ובכיתות של הילדים. 

מדובר על תערובת טיפולים שאף מוגנת בפטנט ולה תכונות רבות: אנטי דלקתי, ממריץ את זרימת הדם, מסייע בפינוי משופר של ליחה, נוגד אלרגיות, בקטריות ווירוסים ואף נוגד חמצון.

לא בכדי מדובר על אחת התערובות הנמכרות ביותר של חברת דוטרה העולמית.

למידע נוסף על תערובת שמנים on guard לחצו כאן

 

air – תערובת שמנים אתריים

תערובת אייר מכילה מנטה, לימון, עץ התה, אקליפטוס, עלי דפנה, רוונסרה ואף הל. תערובת האייר כשמה כן היא מסייעת לדרכי הנשימה, שומרת על מעברי אוויר נקיים ופתוחים, מונעת דלקות בחללי הסינוסים, מונעת שיעול טורדני ושאר בעיות הקשורות לדרכי הנשימה.

יעילותה של תערובת שמנים אייר בחורף היא משמעותית עבור מי שרוצה לשמור על מערכת החיסון שלו איתנה. תערובת השמנים מסייעת בהפרשה מוגברת וקלה של נוזלי ליחה, מסייע בדילול הליחה לפינוי מוגבר ואף מסייע בתחושת רעננות ונשימה קלילה.

למידע נוסף על תערובת שמנים air לחצו כאן

Peace – תערובת שמנים אתריים

עוד אחד ממגוון מוצרי ארומתרפיה מומלצים ביותר שעוזרים לכם לשקוע לתוך תחושה של שלמות, רוגע, שלווה וסיפוק. מומלצת ביותר בתור טיפול בחרדה ומצב רוח שלילי ועל מנת למנוע מחשבות טורדניות. 

רבים מאיתנו ששואפים לחיות אורח חיים בריא, נוטים להשקיע את מירב המאמצים שלנו בטיפוח הגוף ושוכחים את תפקידה של בריאות הנפש במשוואה הזו. אולם בחורף יותר מתמיד חשוב לזכור: המערכת החיסונית שלנו רגישה ביותר לשינויים במצב הרוח, ואם נהיה נתונים במתחים וחרדות במשך זמן ממושך נגלה מהר מאוד שאנחנו מצוננים וחולים הרבה יותר, בלי להבין איך זה יכול להיות.

תערובת Peace מכילה שמן אתרי מצמח הלבנדר, שסגולותיו המרגיעות מוכרות וידועות. אליו מצטרפים גם שמנים אתריים של וטיבר, לבונה, ילנג-ילנג, מרווה, מיורן, לוטם (labdanum), ונענע קרחת.

על מנת ליהנות מההשפעות המרגיעות של תערובת זו, אפשר פשוט לטפטף טיפה אחת של השמן על כפות הידיים, לשפשף אותן ולמרוח את השמן היטב על העור, ואז לקפל אותן בקרבת הפנים ולשאוף פנימה את הריח. ניתן לנצל את ההשפעה המרגיעה גם כדי להרגיע ילדים היפראקטיביים או אפילו חרדתיים על ידי טפטוף שתי טיפות על כפות הרגליים שלהם ומריחתן על העור. בנוסף, אפשר פשוט לטפטף 3 עד 4 טיפות לתוך דיפיוזר שמנים אתריים ולמלא את החדר בריח המנטה הפרחוני והמרגיע.

למידע נוסף על תערובת שמנים אתריים peace לחצו כאן

 

תזונה נכונה לבניית מערכת חיסונית

צעד שחשוב לנקוט בו לצד צריכת מוצרי ארומתרפיה הוא שמירה על תזונה בריאה, נכונה ומלאה. כאשר התזונה שלנו יוצאת מאיזון, מערכת החיסון היא מהמערכות הראשונות שנפגעות מכך, מה שהופך את הגוף כולו לפגיע. בחורף במיוחד, מומלץ לשים לב שהתפריט שלכם מכיל את כל הערכים התזונתיים החשובים לכם, ואפילו להשקיע במיוחד ברכיבים התזונתיים שמעודדים את מערכת החיסון, כמו הוויטמינים A, בטה קרוטן, ופרידוקסין, והמינרל אבץ. 

 

תסמכו על עצמכם ועל הגוף שלכם

כפי שאתם בוודאי מבינים למערכת הבריאות יש השנה המון אתגרים להתמודד איתם, ולכן יותר מתמיד נדרשת מאיתנו אחריות אישית גבוהה וצורך עז לשמור על גופנו בכל דרך אפשרית.

הקפידו השנה על תזונה בריאה ומאוזנת, שינה ערבה ככל הניתן וחיזוק המערכת החיסונית בכל הדרכים שצוינו לעיל.
זכרו כי שמנים אתריים הם מתנת טבע הממצים את כל הטוב שבצמחים ואת כל הסגולות שיכול גופנו להפיק מאותם מרכיבים.

שמנים אתריים של חברת דוטרה מוכרים בכל העולם וידועים בתור "השמנה והסלתה" של עולם מוצרי הארומתרפיה, באתרנו ניתן למצוא תערובות סטים מדהימות ושמנים אתריים מעולים של דוטרה לחיזוק המערכת החיסונית.
אם יש לכם שאלות נוספות או זקוקים למידע ספציפי עבור מוצר שדרוש לכם – נשמח לסייע לכם לקבל תשובה.

צרו איתנו קשר – המענה שלנו מהיר ומקצועי  

שמנים אתריים שלא כדאי להחמיץ

-17%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.70 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 188.50 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 169.00 ₪.
-13%
המחיר המקורי היה: 159.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.00 ₪.