שמן קופאיבה סגולות

שמן אתרי קופאיבה סגולות ותכונות

איך אורזים את כל הקסם של יערות הגשם הברזילאים בתוך בקבוק אחד קטן? פשוט מאוד: שמן אתרי קופאיבה. הוא מופק מתוך שרף עץ הקופאיבה, עץ נפוץ בברזיל שתכונות המרפא שלו ידועות למקומיים כבר מאות שנים וכעת מגיעות אלינו עד הבית. מחקרים גילו כי לעץ הקופאיבה סגולות רבות והוא מייצר חומרים ייחודיים על מנת להגן על עצמו מפני מזיקים, טפילים ומחלות. כאשר אנו מפיקים שמן אתרי קופאיבה, אנו זוכים ליהנות מכל יכולותיו המחטאות והמנקות, גם בגוף וגם בנפש.

 

מהם הסגולות של שמן הקופאיבה?

שמן אתרי קופאיבה של דוטרה, המופק משרף של ארבעה זנים שונים של עץ הקופאיבה ,מתבלט מעל סוגים אחרים של שמנים אתריים בזכות הניחוח המשכר שלו, האפקטיביות הגבוהה במיוחד, והטווח הרחב של יכולות וסגולות בריאותיות שניתן להפיק ממנו:

  • נוגד דלקות ומונע זיהומים  – מומלץ לאנשים שנוטים לסבול מזיהומים, מטופלים אחרי ניתוח או במהלך טיפול כימותרפי.
  • אנטי פטרייתי ואנטי בקטריאלי.
  • מקל על כאבים, מועיל במיוחד לשיכוך כאבי ראש וטיפול במיגרנות (חוסם את הגירוי של הכאב).
  • מחזק ומחטא את העור כך שיישאר נקי ומלא ברק, מבהיר את העור ומחליק אותו. לשמן קופאיבה סגולות מצוינות לטיפול באקנה או לטשטוש כתמים וצלקות בגוף ובפנים (עוד על שמנים אתריים לפנים תמצאו כאן). השמן מגביר את הפרשת הקולגן והאלסטין ומסייע להפיכת העור למוצק, גמיש ומתוח.
  • מנקה את מערכת הנשימה ומסייע בפעולת הכיוח, מה שמקל על מחלות כמו ברונכיט או אסטמה, בהן על הגוף להתגבר על גודש שנוצר בחזה ובדרכי הנשימה.
  • מכיל כמויות גבוהות של נוגדי חמצון חזקים, מה שתומך בתפקוד מערכת החיסון.
  • מחזק את פעילות מערכת החיסון ומווסת אותה, כך שהוא מועיל בהתמודדות עם מחלות אוטואימוניות (בהן תוקפת מערכת החיסון את הגוף עצמו כאילו היה גורם זר), לדוגמה טרשת נפוצה וזאבת.
  • מעודד תפקוד תקין של מערכת הדם. ביכולתו להוריד את רמת לחץ הדם בגוף, מה שמוריד את הסכנה ללקות בהתקף לב או שבץ. בנוסף, הודגמה יעילות של שמן אתרי קופאיבה במניעת היווצרות טרשת עורקים.
  • מגן על מערכת העיכול ובמיוחד על הכבד מפני נזקים מצטברים.
  • מצוין להתמודדות נגד עששת, מסייע לאיטום תעלות בשורשי השן.
  • מרומם מצב רוח, יעיל נגד חרדה ומסלק מחשבות טורדניות.

 

סוגי שמן אתרי קופאיבה ורמות איכות שונות

שיטת ההפקה של שמן זה היא ייחודית וניתן לבצע אותה בדרכים שונות. המקומיים נוהגים לפצוע את גזע עץ הקופאיבה במרכזו בתנועה סיבובית בעזרת מכשיר מתכתי ייחודי, עד שהעץ מפיק מעט שרף על מנת לרפא את הפצע. את השרף הזה מלקטים וממצים בתהליך של אידוי.

בשל המורכבות של הפקת שרף עץ הקופאיבה ושל מיצוי השמן האתרי מתוכו, ניתן למצוא בשוק סוגים רבים של שמן אתרי קופאיבה כששני ההבדלים העיקריים שניתן למצוא ביניהם הם המחיר והאיכות. לא כדאי להניח תמיד שהמוצר היקר ביותר הוא גם האיכותי והטהור ביותר, ועם זאת יש להיזהר מפני מוצרים זולים במידה חשודה. הפתרון החכם ביותר הוא לרכוש שמנים אתריים אך ורק מחברה מוכרת וידועה ברמה הגבוהה של המוצרים שלה, לדוגמה שמן אתרי קופאיבה של דוטרה, חברה ששמה הולך לפנייה.

 

איך משתמשים בשמן קופאיבה?

ניתן לשלב שמן עם שמן אתרי לבונה להבטחת בריאות אופטימלית והנאה מסגולותיהם של פסגת השמנים האתריים.

שימוש חיצוני בשמן קופאיבה של דוטרה 

יש לדלל טיפה אחת או שתיים מהשמן בשמן נשא קוקוס (ראו שמן קוקוס של דוטרה כנשא למריחה או ברולר) ומרחו על האזור הרצוי. עסו היטב וחזרו על הפעולה בהתאם לצורך.

קופאיבה של דוטרה לשימוש ארומטי בהרחה – מומלץ לשים שלוש עד ארבע טיפות בדיפיוזר.

שמן אתרי קופאיבה של דוטרה 

דוטרה היא אחת החברות הגדולות והמוכרות ביותר בתחום הארומתרפיה. היא שמה על דגלה את המטרה להפוך את עולם השמנים האתריים לנפוץ ונגיש לאנשים בכל רחבי העולם, כלומר: להפיץ מוצרי ארומתרפיה אמינים, טהורים ובעלי רמה גבוהה באופן עקבי, ועם זאת לספק אותם ללקוח במחיר שכל אחד יכול לעמוד בו.

כל השמנים האתריים של חברת דוטרה עומדים בתקן הבינלאומי לאיכות טיפולית, CPTG.
לכן כשאתם קונים שמן אתרי קופאיבה של חברת דוטרה אתם יכולים להיות שקטים שקיבלתם מוצר שמתעלה ביעילותו ובאיכותו על כל מוצר שתוכלו למצוא בחברה אחרת, שהשמן מזוקק ומטוהר ברמה הגבוהה ביותר ושהבקבוק איננו מכיל חומרים מזיקים או מלאכותיים.

אצלנו במרכז נטורל ליבינג תמצאו שמן אתרי קופאיבה במחיר מדהים ועם מלאי גדול, כך שאין צורך לחשוש שיגמר. צרו איתנו קשר ונסייע עם מידע מקצועי, משלוחים וכל מה שתצטרכו.

-19%
המחיר המקורי היה: 270.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 220.00 ₪.