הכנסה נוספת מהבית לאמהות ללא ניסיון

עבודה מהבית לאמהות ללא ניסיון

להיות אמא ולהמשיך לעבוד – זה תמיד היה נושא כאוב. אנחנו אוהבות את הילדים שלנו ומוכנות לתת הכל בשבילם, זה מעל הכל. אבל זה לא אומר שאנחנו לא זקוקות גם למקור הכנסה משלנו שייתן לנו עצמאות כלכלית, ערך עצמי ותכנית גיבוי ליום סגריר. וכמובן, אם זה לא יותר מדי לבקש, היינו שמחות גם להגשים את עצמנו ולהתפתח ברמה האישית.

אז איך משלבים את ההתפתחות המקצועית שלנו עם גידול משפחה לתפארת? איך משלבים חיי משפחה לצד עבודה מהבית גם ללא ניסיון?

בשורות הבאות משתפת אתכם פנינה ארד, אמא לשלוש, רואת חשבון ואשת עסקים עסוקה (בעלת מאפיית נושה המוכרת ומרכז נטורל ליבינג), הזדמנויות קונקרטיות ומציאותיות ליצירת הכנסה נוספת מהבית לאמהות ללא ניסיון, והכי חשוב עם משמעות.

 

איך מוצאים עבודה מהבית לאמהות ללא ניסיון?

בעיית איזון משפחה-עבודה חמורה במיוחד במשפחות שבהן האמא בוחרת שלא לוותר על הזמן שלה עם הילדים ונשארת איתם בבית, או לחילופין כאשר המשפחה לא יכולה להרשות לעצמה לשלוח את הילדים לגן או למטפלת אחר הצהריים.

אמהות רבות מוצאות את עצמן מחפשות עבודה שיוכלו לעסוק בה מהבית תוך כדי השגחה על הילדים, וזה אומר בדרך כלל לצאת לדרך מקצועית חדשה לחלוטין בתחום שבו אין להן ניסיון.

הצעד הראשון ליצירת אפיק הכנסה חדש הוא להבין שהצורך שלך בפיתוח עצמי עדיין חי ובועט, שיש לך המון מה לתת ושאת מוכנה ללמוד ולהרחיב את סל הכישורים שלך – עד כאן החלק הקשה. הצעד הבא הוא פשוט ליצור קשר איתנו במרכז נטורל ליבינג כדי שנוכל להכיר אותך, להבין מה הכישורים הייחודים שאת מביאה לחברה ולמצוא את ההזדמנות המתאימה עבורך.

 

עבודה לאמהות מהבית
אפשר לשלב ולמצוא איזונים

 

הזדמנויות ליצירת הכנסה נוספת

מרכז נטורל ליבינג הוא פרי יצירתה של פנינה ארד –שבמקביל להיותה אם ל-3, היא גם מאמנת ומרצה לאורח חיים בריא. הרעיון להקים את החברה התחיל כאשר פנינה הבינה שמשהו חסר בחייה "הקודמים" כאשת עסקים ורואת חשבון. משכורת שמנה היא לא הכל בחיים, פנינה גילתה, והיא משתוקקת לתת מעצמה לטובת עיסוק עם משמעות. כאשר גילתה את עולם הטיפול הארומתרפי, היא הבינה שמצאה את המפתח: איך להתפתח אישית ובאותו זמן לעזור ללקוחות שלה לשפר את בריאותם, את מצבם הנפשי ואת יחסיהם עם המשפחות והאהובים שלהם.

כיום החברה גדלה מיום ליום ומציעה עבודה מהבית לאמהות ללא ניסיון בכך שיהפכו בעצמן לזכייניות ומפיצות של מוצרי החברה. בעזרתן, נוכל להגיע ליותר ויותר אנשים בארץ ובעולם ולהביא את המהפכה שכולנו זקוקים לה בתחום הבריאות הגופנית והנפשית.

 

כך תצאי לדרך כלכלית חדשה

נטורל ליבינג היא חברה ייחודית שמציעה עבודה מהבית לאמהות ללא ניסיון, כדי לספק להן אפיק הכנסה נוסף וגם לתת להן תפקיד עם משמעות והזדמנות להתפתחות אישית. אצל מועמדות רבות, הבעיה מתחילה כאשר הן רואות את המילים "עבודה מהבית" או "ללא ניסיון" ומניחות שהכוונה היא שהן לא באמת חייבות לעשות כלום, רק להירשם ולראות את הכסף נכנס בלי להשקיע זמן, לב או מחשבה.

חשוב להבהיר שהמשרות המוצעות בנטורל ליבינג מתאימות לעובדות בעלות כוח רצון, שרוצות להשקיע את לבם וזמנם בעבודה משמעותית שמשנה את החיים ואת מצבם הבריאותי של הלקוחות שלנו.

הייחוד של נטורל ליבינג הוא שאנחנו מזהים את המשאב היקר והלא-מנוצל שעומד לפנינו: אתן. אימהות מוכשרות, אסרטיביות, חכמות וחדות שלא מצליחות למצוא את מקומן בשוק העבודה רק בגלל שאין להן את השורות המתאימות ברזומה. אנחנו יודעים איזה עוצמות פנימיות יש לכן, ואנחנו רוצים אתכן איתנו!

 

כיצד המוצרים שלנו משנים חיים?

הרפואה הטבעית והאלטרנטיבית הולכת ותופסת תאוצה בעולם. ובכל זאת, ישנה קבוצה גדולה למדי של אנשים שסובלים מבעיות גופניות שונות שעולם הרפואה הקונבנציונלית לא נותן להן מענה, ושממשיכים לסבול במשך שנים רק בגלל שהם לא מעלים בדעתם שהרפואה האלטרנטיבית מציעה להם פתרונות אמיתיים.

הרגע המספק ביותר בעבודה שלנו בנטורל ליבינג הוא הרגע שבו אנחנו רואים את האסימון נופל אצל לקוח או לקוחה חדשים: המוצר הקטן והפשוט הזה, שעד היום חשבנו שלא יכול להיות שיש לו השפעות אמיתיות… הוא מה שעשה לי סוף סוף שקט בבטן, פתר לי את עניין החרדות וחוסר היכולת להירדם בלילה, הפסיק את נשירת השיער, העלים את האלרגיה, חיזק את מערכת החיסון, החזיר את העור להיות חלק ובריא, ועוד פתרונות לבעיות גופניות שלכאורה אין להן פתרון.

מרגע שמבינים עד כמה ארומתרפיה היא עוצמתית, השינוי בחיים שלנו הוא עצום ובאופן טבעי אנחנו נתקפים דחף לספר לכל מי שאנחנו מכירים ולהביא גם אליהם את הבשורה.

 

האם מדובר על פירמידה או על עסק לגיטימי שחי ובועט?

רבות ורבים חוששים מאוד משיווק רשתי ומעסקים שדורשים מהם לפרסם או לשווק מוצרים. אחד החששות המוצקים והמוצדקים הוא שיטת הפירמידה הידועה לשמצה, בה לרוב משווקים אוויר ולא מוצר אמיתי.

אז רק כדי להרגיע אתכן – זה ממש, אבל ממש לא המצב. אנחנו בנטורל ליבינג עוסקים בשיווק מוצרי חברת דוטרה הבינלאומית. מדובר על חברה שמוכרת מוצרים בשווי מאות מיליוני דולרים בכל חודש, מדוע? מכיוון שמדובר במוצרים טבעיים, איכותיים לאין שיעור מכל מתחרה ובעלי תווי תקן מחמירים.

מיליוני אנשים ברחבי העולם רואים שינוי דרמטי בחייהם, אני (פנינה ארד) ביניהם, ופשוט מתחילים להפיץ את הבשורה מתוך מקום של שליחות. לאחר שחוויתי על בשרי ועל בשרם של בני המשפחה שלי את ההשפעה של השמנים האתריים, תוספי התזונה והמשחות החלטתי להיכנס בעובי הקורה ולדאוג שהמוצרים הללו יגיעו לעוד ועוד אנשים, שיהיו מחיים טובים יותר.

אני בעצמי עברתי אירוע מוחי לפני כארבע וחצי שנים, בעת טיסה למינכן. כתוצאה ממנו סגרתי את החברה שהייתה לי בגרמניה, עברתי דירה מראשון לציון לפתח תקוה, מאחר ולא יכולתי לנהוג, והתחלתי את חיי מחדש.

פגשתי את דוטרה שנה וחצי אחרי האירוע המוחי שלי, ומאז חיי השתנו ללא הכר. חזרתי לנהוג, יכולת הדיבור חזרה אלי, כוחותיי שבו, והאסטמה ממנה אני סובלת שנים רבות פשוט נעלמה. איני משתמשת כיום בשום תרופה, משאף או משהו דומה. השמנים האתריים הטהורים של דוטרה השפיעו על הגוף ועל הנפש שלי. גם משפחתי נהנית מהשימוש השוטף במוצרים הנפלאים הללו, וארון התרופות שלנו מכיל את מגוון המוצרים הטבעיים של דוטרה, ללא אף תרופה כימית. פשוט תענוג.

פנינה ארד - הכנסה נוספת לנשים
אני הדוגמה החייה לכך שזה פשוט עובד בצורה נפלאה – פנינה ארד

 

בשורה התחתונה – כיצד אני יכולה להרוויח כסף מהבית?

מרכז נטורל ליבינג מציע לכן מספר אפשרויות ליצירת הכנסה מהבית, אותן ניתן אף לשלב.

  1. שיווק שותפים – הפניה של לקוחות לרכישת המוצרים. כל לקוח שרוכש אצלנו מזכה אתכן בעמלה נאה מגובה הרכישה. כפי שאתן מבינות לא נדרש מכן להוציא כסף אלא רק להפנות אחרים לרכוש את המוצרים, ואת זה ניתן לעשות מהסלון, מהמטבח או מכל מקום אחר באמצעות הפייסבוק, האינסטגרם, הוואטסאפ או כל כלי אחר שאתן חפצות בו.


  2. הרחבת מעגל החברים שלנו – אתן יודעות על אחרות שמחפשות עבודה מהבית לאמהות, או על חברים שמעוניינים במציאת מקור הכנסה נוסף? תפנו אותם אלינו. כל חבר שלכן שיצטרף אלינו יזכה אתכן בעמלות.

  3. הצטרפי באופן פעיל לקהילה וקחי חלק במכירת המוצרים – זוהי האופציה בה בוחרות רב השותפות שלנו, מן הטעם הפשוט, הן אוהבות את המוצרים שלנו ורוצות להפיץ את הבשורה. באפשרות זו ניתנת לכן ערכת התנסות במחיר סיטונאי (זול משמעותית מהמחיר הפורמלי בו היא נמכרת ללקוחות), לאחר שניסיתן, חוויתן, שיתפתן את בני המשפחה ואהבתן את המוצרים אתן מתחילות לשווק אותן ומרוויחות כסף על כל מכירה. כך אתן גם מקבלות תמורה נאה, גם פידבקים מעולים מהלקוחות וגם הופכות את חייהם של אנשים לטובים יותר.

תהליך הלמידה ובניית העסק כולל גם מנטורינג צמוד של פנינה ותהליך התפתחות אישית מדהים, שבעצם יסייע לכל הרבדים בחייכן.

אנחנו כותבים לכן את זה בביטחון מלא כי אלו הפידבקים שאנחנו מקבלים מאלפי לקוחות, ומעבר לכך, חווים את זה על בשרנו בכל יום ויום.

התענוג הגדול ביותר שלי הינו קבלת הודעה בסגנון:" פנינה את המלאך שלי, ישנתי כל הלילה ללא הפרעות" או," תודה רבה פנינה, המשחה נגד הכאבים ממש עזרה לי".

אם אתן מעוניינות בפרטים נוספים אז אתן מוזמנות להשאיר את הפרטים שלכן ונחזור אליכן עם מידע מקיף. אל תתנו לספק לכרסם בכן, קבלו מידע, תעכלו אותו ותבינו אם זה מתאים לכן. אנחנו במרכז נטורל ליבינג מבטיחים שאתם תמצאו מקום עם משמעות רבה, תחושת שליחות ואחלה הכנסה נוספת מבית.