שמן עץ התה סגולות

שמן עץ התה לפנים – סגולות ושימושים נוספים

מתוך שלל השמנים האתריים שאנחנו משתמשים בהם לרפא מכאובים ולפתור בעיות שונות, אפשר לומר כי שמן עץ התה הוא בין הפופולריים והמיוחדים ביותר. מדובר בשמן אתרי אוסטרלי שהיה בשימוש המרפאים המקומיים במשך מאוד שנים, ונחשף למערב בסוף המאה ה-18 בידי משלחת מלחים שיצאו לחקור את העולם ולגלות ארצות חדשות. מהר מאוד הם גילו את סגולותיו ויתרונותיו הרבים של השמן אתרי המיוחד במינו, והחלו להפיץ אותו ברחבי העולם. מאז ועד היום, אנשים בכל העולם מנצלים את כוחות הריפוי והסגולות של שמן עץ התה לאקנה ולמחלות שונות, בשל תכונותיו האנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות. בשורות הבאות נספר לכם מה עוד ניתן לעשות עם השמן, אילו סגולות מיוחסות לו, כיצד ניתן לעשות בו שימוש מושכל ואילו עוד שימושים יש לו. מאחלים לכם קריאה נעימה ובריאות איתנה, מרכז נטורל ליבינג.

 

יתרונות שמן עץ התה סגולות ותכונות

לא מפתיע לגלות כי שמן עץ התה הוא בין השמנים האתריים המבוקשים והאטרקטיביים ביותר, לא רק בקרב חובבי ארומתרפיה כי אם גם כשיטת טיפול טבעית לבעיות גופניות מרובות ומגוונות. שמן אתרי זה מכיל טרפנואידים שנמצאו אפקטיביים בריפוי וחיטוי של דלקות, בעיות עור, ומכאובים שונים. הרכיב הפעיל העיקרי בשמן זה הוא Terpinen-4-ol, חומר בעל יכולות נוגדות בקטריות ונוגדות פטריות חזקות. רכיבים אלה הם שמקנים לכל בקבוק קטן של שמן עץ התה סגולות רבות וחזקות לטיפול בבעיות עור, כאבים, בעיות זיהומיות שונות, פטריות ואפילו חיטוי כללי שניתן לנצל כחלק מחומר ניקוי טבעי לבית.

מוצרי שמן עץ התה במחירים משתלמים במיוחד רק במרכז נטורל ליבינג!

-8%
המחיר המקורי היה: 119.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 109.00 ₪.
-31%
המחיר המקורי היה: 144.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.90 ₪.

טיפול של שמן עץ התה לפנים

בשורות הבאות נתמקד באחד השימושים הבולטים של שמן עץ התה, ואת סגולות הטיפול שלו לבעיות שונות בעור הפנים ובפרט בטיפול נגד אקנה.

אקנה היא מחלת עור נפוצה ביותר שרובנו סבלנו ממנה בשלב כזה או אחר בחיינו. היא מוכרת בעיקר בתור מחלה שתוקפת מתבגרים וחולפת עם השנים, אולם לא מעט אנשים סובלים ממנה גם בגיל מאוחר הרבה יותר. היא יכולה לבוא וללכת, או להפוך לכרונית ולא להיעלם כל עוד לא זוכה לטיפול מתאים. מחלת האקנה מתבטאת בעיקר בפצעונים מרובים על העור, לרוב על עור הפנים, הנוצרים כתוצאה מזיהום של זקיק השיער. לרוב הפצעונים מתחילים בשל הצטברות חלב בבסיס השערה, בין אם בשל ייצור מוגבר או בשל בעיה בניקוז שלו. אותם פצעונים יכולים להיות גדולים או קטנים, בעלי "ראש" לבן או שחור, והם יכולים להיעלם תוך מספר ימים או להפוך לדלקתיים ואף להשאיר צלקת אם לא יטופלו נכון ובזמן. 

שמן עץ התה אקנה

כיצד מטפל שמן עץ התה באקנה?

יש לטיפול עם שמן עץ התה סגולות מיוחדות שהופכות אותו לאידיאלי לשימוש נגד אקנה: 

  • במריחת השמן ישירות על העור (כמובן כשהוא מדולל בשמן קוקוס קוסמטי של דוטרה) הוא מסוגל לחדור לתוכו ולטפל בו מבפנים.
  • תכונותיו האנטי בקטריאליות והמחטאות מאפשרות לו להילחם בזיהום שנוצר בשורש השערה, במקרים בהם הפצעון הפך לדלקתי.
  • שמן עץ התה מסוגל לייבש את החלב בתעלת החלב של בסיס השערה, מה שעוזר לפתור את הבעיה שיצרה את הפצעון מלכתחילה.

אחד היתרונות החשובים ביותר של טיפול שמן עץ התה לפנים ולאקנה הוא שהחומר מתאים לכל סוגי העור ובטוח לשימוש אפילו על עור רגיש, ללא תופעות לוואי. מחקרים מדעיים שנעשו בנושא גילו כי טיפול של שמן עץ התה לפנים יעיל בדיוק כמו התחליף הכימי שלו (כלומר תרופות נגד אקנה הנמכרות בבית המרקחת), עם חיסרון בודד של מהירות השפעה איטית יותר. אולם מרבית המשתמשים בשמן זה מסכימים כי זהו קורבן קטן עבור האפשרות להשתמש בחומר טבעי ועדין זה. אצל מי שסובל מעור עדין במיוחד ומעוניין להימנע מכל תופעת לוואי, הטיפול בשמן עץ התה עשוי להיות האפשרות היחידה לפתור את בעיית האקנה.

ערכות השמנים של חברת דוטרה הכוללות את שמן עץ התה ושמנים מופלאים נוספים במחירים מיוחדים עכשיו בנטורל ליבינג!

-20%
המחיר המקורי היה: 1,497.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 1,197.00 ₪.
-7%
המחיר המקורי היה: 770.80 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 719.00 ₪.
-20%
המלאי אזל
המחיר המקורי היה: 682.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 549.00 ₪.

איך להשתמש בשמן עץ התה לפנים?

ניתן להשתמש בשמן האתרי של צמח עץ התה ובסגולותיו לטיפול בבעיות עור שונות ומשונות, כולל עקיצות יתושים, חיטוי פצעים וחתכים, הקלה על פצעי הרפס, הרגעת צריבות וכוויות בעור, תגובות אלרגיות ואפילו תפרחת חיתולים. כפי שכבר ציינו מעלה, אחד היתרונות הבולטים של שמן אתרי זה הוא האפשרות להשתמש בו בכל סוגי העור, הוא איננו מעורר רגישויות שרבים מאיתנו סובלים מהן וגם לא גורם לתגובה אלרגית. זו הסיבה שרבים משתמשים בטיפות שמן עץ התה לפנים לשם חיטוי, ריכוך, הרגעה וריענון. יש להשתמש בו בשימוש חיצוני בלבד, ואף לדלל מעט את שמן הבסיס לפני שמביאים אותו במגע ישיר עם עור הפנים מאחר ומדובר בחומר חזק בעל השפעה רבה על הגוף. 


עוד שימושים לשמן עץ התה

עד כאן התמקדנו ביתרונות של השמן בטיפול בעור הפנים, אולם האמת היא שמדובר באנטיביוטיקה של הטבע ממש, ולכן אפשר למצוא אינספור שימושים אפשריים בשבילו.

  • טיפול בפטרת: בנוסף להיותו אנטיבקטריאלי, שמן עץ התה מומלץ ביותר גם בתוך אנטי-פטרייתי. ניתן לטפטף אותו בבטחה על נגעים שנחשדים כפטרייה בציפורני הרגליים והידיים וכו'.
  • טיפול בציפורן: מטפטפים טיפה אחת על ציפורן הסובל מפטרייה או זיהום, ואפשר להוסיף עוד 2-3 טיפות ישירות לתוך הנעל.
  • טיפול ביבלות: מורחים אותו ישירות על היבלת, מומלץ לאחר דילול במים או ג'ל אלוורה. אנחנו כמובן ממליצים על שמן קוקוס קוסמטי של דוטרה.

האם כל שמן אתרי עץ התה יעיל באותה מידה?

חברות רבות בארץ ובעולם זיהו את האפקטיביות הרבה של השמן המיוחד והבינו כי מדובר על עץ מניב של ממש שניתן להרוויח ממנו לא מעט כסף. לא מעט חברות מייצרות שמנים עם ריכוזים מינוריים של עץ התה, כאשר אחרות לא מבקרות את תהליך הייצור ולא את איכות העצים או החומר שנכנס לכל בקבוקון. לכן, לאיכות השמן, לסוג החומרים מהם מופק וכמובן לחברה שעומדת מאחורי, יש משקל רב בנוגע למה שתקבלו בבקבוק.

יש מעט חברות בתחום הארומתרפיה אשר משקיעות מאמצים רבים בכל שלב ושלב של הפקת השמן, וכדאי מאוד לבחור בקפידה מה יבוא במגע עם העור שלכם או של ילדיכם. לכן, ההמלצה היא להשקיע מעט יותר ולקבל הרבה יותר.

שמן אתרי עץ התה של דוטרה

שמן עץ התה של דוטרה בולט לטובה בשל התקן הייחודי  CPTG של החברה, תקן אשר מבטיח כי השמן טהור וטבעי, הופק בקפידה מרכיבים צמחיים, ללא דילול וללא רכיבים מלאכותיים וחומרים מזהמים. יתרה מכך, תקן זה מהווה גושפנקה כי מדובר על שמן בדרגת איכות טיפולית, כזה שיאפשר טיפול איכותי של ממש.

שמן עץ התה של דוטרה נמצא יעיל מאוד בניקוי עמוק של עור הפנים, בהפחתת דלקות ופצעונים. בנוסף, השמן בעל תכונות אנטי-בקטריאליות, נוגד פטריות, וירוסים, טפילים, מטהר ומרגיע, בעל תכונות אנטיספטיות, ומהווה אנטי-אוקסידנט טבעי.

שמן אתרי עץ התה במחיר מצוין אצלנו באתר.

למה טוב שמן עץ התה?

שמן עץ התה טוב למגוון רחב של בעיות בריאותיות ויש לו סגולות רבות.
שמן עץ התה יעיל בריפוי וחיטוי דלקות, יעיל בטיפול בעיות עור שונות, מסייע בהקלה על כאבים ואף יכול לשמש כחומר חיטוי וניקוי טבעי.
 

האם שמן עץ התה עוזר לפצעים?

אכן, שמן עץ התה מוכר כיעיל במקרה של פצעים על עור הפנים ובמקרים של אקנה.