דיפ בלו של דוטרה לפציעות

תערובת שמנים דיפ בלו של דוטרה

כולנו יודעים שהספורט יפה לבריאות – אבל לפעמים הוא לא כל כך נעים לשרירים שלנו…

מערכת השרירים והשלד עלולה להפוך לתפוסה, כואבת ונוקשה אחרי אימון גופני אינטנסיבי, כתוצאה מלחץ נפשי גבוה ומחסור בשינה ומנוחה, או אפילו פשוט בשל גדילה מואצת אצל ילדים ומתבגרים שעוברים תקופה של צמיחה אינטנסיבית. עולם הארומתרפיה מציע את הפתרון המושלם לכאבים ונוקשות במערכת השרירים והשלד: שמן אתרי דיפ בלו בשילוב עם משחת דיפ בלו, הטיפול המקיף והמושלם לעיסוי והרגעה של מערכת השרירים והמפרקים בגופנו.

 

שמן אתרי דיפ בלו 

חברת דוטרה מציגה את תערובת השמנים האתריים, Deep Blue Soothing Blend. בתערובת הזו תוכלו למצוא תמצית של צמחי המרפא המותאמים ביותר לשחרור, הרגעה וקירור כגון מנטה, קמפור, וינטרגרין, אוסמנטוס, הליקריסום, קמומיל גרמני, ילנג-ילנג וחרצית כחולה. השילוב רב העוצמה הזה יוצר שמן ייחודי שנספג בעור ופועל ליצירת רגיעה ולהקלה על שרירים עייפים וכואבים. 

 

למי מומלץ להשתמש בתערובת ומתי?

שמן אתרי דיפ בלו של דוטרה מומלץ לשימוש לכל מי שסובל מכאבי שרירים ושלד. בין אם אתם אחרי יום עבודה מתיש ומתסכל, ובין אם נתתם את כל כולכם במכון הכושר או במגרש הריצה.

פעולתם של השמן ושל המשחה אפקטיבית ביותר בשילוב עם עיסוי מרגיע ומשחרר, כך תשלבו גם הנאה וגם הקלה. 

למי שסובל מכאבי שרירים באופן כרוני או למי שנתקל לא אחת בכאבים אקוטיים לאחר ביצוע פעילות גופנית אז בלו דיפ הוא בשבילכם.

 

כיצד להשתמש בתערובת?

שמן אתרי הוא חומר מרוכז ובעל עוצמה, ולכן חשוב לבדוק מה הן הוראות השימוש ולפעול על פיהן. שמן אתרי דיפ בלו יעיל במספר דרכים:

  • להקלה על עייפות וכיווצים בשל אימון ספורט, יש למרוח את השמן על האזורים הכואבים אחרי האימון וגם לפניו. מומלץ בעיקר למריחה על הברכיים והרגליים, אזור המפרקים והמפרקים, שכן שם נוטה להתרכז העומס והשפעת הזעזועים בעת אימון אינטנסיבי.

  • כאשר השימוש מיועד להקלה על כאבי גדילה של ילד או מתבגר, מומלץ להוסיף שמן אתרי דיפ בלו לתוך שמן בסיס לפי העדפתכם, ואז לעסות את התערובת המתקבלת לכפות הרגליים של הילד או המתבגר לפני השינה.
    כך תרוויחו גם מהשפעתו המרגישה של השמן, וגם את ההזדמנות לבלות כמה רגעים שלווים עם הילד לפני השינה ולהראות לו שאתם רואים את הקושי שלו ועובדים ביחד אתו כדי להקל עליו.

  • לשחרור והרגעה אחרי יום עבודה מתוח, ובמיוחד אחרי שעות ארוכות של ישיבה מול מחשב, ניתן לעסות כמה טיפות של השמן על הגב התחתון, לתחושת הקלה מיידית. 

את תערובת דיפ בלו מומלץ לדלל מעט עם שמן קוקוס מזוקק מבית חברת דוטרה. מספיק להשתמש בשתיים עד שלוש טיפות ולדללם בכפית של שמן קוקוס נטול חלבון של דוטרה בכל מקרה, בעיקר אם אתם בעלי עור רגיש במיוחד.

 

משחת דיפ בלו 

לשימוש נוח ויעיל, ניתן להשלים הטיפול בעזרת Deep Blue Rub, הקרם הטיפולי המתבסס על תערובת השמנים האתרים דיפ בלו בתוספת מיצוי צמחי מרפא טבעיים. משחת דיפ בלו פופולרית בקרב ספורטאים מקצועיים, מעסים ומטפלים בפיזיותרפיה.

משחת דיפ בלו מצוינת לשימוש יום יומי או להרגעה של כאבים נקודתיים, כל אחד לפי הצורך שלו. התערובת יוצרת אפקט מחמם שעוזר להכין ולהגמיש את השרירים לפני אימון, וגם תחושת קרירות כאשר מורחים אותה על שרירים תפוסים ומכווצים.

 

כיצד תסייע לי משחת דיפ בלו?

למשחת דיפ בלו ישנה השפעה נרחבת וחזקה על הגוף, ובעיקר על תאי השריר ועל מערכת השלד. מריחה של המשחה מפיגה מתח משרירים שנמצאים תחת עומס רב מדי, ועוזרת לגוף להיפטר מנפיחות באזורים פגועים ולהילחם בדלקות. הודגם כי המשחה גם משפרת את הניקוז הלימפתי ומאיצה את זרימת הדם במקומות שזקוקים לחיזוק באספקה של חמצן ונוטריינטים ולפינוי פסולת מואץ. 

 

מתי מומלץ למרוח את משחת דיפ בלו?

יש להתאים את השימוש במשחה לאורח החיים שלכם ולצורך שלשמו התחלתם למרוח אותה.

  • ספורטאים ומאמנים: מומלץ למרוח את המשחה על השרירים הגדולים לפני אימון, על מנת לחמם ולהגמיש אותם כהכנה לפעילות הגבוהה.
    אחרי אימון ניתן למרוח שכבה נוספת כדי לעזור לשרירים להשתחרר ולהירגע בחזרה, במיוחד כאשר ישנם שרירים תפוסים וכאובים או מפרקים רגישים.

  • לטיפול במתחים: המשחה מצוינת לשחרור כאבים שנגרמו מהצטברות מתח לאורך היום, או מהימצאות ממושכת בתנוחה בלתי נוחה או בלתי בריאה כגון ישיבה, עמידה או שכיבה ממושכת. מומלץ ביותר לפני ואחרי טיסות ארוכות, נסיעות ממושכות, או ימי עבודה סטנדרטים שבהם יושבים בלי תנועה משמעותית במשך שעות מרובות ברצף.

 

מרכז נטורל ליבינג – הבית שלכם לרכישת שמנים של דוטרה

אם אתם מחפשים שמן אתרי דיפ בלו במחיר מצוין ובמעטפת שירותית הטובה בישראל אז מרכז נטורל ליבינג הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

אצלנו תמצאו מלאי גדול של שמנים אתריים באיכות הגבוהה בעולם. כמו כן, אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת למכור שמנים אתריים במחירים מצוינים, שכן השאיפה שלנו היא קודם כל להפיץ את הבשורה מתוך אמונה מלאה בסגולותיהם של המוצרים וביכולותיהם לשפר לכם את החיים.

לכל שאלה, מידע או ייעוץ מקצועי מוזמנים ליצור איתנו קשר.

מוצרי דיפ בלו ותוספות שלא כדאי לפספס