שמנים מובילים של דוטרה

10 השמנים המומלצים ביותר של דוטרה

נבין אלו שמנים פופולריים ולאילו צרכים הם משמשים?

נתחיל מהבסיס, משלושת השמנים שהם הבייסיק של מוצרי דוטרה. יחד הם מגיעים בקופסה נאה שהיא ערכת היכרות למוצרי דוטרה.

שמני דוטרה להתחלת הדרך המשותפת

שמן אתרי לבנדר, שמן לימון ושמן מנטה הם השמנים האולטימטיביים לכניסה חלקה לעולם השמנים הארומתרפיים ולאיכות המדהימה של מוצרי דוטרה. לשלושת השמנים הללו מגוון רחב מאוד של שימושים, יחד עם סגולות רבות. 

1. שמן אתרי לבנדר דוטרה

ניחוח של לבנדר נחשב ביוון במשך מאות שנים הרגעה יעילה לגוף ולנפש. "אבי הרפואה" היפוקרטס אמר כי "לבנדר מחמם את המוח." העושר של מרכיבי שמן אתרי לבנדר דוטרה הופכים אותו לבחירה הראשונה בייצור מוצרי אמבטיה לגוף. שם בוטני – Lavandula Angustifolia.
שמן לבנדר הוא נהדר עבור הרפיה. זה מקל על הלחץ ומשפר את איכות השינה בלילה. מעלים התקפי חרדה ודיכאון. זה יסייע להירגע ולשחזר כוח פנימי.

שמן אתרי לבנדר

2. שמן אתרי לימון דוטרה

 

אחד מרבי המכר של דוטרה וללא ספק אחד השמנים הוורסטיליים והשימושיים ביותר. שמן אתרי לימון דוטרה מופק באהבה רבה מעצים ופירות מובחרים בלבד. עם הארומה המוכרת והמשכרת וסגולות הניקיון העמוקות שלו וחיטוי האוויר, מאפשר השמן להנות ולהתמכר מחד ולחזק מערכות רבות בגוף מאידך. מערכת העיכול ומערכת הנשימה יודו לכם, וגם כל מי שיבוא במגע עם ריחו המדהים.

שמן אתרי מנטה

3. שמן אתרי מנטה דוטרה

 

מנטה שמן ידוע בשם Mentha Spicata. אחד הטיפולים הכי מרגיעים. טוב לבריאות הנפש, עוזר להביא את המצב הרגשי לנורמלי.

מנטה טריה משקמת את הכוח, מבטלת התקפי חרדה ודיכאון. שמן אתרי מנטה דוטרה יכול לשמש כאשר אתה רוצה לעורר את הגוף, במיוחד לאחר פעילות גופנית או כל פעילות גופנית אחרת. "מעורר" את העור, מוחק עקבות של עייפות וחוסר שינה מהפנים. לעתים קרובות, שמן מנטה משמש אמבטיות וסאונות.

שמן מנטה להרפיה יעילה

שמן אתרי מנטה

 

שמנים לאיכות חיים שאתם פשוט חייבים

הרשימה הבאה מצטרפת לשמניי הבסיס. כמובן שלא צריך את כל השמנים יחד וכל אחד צריך לערוך ניסוי ותהייה, להבין אילו שמנים עושים עבורו או עבורה את השינוי המהותי ביותר, את התחושה הנעימה ביותר, ואיתם להמשיך.

4. שמן אתרי אורנג' (תפוז)

בוטנים מכירים אותו כמו סירוס סיננסיס. הכלאה המתקבלת בעת העתיקה היא תערובת של פומלו עם מנדרינית. הריח שלו נקרא בפיסול "ריח השמש".

שמן אתרי תפוז דוטרה הוא טוב מאוד לגוף ומרגיע מאוד את הנפש, יעזור להקל על הלחץ ולהיפטר מתסכול. ניתן לשימוש על ידי ילדים ומבוגרים כאחד.

חשוב: לא מומלץ לצאת לשמש מיד לאחר השימוש. עם זאת, שמן אתרי תפוז הוא נהדר לטיפול בעור, מפחית דלקת, מבצר וממריץ את זרימת הדם.

שמן אתרי תפוז

5. שמן אתרי גרניום דוטרה

השם בא מן המילה היוונית גרניון או גרניוס – "מנוף", שכן, פירות גרניום דומים מאוד למקור של העגורן.

שמן אתרי גרניום דוטרה יעזור בפתרון בעיות הקשורות לגיל המעבר אצל נשים, ולהקל על המצב במקרה של תסמונת קדם וסתית. יישור הורמונים, טוב לטיפול בעור בוגר. גרניום מרגיע עצבים, מגביר פעילות נפשית וגופנית, במיוחד אצל קשישים. גורם תחושה של עליזות

שמן גרניום מגביר פעילות נפשית וגופנית.

שמן אתרי גרניום

6. שמן אתרי לבונה דוטרה

 

לשמן זה יש היסטוריה עשירה מאוד. הן ביהדות והן בדתות ואימפריות שונות. שמן אשר נחשב לאחד מגולות הכותרת של שמני דוטרה.

שמן אתרי לבונה דוטרה מכיל acensate incensol, אשר יש לו השפעה נוגדת דיכאון. שמן לבונה הוא דרך טובה להרגיע את הגוף ואת הנשמה. זה יקל על הלחץ. יעזור עם נדודי שינה וחרדות הלילה.
הלבונה מביאה יתרונות רבים למי שמשתמש בו.

שמן אתרי בוסוויליה

7. שמן אתרי ברגמוט דוטרה

שמן ברגמוט ידוע בסגולות האושר והרווחה הנפשיים. בוטאנים קוראים לו הדרמיה ברגמיה, זה עוזר לאנרגיה לזרום בחופשיות בכל הגוף.

שמן אתרי ברגמוט דוטרה יעזור לכם להתמודד עם בעיות רגשיות, להפחית את סימפטומים של חרדה, מתח ודיכאון. זה מאוד שימושי (ונעים מאוד לדעת רבים)לעשות עיסוי לעור העייף.

שמן ברגמוט שימושי לעיסוי

שמן אתרי ברגמוט

8. שמן אתרי מנדרינה דוטרה

 

 מנדרינים – שליטי הארץ. 

אפילו בימי החורף הקרים, הריח החם והקורן של השמן יגרום לך להרגיש טוב ושלם. שמן אתרי מנדרינה דוטרה יעזור לך להירגע, להקל על גירוי ותשישות, להרגיע את העצבים. מסיר את ההשפעות השליליות של הלחץ היומי, עוזר לשינה עמוקה, שלווה. נותן לך תחושה של שביעות רצון ורווחה.

שמן אתרי מנדרינה

9. שמן אתרי סרניטי דוטרה

 

תערובת סרניטי של דוטרה, תערובת שמנים אתריים איכותיים במיוחד להרגעת החושים ולקידום של שינה ערבה ואיכותית. התערובת מכילה שמנים אתרים איכותיים של לבנדר, ארז, מיורן, ילנג-ילנג, קמומיל, וטיבר הו-ווד, רומאי, סנדלווד ווניל. פסגת התערובות של השמנים הארומתרפיים. 

שמן סרניטי דוטרה ניחן בארומה מרגיעה, מלטפת ומשכרת. השמן מעניק הגנה רחבה מפני גורמי סביבה ולחץ, מפיג חרדות ומתחים ומחזיר את השקט והשלווה לחיים.

שמן אתרי ורדים

10. שמן אתרי מליסה דוטרה

מליסה נחשבת לצמח דבש מצוין כי היא מאוד, מאוד אהובה על ידי דבורים (דבש המופק מדבורים בעזרת הצמח הזה בלבד). המדען היווני העתיק פאראצלסוס כינה את מליסה שמן סם החיים.

שמן מליסה דוטרה יקל על נדודי שינה ולשפר את השינה. מקל על מתח, חרדה ומתח. הפעלת תשומת לב וחשיבה יצירתית. זה יעזור לשפר את מצב הרוח שלך, להדוף עלבונות וחרדות, ולמצוא הרמוניה פנימית.

פרצלסוס קרא לשמן מליסה את סם החיים.

שמן קמומיל רומאי

 

ועכשיו השאלה העיקרית – מה לעשות?

  1. מצא את השמן שמתאים לך. נסה שמנים שונים, ולקבוע איזה מהם אתה הכי אוהב. אשר גורם את האפקט הטוב ביותר – רק בשבילך, לא בתיאוריה. עבור הגוף שלך, מצב הרוח שלך, ואת המצב שלך.

  2. בחר את הדרך שבה אתה הכי אוהב. אתה יכול להוסיף שמנים לאמבטיה, מנורות ארומה, להוסיף אותם על קרם עיסוי, למרוח על העור, וכו'

שלב הניסוי. השתמש בשמנים שונים ושיטות, ולמצוא אלה שיעזרו לך למצוא שקט ושלווה. התייעצו איתנו לקבל סיוע ותדרוך מלא.

אצלנו במרכז נטורל ליבינג תמצאו את עשרת השמנים המומלצים ביותר של דוטרה ועוד רבים אחרים. מלאי מוצרי דוטרה אצלנו באתר הוא רחב מאוד והמחירים מצוינים – מחירי סיטונאות!