איפה הכי כדאי לקנות את מוצרי דוטרה

איפה הכי כדאי לקנות את מוצרי דוטרה

אם התעניינתם אי פעם בעולם הארומתרפיה או השתמשתם בשמנים אתריים אפילו כהתנסות חולפת, אתם בוודאי מכירים את השם דוטרה. מוצרי דוטרה הם בין המוצרים האיכותיים והפופולריים ביותר בתחום הארומתרפיה בארץ ובעולם, הם מציעים גם אפקטיביות ואמינות, גם זמינות גבוהה ומחיר אטרקטיבי, וגם מבחר רחב שכל אחד יכול למצוא בו בדיוק את מה שהוא מחפש. אבל איפה הכי כדאי לרכוש את שמני דוטרה, והאם יש הבדל בין דוטרה ישראל לרכישה דרך דוטרה אירופה? לחנות של נטורל ליבינג יש כמה תשובות שכדאי מאוד לקרוא לפני שתקבלו החלטה בעניין.

 

למה לקנות שמנים אתריים דוטרה?

למקרה שאתם מכירים את חברת דוטרה רק בתור שם שמודפס על תווית השמן האתרי החביב עליכם, הרשו לנו להציג בפניכם את החברה המרשימה והמרגשת הזו. משמעות השם doTERRA הוא "המתנה שקיבלנו מהאדמה", וזוהי בדיוק השליחות של החברה. היא הוקמה על ידי קבוצה של מומחים בתחום הבריאות והעסקים שהתרשמו מיכולות הריפוי, החיזוק והחיסון שאפשר להפיק מן הטבע בתנאי שעושים זאת בצורה נכונה, טבעית, וללא תוספים סינטטיים שהשפעתם על הגוף איננה ידועה או אפילו מזיקה.
מאז ועד היום, החברה שמה לה למטרה להביא את סגולותיו של הטבע והצומח בצורת שמנים אתריים טהורים ומזוקקים – בצורה נגישה וזמינה לאנשים בכל רחבי העולם. על מנת להבטיח כי מוצרי דוטרה מגיעים ללקוחות בכל רחבי העולם בצורה בטוחה ואמינה, החברה ייסדה תו תקן בינלאומי חדש הקובע סטנדרט קפדני לטוהר ולאיכות הטיפולית של שמנים אתריים: CPTG – Certified Pure Therapeutic Grade המבטיח ללקוחות כי המוצר שהם קונים הוא טהור ובעל רמה אחידה ואמינה של חומרים טיפוליים.

 

חפשו את מוצרי דוטרה בחנות נטורל ליבינג

הדרך הקלה והמשתלמת ביותר להשיג שמני דוטרה בארץ היא דרך החנות של מרכז נטורל ליבינג. המרכז מייבא את המוצרים בצורה הישירה והבטיחותית ביותר על מנת לשמר את טוהר השמנים האתריים לאורך זמן. לא תמצאו כאן שמנים אתריים שפג תוקפם, שאיבדו מיעילותם בשל תנאי אחסון או שינוע לא מתאימים (חשיפה לשמש, חום, לחות וכו'), או שזיקקו אותם בשיטות פחות מאופטימליות, מה שחוסך ליצרן בהוצאות אבל מפיק תוצרים פחות טהורים ומדויקים.
מעבר לאמינות והבטיחות הגבוהות, מרכז נטורל ליבינג מציע לכם גישה חסרת תקדים לכל שמני דוטרה במחיר המשתלם ביותר בארץ. המרכז מוכר שמנים אתריים דוטרה לכל צרכן במחיר סיטונאי, גם כאשר השימוש בשמנים הוא משפחתי ויומיומי וכאשר אתם קונים שמנים אתריים או ערכות של תערובות ארומטיות בכמויות קטנות ואפילו ביחידים. הכל כדי לשרת את המטרה האמיתית של חברת דוטרה וגם של מרכז נטורל ליבינג: ליצור עבור כל אחד, בכל רמת חיים ומצב כלכלי, את האפשרות ליהנות מיכולותיהם המרפאות של השמנים האתריים.

-8%
המחיר המקורי היה: 239.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 219.00 ₪.
-31%
המחיר המקורי היה: 158.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 109.00 ₪.
-23%
המחיר המקורי היה: 1,497.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 1,159.00 ₪.
-24%
המחיר המקורי היה: 355.80 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 269.00 ₪.

מה היתרון של דוטרה ישראל על פני דוטרה אירופה?

כמו כל חברה בינלאומית, גם לדוטרה ישנם מרכזים במוקדים רבים ברחבי העולם, ואפילו כאן בארץ ישנם לקוחות שמנסים את מזלם ומזמינים שמנים אתריים דוטרה ישירות מהאתר האירופאי של דוטרה, מתוך מחשבה שכך הם רוכשים מוצרים ישירות מהמקור וזוכים לשלם מחיר נמוך יותר. אולם למרבה ההפתעה, רכישה מאתר דוטרה אירופה היא בדרך כלל איננה פתרון הקסם שלקוחות מקווים למצוא. הסיבה העיקרית היא שרכישה של מוצרי דוטרה ישראל היא מהירה יותר, זמינה יותר, ועל פי רוב גם זולה יותר.

החנויות הישראליות מחזיקות מלאי זמין שעבר ייבוא לארץ בערוצים אמינים ומסודרים. כך שלא רק שאתם מקבלים מוצר איכותי יותר ושמור היטב בתנאים המתאימים, אלא שהמשלוח תמיד מהיר וישיר יותר. לא תצטרכו לחכות שבועות ארוכים למוצרים שהזמנתם מחו"ל, לעקוב אחרי המשלוח או להתמודד עם משלוחים שהלכו לאיבוד בדרך.  

גם המחשבה שניתן לחסוך כסף על ידי רכישה ישירה מאירופה היא שגויה כמעט בכל המקרים. המוצרים הישראליים מוצעים במרכז נטורל ליבינג במחיר משתלם ביותר, ואם תוסיפו לכך את עלויות המשלוח הבינלאומי – הרי שבמרבית המקרים אין כאן תחרות בכלל.

לבסוף, אל תמעיטו בערכו של יחס אישי וייעוץ מקצועי שאפשר לקבל רק כאשר קונים מחנות ישראלית מקומית. את מרכז נטורל ליבינג מובילה פנינה ארד, מומחית בארומתרפיה, מאמנת אישית ומרצה לאורח חיים בריא. את שמני דוטרה אפשר לקנות יחד עם הסבר אישי וייעוץ צמוד של פנינה ארד בעצמה, שמכירה את התחום היטב ויודעת להעניק מהמומחיות והניסיון שלה לכל מי שזקוק להכוונה ומידע.

-24%
המחיר המקורי היה: 78.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.00 ₪.
-19%
המחיר המקורי היה: 270.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 220.00 ₪.
-31%
המחיר המקורי היה: 144.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.90 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.

מבצעי דוטרה באתר נטורל ליבינג

אחד הדברים הייחודיים שניתן למצוא באתר נטורל ליבינג הוא עמוד שלם של מבצעים חמים על מוצרי דוטרה המבוקשים ביותר והרלוונטיים ביותר לכל עונה ולצרכי הקהל. זהו המקום היחיד שבו תוכלו למצוא את ערכת Family Essentials Kit המלאה בהנחה של כ-200 ₪, או בקבוקי 15 מ"ל של שמנים אתריים שונים במחירים הנמוכים ביותר בשוק, החל מ-59.9 ₪ בלבד. זוהי ההזדמנות שלכם להתנסות בערכות שמנים חדשות, או לאגור את התערובות המועדפות עליכם במחיר המשתלם ביותר.

-17%
המחיר המקורי היה: 169.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.70 ₪.
-8%
המחיר המקורי היה: 239.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 219.00 ₪.
-20%
המחיר המקורי היה: 175.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 139.90 ₪.
-27%
המחיר המקורי היה: 81.90 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.70 ₪.
-14%
המחיר המקורי היה: 300.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 257.00 ₪.
-12%
המחיר המקורי היה: 67.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 59.00 ₪.
-19%
המחיר המקורי היה: 270.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 220.00 ₪.
-10%
המחיר המקורי היה: 433.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 389.00 ₪.