משחה טבעית לכאבי גב

איך מתמודדים עם כאבי גב?

מי מאיתנו לא חווה כאבי גב ולא יודע כמה סבל כרוך בהם? כאבי גב הם בעיה רפואית מטרידה שמקשה על הסובלים ממנה ופוגעת באיכות החיים. למרבה הצער, כאבי גם הם בין התופעות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי ומומחים משערים שאורח החיים המודרני, שעות ארוכות של עבודה מול מחשב, תנועות גוף לא נכונות וחוסר בפעילות גופנית גורמים לכאבים ואף מחמירים אותם. כדי לטפל בכאבי גב חשוב להבין ממה הם נגרמים, אך לפני שמבררים את הסיבה לכאבים, חשוב לזכור שיש כאבים שנובעים מפגיעה אקראית וחד־פעמית וחולפים כעבור זמן מה, אך יש כאבים כרוניים שמחמירים עם השנים ופוגעים באיכות החיים. כדי להבין איך מתמודדים עם כאבי גב, צריך להבין מה גורם להם. אם נבין מה גורם לכאבי גב, נדע איך לטפל בהם ואיך להתמודד איתם. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על כאבי גב ועל דרכי הטיפול המומלצות.

 

למה אנחנו סובלים מכאבי גב?

לפני שתיגשו לבית המרקחת ותקנו משחה לכאבי גב, כדאי שתנסו להבין למה אתם סובלים מכאבים. כאבי גב יכולים להעיד על בעיה בחוליות עמוד השדרה או על שרירי גב חלשים. בעיות בחוליות בדרך כלל נגרמות ממצבים מולדים, מפציעות או מיציבה לקויה. רבים מאיתנו יושבים מול מחשב שעות רבות מדי יום ומתרגלים לתנוחות שאינן מיטיבות עם הגב. עבודה פיזית קשה ונשיאת משאות כבדים עלולות לפגוע בגב ולגרום לכאבים קשים פתאומיים וגם כרוניים. גם מצבים רפואיים כמו דלקת פרקים או פריצת דיסק יכולים לגרום לכאבי גב חמורים ולהקשות על התפקוד היום־יומי. כאבי גב, בין שהם קלים ובין שהם חמורים, הם אינדיקציה לכך שאנחנו זקוקים לבדיקה אורתופדית מקיפה, לטיפול רפואי ולשינוי אורחות החיים.

 

עזרה ראשונה לגב

משחות לכאבי גב ללא מרשם וטבעית מתאימות לאנשים שסובלים מכאבי גב פתאומיים. כאבים פתאומיים בדרך כלל נגרמים מפציעה מקומית, מתנועת גוף לא טובה, מתנוחה לא נכונה או מחבלה. לא תמיד צריך להגיע לבדיקה רפואית. לפעמים אפשר להסתפק בהמלצה על משחה טיפולית ולמרוח אותה על הגב עד שהכאב יחלוף. המשחה יכולה להפחית את חוסר הנוחות ואת הכאבים. משחה עשויה להרגיע התכווצויות וכאבי שרירים ולרפא דלקות. אם הטיפול הראשוני במשחה לא עוזר, וכאבי הגב נמשכים ומקשים על התפקוד, כדאי לפנות לבדיקה רפואית ולהיעזר בטיפולים אלטרנטיביים מועילים. הינה כמה טיפולים אלטרנטיביים שיכולים לחזק את שרירי הגב, להגמיש אותם, להקל את הכאבים ולהניע תהליכי החלמה. שמן אתרי Deep Blue הוא אופציה טובה לכאבי שרירים בגב, 100% טבעית מכילה תערובת שמנים אתריים המסייעים להרגעת הכאבים ומיועדת בעיקר לטיפול אחרי אימון אינטנסיבי.

שמן אתרי לכאבי גב

 

חיזוק שרירי הליבה

אפשר לחזק את שרירי הליבה באימונים גופניים פשוטים ויום־יומיים. שרירי הליבה תומכים בחוליות עמוד השדרה ומשפיעים על היציבה. יש כמה ענפי ספורט שמחזקים את שרירי הגוף בכלל ואת שרירי הליבה בפרט ותוכלו לעסוק בהם מדי יום ולהפיק מהם תועלת רבה. התעמלות, יוגה, פילאטיס, אימון משקולות וגם שחייה הם ענפי ספורט מצוינים המומלצים לכל מי שסובל מכאבי גב ולכל מי שרוצה לתרגל ספורט בזמן שלו ובקצב שלו. על מנת להתחיל בחיזוק שרירי ליבה באופן מידיי ניתן להתחיל בעזרת מזרן יוגה/ פילאטיס. כל שצריך זה כפיפות בטן וחיזוק שרירי הזוקפים. בעזרת שני תרגילים פשוטים כבר תוכלו לחזק אותם ולהרגיש שיפור.

 

פילאטיס

תרגול פילאטיס – במכשירים או על מזרנים – מצוין לחיזוק שרירי הליבה, לגמישות הגב ולהפחתת כאבים. תרגילי הפילאטיס מותחים בעדינות את השרירים, מתרגלים תנועה נכונה, יציבה נכונה ונשימה נכונה. שגרת אימונים קפדנית ותרגול לפי הנחיות המדריך יעזרו לכם להתמודד עם כאבי הגב ואף להתגבר עליהם. שיטת הפילאטיס נחשבת לאחת המומלצות לכל הסובלים מכאבי גב כרוניים או אקוטיים.

 

פיזיותרפיה

פיזיותרפיה עוסקת באבחון, מניעה ושיקום של בעיות הנגרמות במערכת התנועה. מדובר על תחום מהרפואה המערבית העושה שימוש בשיטות קונבציונליות ונשען על מחקרי אורך משמעותיים. הפיזיותרפיסטים יתאימו תרגילים לבעיה אותה מדווח המטופל ויעקבו אחר ההתקדמות.

 

להבין את הסיבות לכאבי הגב

אם נבין את הסיבות לכאבי הגב, נוכל לקבל טיפול מתאים, להקל את הכאב ולחזור לתפקוד מלא. חשוב להתייעץ עם אורתופד או פיזיותרפיסט לפני שפונים לטיפול אלטרנטיבי או לפני שנרשמים לחדר הכושר, ולהבטיח מעקב רפואי צמוד בדרך להחלמה.

בשיתוף עם אתר "'קליק אחד לקניה" – מכשירי כושר ביתיים.

https://1click2buy.co.il/