איפה קונים שמנים אתריים איכותיים ומשתלמים?

איפה קונים שמנים אתריים איכותיים ומשתלמים?

איפה קונים שמנים אתריים?

משווקים רבים מציעים שמנים אתריים למכירה באינטרנט או בחנויות פארמים גדולים, בתי מרקחת, חנויות טבע, חנויות קוסמטיקה ויופי. על מנת להקל עליכם את מלאכת הבחירה, נציג לכם מספר טיפים והמלצות של אנשים בעלי ניסיון בענף איפה כדאי לקנות ומה חשוב לדעת לפניה הקנייה.

● לוודא קניה באתר מהימן.

כאשר אתם מחפשים שמנים אתריים איכותיים למכירה באחת החנויות האינטרנטיות, שימו לב למהימנות האתר מכמה היבטים. אמינות בפרסום המוצר והתוויות שלו המפרטות את כל מה שהשמן מכיל. מהימנות המוצר עצמו שמסופק בהתאם למובטח באתר, מאותה חברה ולא תחליף. לא פחות חשוב הוא אבטחת אמצעי התשלום המקוון.
שימו לב כי האתר מאפשר לכם לרכוש בצורה מאובטחת ובאמצעים בטיחותיים.

● קניה מיצרן מכובד.

בעת השימוש, יש חשיבות רבה לאיכות השמנים ולתהליך הייצור שלהם. על מנת להבטיח שימוש הנכון שיענה לצורך לשמו רכשתם את המוצר. יתרה מכך, מדובר על מוצרים שעתידים לסייע לעניינים בריאותיים ועל כן יש לרכוש אך ורק מוצרים איכותיים שיש להם "אבא ואמא". לכן, כששואלים איפה קונים שמנים אתריים, התשובה היא: במקום בו ניתן לרכוש שמנים מיצרנים מהשורה הראשונה, בעלי שם שנחשבים איכותיים. כאלה עם תהליך ייצור אמין ומוקפד, בעלי הבנה עמוקה וידע רב בתהליכי הייצור ובשמירה על איכויות התמציות.

● סדרות של מוצרים משלימים.

שמנים אתריים מוצעים למכירה בבקבוקונים קטנים של תמציות שמנים טהורות או תערובות של שמנים. כדאי לרכוש מוצרים של יצרן שיש לו ליין של מוצרים משלימים כמו מוצרי בישום, ספא וטיפוח, מוצרי היגיינה וכן תוספי מזון. כך תוכלו ליהנות מאיכויות השמנים גם בחיי היומיום. יתרה מכך, שילוב של שמנים שונים יחד ורכישת ערכות מוצרים משלימים יכולים להגדיל את החוויה שלכם מהמוצרים.

● רכישת שמנים במקום עם מלאי גדול.

אם אתם מטפלים בשמנים, עוסקים ברוקחות טבעית או ברפואה הוליסטית והשמנים נחוצים לעבודתכם השוטפת תזדקקו לאספקת מלאי באופן קבוע. לכן חשוב לרכוש את השמנים באתרים המחזיקים מלאי גדול מהמוצרים שאתם מעוניינים בהם ושהאספקה תהיה זמינה ומהירה.

● קנייה של שמנים אתריים איכותיים במחיר טוב.

 איך אפשר לדבר על שמנים אתריים למכירה מבלי לגעת בנושא המחיר. אתם צריכים לשלם מחיר שיספק תמורה טובה עבור המחיר ששילמתם. חפשו היטב ברשת ובחנויות הפארם את המוצר הספציפי שרציתם, רצוי במחיר אטרקרטיבי ולצד תודעת שירות מצוינת. אלו יבטיחו לכם רכישה בטוחה ועקבית אצל ספק עליו אתם סומכים.

איך לזהות שהשמנים באיכות גבוהה?

אחת התשובות המרכזיות לשאלה איפה קונים שמנים אתריים היא האיכות ועל כך לא מתפשרים. בהיצע נרחב הקיים בשוק, דרושים לנו מספר קריטריונים כדי שנוכל לזהות את האיכות בשמנים שאנו רוכשים.

● תהליך הייצור ושיטת המיצוי.

קיימות מספר שיטות, חלקן מסורתיות וחלקן תעשייתיות לזיקוק ומיצוי, ביניהם זיקוק באדי מים, לחץ בקור, תהליך מיצוי בממיסים אורגניים והשיטה הנפוצה ביותר היא זיקוק בקיטור. חשוב שהשיטה תפיק תמציות מרוכזות וטהורות.

● שמנים איכותיים וטהורים באיכות בליעה.

שמנים טהורים, במקרים רבים, מאושרים לנטילה פנימית. נטילה פנימית של השמנים גורמת לניצול מלוא היכולות הטיפוליות של השמנים האתריים. השמנים של חברת דוטרה מאושרים לנטילה פנימית במרביתם.

● בקרת איכות ותקנים.

ייצור מוצרים ואיכותם נמדדים גם בבקרת איכות ועמידה בתקנים. וודאו רכישת שמנים אתריים איכותיים שעומדים בתקנים בינלאומיים אשר מתייחסים לתנאי ייצור והם המסומנים כתקני GMP בפיקוח IQC וכן פיקוח של משרד הבריאות בארץ.

● שמירה ואחסון השמן.

השמנים האתריים צריכים להישמר בבקבוקוני זכוכית בעלת צבע כהה. כך יש סיכוי לשמירת השמנים לאורך זמן. חשוב להגן על השמנים מפני חשיפה לאור חזק שיחמם אותם. לכן, האחסנה הטובה ביותר היא במקומות חשוכים וקרירים.

● טריות השמנים.

פרמטר שקשה לזיהוי למי שאינו עוסק בתחום. טריות ניתן לזהות על ידי הרחת השמן. כך ניתן לזהות האם השמן עדיין מחזיק בארומה המקורית שלו.

 

אז איפה קונים שמנים אתריים? בנטורל ליבינג

בענף השמנים האתריים קיים היצע רחב של שמנים מיצרנים שונים ובתהליכי ייצור שונים. בחנו היטב את הפרמטרים השונים של איכות המוצרים ובדקו האם קיימים תקנים בסטנדרטים גבוהים כדי שתוכלו לקבל תשובה מקיפה ומלאה בטרם תמצאו שמנים אתריים למכירה באיכות ראויה ובמחיר משתלם. אנחנו כאן עבורכם בכל שאלה, תהייה או הארה.

לחצו כאן לקריאה על תקן האיכות של דוטרה CPTG >

שמנים אתריים נמצאים בשימוש שנים רבות, הן מימי התרבויות העתיקות שגילו את סגולותיהם. היום, השימוש בהם הפך נפוץ יותר ויותר בתחומי הרפואה הטבעית. השמנים האתריים מופקים מהחלקים השונים של צמחי מרפא הנושאים את בלוטות הריח, כמו פרחים, גבעולים, עלים ושורשים. 

השמנים האתריים הם מוצרים טבעיים לשיפור איכות החיים החודרים לגוף באמצעות הרחה, אינהלציה, עיסוי או אפילו שימוש באמבט ומגע קל עם הגוף. הם בעלי תכונות רבות המסייעות לגוף להילחם במחלות, מסייעות להרגעת הנפש, מעוררות תחושות רגשיות עוצמתיות ומקנות אנרגיה וחיוניות.

בשורות הבאות נפרט על השימושים השונים של השמנים האתריים, איפה קונים שמנים אתריים שיענו לצרכים שלכם ואיך ניתן לזהות את איכותם של השמנים. מאחלים לכם קריאה נעימה ומודים לכם על הסבלנות.

 

השימושים של שמנים אתריים

בהתאם לתורת צמחי המרפא שמנים אתריים הם תמצית הכוח של הצמחים אשר יכולים לסייע לגוף האדם להגביר את כוח הריפוי הטבעי שלו במגוון מצבים גופניים ונפשיים. קיימים אינספור סוגים של שמנים בעלי תכונות רבות, שמנים אתריים להרגעה, שמנים לטיפוח עור הפנים והגוף, שמנים לחיזוק מערכת החיסון וניקוי, טיהור וסילוק רעלים. כמו כן, ישנם שמנים אשר מסייעים לפעולת מערכת העיכול, הכבד ואף מכילים בתוכם נוגדי חמצון.

השמנים נדיפים, מתמוססים בשומן ויכולים לייצר תערובות שמנים בהם עולה השלם על סך חלקיו. הם טובים לשיטות טיפול הוליסטיות כמו ארומתרפיה או טיפול בפרחי באך וגם לשימוש ביתי. יחד עם זאת יש להשתמש בהם בזהירות רבה ובמינון הנכון.

איפה לקנות שמנים אתריים

בתודה, מרכז נטורל ליבינג המציע שמנים איכותיים של חברת דוטרה (doTerra) במחירים אטרקטיביים וברמת שירות מצוינת, תנסו אותנו.