שמן רוזמרין סגולות

כל הסגולות של שמן הרוזמרין

שמן אתרי רוזמרין הוא אחד המיצויים החזקים המשמשים בארומתרפיה והשמן השני היעיל ביותר אחרי שמן לבנדר. משחר ההיסטוריה הרוזמרין שימש לחיטוי, לריפוי ולהחלמה. בחלוף המאות הציבו ענפי רוזמרין בחדרי הטיפול בבתי חולים ובמוסדות טיפוליים רבים. האנושות נשארה מסורה לצמח הרוזמרין בזכות הארומה החריפה והמובהקת שלו, יכולות החיטוי המדהימות שלו ותכונותיו הטיפוליות. השמן האתרי הוא מיצוי מדויק של כל סגולות המרפא של הרוזמרין, ולא צריך יותר מכמה טיפות בודדות במבער כדי לרפא חוליים, להרחיק מזיקים ולחטא כל פינה בבית. שמן רוזמרין הוא אחד משמני היסוד שחשוב לשמור בארון התרופות הטבעי בכל בית. הוא משתלב נהדר עם שמנים אתריים אחרים אך הנוכחות שלו תמיד מורגשת ובלתי מעורערת. הינה כל מה שחשוב לדעת על שמן רוזמרין.

 

הכירו את שמן הפלא

אם אתם מעוניינים בטיפול ארומטי עם שמן רוזמרין, סגולות המרפא שלו יזרזו ריפוי והחלמה ויקדמו בריאות טובה. שמן רוזמרין משפיע על מערכת העצבים וממריץ אותה. התרכובות נוגדות החמצון בשמן הרוזמרין מחדדות את הזיכרון, מבהירות את החשיבה ומאיצות פעילות מנטלית. שמן רוזמרין עוזר להתגבר על עייפות נפשית, להרפות מתח ולשפר את יכולת הריכוז. טיפול בשמן רוזמרין משפר את זרימת הדם, מרגיע כאבי שרירים ומפרקים, מרפא דלקות ואף מועיל בהתמודדות עם מיגרנות. רוזמרין הוא תרופה מצוינת לבעיות נשימה. שאיפה של שמן ישירות מהבקבוקון משחררת גודש בחזה, מטפלת בברונכיטיס, מרגיעה שיעול ועוזרת להתמודד עם התקפי אסתמה. שמן רוזמרין הוא אנטי־בקטריאלי ואנטי־פטרייתי והודף ביעילות זיהומים חיצוניים ופנימיים. בני נוער ומבוגרים שסובלים מאקנה יכולים למרוח על עור הפנים שמן רוזמרין מדולל, לרפא אותה במהירות ולמנוע הישנות. ריחו הנעים של הרוזמרין נהדר כמטהר אוויר. כמה טיפות של שמן במבער או בדיפיוזר חשמלי ממלאות את האוויר בארומה הנפלאה שלו, משפרות את מצב הרוח, ממריצות וממלאות באנרגייה.

שמן אתרי רוזמרין סגולות

 

הרופא האישי שלכם

לא נגזים אם נאמר ששמן רוזמרין הוא הרופא האישי הטוב ביותר שלנו. וכך באמת היה עוד בימי קדם. אם יש לכם שמן רוזמרין בארון התרופות הביתי, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שבעת הצורך יש מי שיטפל בכם. אז איך שמן רוזמרין יכול לשפר את בריאותכם? ובכן שמן רוזמרין לשיער עוזר לשמור על שיער נקי, מבריק, רענן וריחני. הוא מרחיק כינים ביעילות ומקל מאוד על מי שסובל מקרקפת שומנית ומקשקשים. סובלים מנשירת שיער? הוסיפו טיפה או שתיים של שמן רוזמרין לשמפו וחפפו את השיער היטב. תוכלו להכין תערובת יעילה למדי לחיזוק שורשי השיער משמן שקדים או שמן קוקוס ושמן רוזמרין. עסו את השיער בתערובת מדי בוקר ותראו איך שערכם נעשה יפה, מבריק וחזק מדי יום.

-4%
המחיר המקורי היה: 83.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 79.90 ₪.

טיפת רוזמרין לבריאות טובה

אם אתם שואלים על שמן רוזמרין, יתרונות השמן רבים מאוד. הוא יכול למגר מחלות רבות ואף להקל על הסובלים ממחלות נירולוגית ניווניות. השמן ממריץ את פעילות הלב, הכבד, כיס המרה ועוזר להפחית כולסטרול בדם. הוא מצוין לאנשים בגיל העמידה אך מועיל יותר למי שמקפיד על אורח חיים בריא ועל תזונה נכונה. סובלים מכאבים? שמן רוזמרין נפלא לשיכוך כאבי שרירים וכאבי ראש. ספורטאים רבים נעזרים בשמן רוזמרין ולאחר אימונים קשים מעסים את השרירים בתערובת עיסוי הכוללות שמן רוזמרין. פעולת העיסוי מחדירה את השמן לרקמות השרירים ולמחזור הדם, משקמת את השרירים ומשככת כאבים. טבילה באמבט המועשר בשמן רוזמרין תרגיע כאבי ראש חזקים ואף תעלים אותם לגמרי. סובלים ממיגרנות חזקות בעבודה? החזיקו בקבוקון של שמן רוזמרין בתיק ושאפו אותו כשהתקפי המיגרנה מתחילים או תשתלו צמחי תבלין בגינה שלכם.

 

שמן רוזמרין דוטרה במרכז נטורל ליבינג

אם אתם מחפשים תרופה טבעית ועוצמתית שתומכת בבריאות הגוף והנפש, חפשו את שמן רוזמרין של דוטרה במרכז נטורל ליבינג. אין לנו ספק שהוא ישנה את חייכם, יעזור לכם להתמודד עם אתגרי הגוף והנפש וישפר את היכולות שלכם בכל היבט. אם תשאלו אותנו, שמן רוזמרין של דוטרה הוא אחד השמנים היעילים והמשפיעים ביותר. יתר על כן, מדובר על שמן רוזמרין עם תו תקן של מצוינות CPTG, התקן הייחודי של דוטרה.
אצלנו במרכז נטורל ליבינג תמצאו שמן רוזמרין במחיר מעולה, לרוב יהיה זה המחיר הטוב ביותר בארץ.